Opinie o P.P.U.H "Jumar" Adam Podhajski

4.6 - poziom obsługi
4.6 - jakość usług / cena
4.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 331
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
lampyogrodowe.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
marcin
link | zgłoś
2018-11-30
*.64.19.*
syf kiła i mogiła chcecie mieć żarówki zamiast lamp wiszace w łazience kupujcie u pana Podhajskiego złodziejstwo
brak
do tej pory nie miałem do czynienia ze złodziejami, niech ktoś napisze jakie zalety ma zlodziej?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2018-11-30
*.146.107.*
Oszuści - od roku nie zwrócili mi pieniędzy za lampę.
Brak zalet
Oszuści
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
marcin
link | zgłoś
2018-11-29
*.64.19.*
Nie kupujcie w tym sklepie od roku nie mogę doprosic sie o zwrot pieniedzy. Tłumaczenia firmy na róznych forach są infantylne. MOgliby powiedzieć:sory spieprzyliśmy rok 2017 przepraszamy postaramy sie jak najszybciej oddac pieniadze. A tu ściemy ktorych nie "łyknęłaby" moja 4-letnia córka. Oddajcie [rozwiń/zwiń]
brak
nie realizują zamówienia kłamią nie oddają pieniędzy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Grzesław
link | zgłoś
2018-11-26
*.247.209.*
Pomimo ciągłej próby kontaktu z firma Lampydomowe.pl oczywiście za pomocą poczty e-mail (bo nie odbierają telefonów) brak jakiejkolwiek odpowiedzi w sprawie zwrotu pieniądzy za niezrealizowane zamówienie na lampy z 10.12.2017 na kwotę 1255,65 zł. Szczycą się Państwo ostatnio w komentarzach w interne [rozwiń/zwiń]
Brak
Brak kontaktu i chęci zwrotu pieniędzy.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Przedstawiciel firmy jumar
link | zgłoś
2018-11-07
*.199.131.*
Spora część spraw została sfinalizowana lub jest w toku. Kontakt obecnie jest na znacznie lepszym poziomie. Nowe zamówienia realizowane są terminowo (krótszy, domyślny termin realizacji). Ogólnie firma powoli podnosi się z kryzysu. Nie było żadnego oszustwa, jedynie niekorzystne rozporządzenie mien [rozwiń/zwiń]
Poprawa, umiejętność wyjścia z kryzysu, poprawa kontaktu telefonicznego
brak komentarza
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Przedstawiciel firmy Jumar
link | zgłoś
2018-09-13
*.199.131.*
Szanowny Panie Jacku B. Skoro zwróciliśmy Panu środki, to była relatywnie spora kwota (około 2000 zł), mimo iż zamówienie było prawie w całości skompletowane i gotowe do wysyłki (nie zgodził się Pan na dosłanie na nasz koszt drugiej części) to czy nazywanie nas oszustami jest uczciwe z Pana strony? [rozwiń/zwiń]
-
-
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Przedstawiciel firmy Jumar
link | zgłoś
2018-09-13
*.199.131.*
Szanowny Panie Jacku B. Skoro zwróciliśmy Panu środki, to była relatywnie spora kwota (około 2000 zł), mimo iż zamówienie było prawie w całości skompletowane i gotowe do wysyłki (nie zgodził się Pan na dosłanie na nasz koszt drugiej części) to czy nazywanie nas oszustami jest uczciwe z Pana strony? [rozwiń/zwiń]
-
-
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomasz
link | zgłoś
2018-07-10
*.29.151.*
Witam zamówienie z 21 maja br. Ostatni kontakt email w dn.06 czerwca, że towar dostarczony będzie w dn. 18-20 czerwca i nastała głucha cisza na telefony i emaile. Wysłane listownie odstąpienie od umowy - cisza. Przełom nastąpił w dn. 09 lipca- kiedy to dokonałem takiego samego zamówienie w sklepie z [rozwiń/zwiń]
Towar dostarczony ekspresowe po Nowym kontakcie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
olga.bielinska
link | zgłoś
2018-06-26
*.204.106.*
Właśnie otrzymałam odpowiedź - że środki zostaną zwrócone na konto. Polecam napisać pismo o odstąpieniu od umowy wraz z prośbą o zwrot pieniędzy w terminie 14 dni - radę taką otrzymałam od Rzecznika Praw Konsumenta(wzór do pobrania ze strony https://uokik.gov.pl/download.php?id=780) - otrzymałam odp [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mariusz
link | zgłoś
2018-06-12
*.246.189.*
Witam. Jestem zobowiązany napisać opinie pozytywną. Zakupiłem lampe eglo bilbao za skromną jak na Państwa kwoty 300 zł-odpaliłem nie czytając komentarzy zmęczony wieczorem kompa i jeszcze zamiast pobrania skusiłem sie na dotypaya ,a tu potem czytam takie kwiatki.Firma musiała mieć tą lampę ch [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
anna
link | zgłoś
2018-05-24
*.146.98.*
Dziś zwrócono mi pieniądze.Nie duża suma,ale wyszli z honorem.Także może jest jakieś światełko w tunelu dla innych.Może Firma próbuje podnieść się z trudnej sytuacji i stopniowo będzie zwracać zaległości.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marzena
link | zgłoś
2018-04-29
*.90.61.*
Bardzo dobra obsługa - szybkie odpowiedzi na maile, błyskawiczna przesyłka zamówionych lamp. sklep wart polecenia. Towar oczywiście zgodny z opisem.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
małgosia
link | zgłoś
2018-04-29
*.242.213.*
Oczekiwania względem zakupu zostały spełnione - fachowe doradztwo, szybka odpowiedź na zapytanie mailowe, miła i życzliwa obsługa. Wysyłka towaru błyskawiczna, towar dobrze zapakowany i zabezpieczony. Lampy zgodne z opisem ze strony www. Gorąco polecam !!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...