Opinie o internet Airmax.pl

4.5 - poziom obsługi
4.5 - jakość usług / cena
4.5 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 216
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
www.airmax.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Mariusz
link | zgłoś
2017-06-28
*.14.15.*
Prędkość Internetu jest ok Niezawodność również ok, nie mam wiekszych zastrzeżeń. Pan z obsługi ok, bardzo miły i znał się na temacie a to ważne. Ceny ok bardzo konkurencyjne.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marcin z Lublińca
link | zgłoś
2017-06-27
*.111.128.*
w porównaniu z poprzednim dostawca- prędkość i ping w grach - NIEBO A ZIEMIA!! Wszyscy kumple zazdroszcza mi, że mam 300 Mega, a oni w podobnej cenie ledwo 20 wyciągają.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
użytkownik
link | zgłoś
2017-06-26
*.57.33.*
AIRMAX mam na ul. Złotoryjskiej od początku maja. Krótko, żeby móc powiedzieć więcej, ale póki co jest git. Przerw nie ma. Jak coś będzie nie tak, napiszę jeszcze raz!:)
szybki trzyma parametry
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michał
link | zgłoś
2017-06-20
*.111.156.*
Świeżo po aktywacji internet do 100Mb/s - łączę, to łącze!
szybko sprawnie solidnie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marcin Zając
link | zgłoś
2017-06-17
*.111.148.*
Polecam, mam opcje 150/12 mega, zero problemow i prędkosc internetu zawsze maksymalna :)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Grzegorz Wnuk
link | zgłoś
2017-06-14
*.111.131.*
Od 8 lat posiadam usługę internet/telefon i jestem w 100% zadowolony. Bardzo miła obsługa oraz pomoc. Bardzo fajne promocje cenowe dla klientów. Aktualnie za 100Mb płacę grosze ;) Rzadko kiedy występują jakieś problemy z ich strony.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sztos
link | zgłoś
2017-06-12
*.31.56.*
Internet spoko, łącza stałe, brak limitu danych. Przy 48 mb's jest 50 i zero awarii, wychodzącej mam około 8 i jestem zadowolony.
stabilność, bez limitów, bez awarii
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
gosciu88
link | zgłoś
2017-06-09
*.111.155.*
Bardzo dobry, i zasadniczo tani internet. Nigdy nie było przerw w jego działaniu. a mam od 4 lat. Obsługa klienta wie, o czym mówi.
tani dobry net
nie stwierdziłem
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Bogdan Orzechowski
link | zgłoś
2017-06-07
*.15.53.*
Potwierdzam to co piszecie, przejście z LTE na www.airmax.pl to jest niesamowita różnica w jakości, pingi mam do serwerów po 10ms, łącze stabilne o każdej porze dnia, polecam wszystkim, obsługa genialna,
Stabilne łącza, idealne do grania, przyzwoita cena
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Karolina
link | zgłoś
2017-05-30
*.111.156.*
Szybki transfer danych i nielimitowany internet, a to wszystko w naprawdę niewygórowanej cenie! Na tego dostawcę zdecydowałam się ok rok temu i jestem bardzo bradzo zadowolona - pod każdym względem. Nie tylko, że w tej sieci czuję się u Pana Boga za piecem, i wreszcie mogę bezproblemow z niej korzys [rozwiń/zwiń]
same
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Marian Wąsicki
link | zgłoś
2017-05-19
*.111.156.*
Super sprawa, że firma daje publiczny adres IP, czego nie dostałem u poprzedniego operatora, przez co miałem problem z podglądem do kamer, cały system podglądu do kamer jak leci przez chnski server bez publicznego adresu IP działa z okropnym opóźnieniem, teraz dzięki swojemu stałemu IP działa natych [rozwiń/zwiń]
stabilne, dobra cena, wysoka jakość, super osbługa
nie zauwazyłem
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Grzesiek
link | zgłoś
2017-05-10
*.137.17.*
dobra firma, internet jak burza nic nie przerywa nic nie ogranicza wszystko działa nie blokują żadnych stron portów itp polecam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paweł Jurecki
link | zgłoś
2017-05-07
*.111.156.*
Bardzo solidny operator działający lokalnie, w moim przypadku okolice Wrocławia. Jako jeden z pierwszych w miejscowości przyłączyłem się do sieci airmax ok roku temu i jak dotąd nie mam powodów do narzekania. Fajnie hula, stabilne łącze, prędkość jak w umowie, bardzo rozsądne ceny. Polecam gorąco
Solidnie, szybko, tanio
Żadnych
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...