Opinie o P.P.U.H "Jumar" Adam Podhajski

3.7 - poziom obsługi
3.7 - jakość usług / cena
3.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 393
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
lampyogrodowe.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Anna
link | zgłoś
2018-01-03
*.162.79.*
Niestety nie przeczytałam wcześniej opinii o sklepie i dołączyłam do grona okradzionych klientów. Zamówiłam lampy, czekałam bardzo długo na realizację zamówienia i w końcu skończyło się anulowaniem zamówienia, następnie dostałam informację ze sklepu, że środki zostaną zwrócone w ciągu dwóch tygodni. [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Janusz
link | zgłoś
2018-01-02
*.254.187.*
Przestrzegam!!!! Nie kupować w tym sklepie. Od pażdziernika do grudnia brak zamówienia, teraz czekam na zwrot ponad 600 zł i idę do sądu bo nie ma innego wyjścia!
Same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2017-12-11
*.254.36.*
Zamówienie z września do dzisiaj do mnie nie trafiło. Ani lamp, ani zwrotu pieniędzy o które prosiłam. Kontakt był do połowy listopada (zapewnienia, że za kolejne 1,5 tygodnia towar dotrze), teraz już wcale nie ma kontaktu. Telefon stacjonarny wiecznie zajęty, komórki nie odbierają, na maile i smsy [rozwiń/zwiń]
niskie ceny
co z tego jak i tak towar nie doszedł ani zwrot pieniędzy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
jamto
link | zgłoś
2017-12-10
*.47.111.*
Ten sklep to trup. Masz za dużo kasy to wpłać na sierotki albo wrzuć do toalety, będzie szybciej. Jak już zapłaciłeś z góry i nie dostałeś zamówienia to nie trać czasu na dzwonienie. Odpowiadam za nich: wyślemy w przyszły piątek. I tak będzie przez kilka miesięcy.
brak
tylko jedna - nie realizują zamówień
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jolka
link | zgłoś
2017-12-05
*.10.200.*
Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie,a juz w szczególności wpłatą zaliczki.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krystyna
link | zgłoś
2017-12-04
*.254.176.*
Oszuści ani lamp ani pieniedzy nie otrzymałam zglaszam na policje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Lukasz Szulc
link | zgłoś
2017-12-04
*.19.150.*
Dramatyczna obsluga!! Zamowienie od miesiaca bez oznak zycia. Po ponad tygodniu od zamowienia zadzwonilem z zapytaniem co sie z nim dzieje... dowiedziałem sie ze musze zaliczke wplacic bo tak to dziala i nie zrealizuja bez zaliczki... hmmm (sam sie dowiedzialem bo nie raczyli o tym wspomnic przez po [rozwiń/zwiń]
Brak
Klienta maja w d...
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ewa
link | zgłoś
2017-11-30
*.241.27.*
13 września zamówiłam lampy,których nie mam szans dostać,gdyż jak się dowiedziałam od producenta-nie są już produkowane.po przeszło 2 miesiącach anulowałam zamówienie i zażądałam zwrotu pieniędzy.wykonałam wiele telefonów i maili.Do tej pory zero reakcji ze strony firmy"jumar"adam podhajski,a szef w [rozwiń/zwiń]
Oszuści
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jolanta
link | zgłoś
2017-11-30
*.20.113.*
17 września 2017 zamówiłam lampę. Jest 29 listopada nie mam ani lampy ani zwrotu zaliczki. Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie.Najgorszy sprzedawca z jakim się zetkęłam w życiu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
patry
link | zgłoś
2017-11-29
*.110.202.*
OSZUST!!!!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krystyna
link | zgłoś
2017-11-26
*.254.176.*
Ta sama historia od 14 września czekalam na lampy niestety nie zrealuzowalu zamowienia po rezygnacji czekam juz 14 dni roboczych i nie mam zwrotu pieniedzy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Naciągnięty
link | zgłoś
2017-11-26
*.23.242.*
Zdecydowanie nie polecam - scenariusz tak jak u wszystkich, zamówienie w sierpniu, przedpłata i do dziś ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Należy zgłaszać sprawę do prokuratury o wyłudzenie.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Daniel
link | zgłoś
2017-11-24
*.104.252.*
Witam Zamówiłem lampę, na którą musiałem poczekać.Podczas rozmowy tel słyszałem, że jest w dostawie. Po 31 dniach roboczych zadzwoniłem do sklepu i tutaj moje zdziwienie - "lampy producent nie wysłał". Zrezygnowałem i poprosiłem o zwrot kwoty. Przy każdym telefonie słyszałem 1) nie ma osoby odpowied [rozwiń/zwiń]
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...