Opinie o Avans

1.5 - poziom obsługi
1.9 - jakość usług / cena
1.3 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 14
Średnia ocen:
1.6 / 5

Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
www.avans.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Anna
link | zgłoś
2020-06-02
*:d61a:9fee:*
Przesyłka przyszła niekompletna, 0d 20 dni czekam, aż ktoś raczy odpowiedzieć na reklamację, do tej pory zero odzewu ze strony sklepu. Kontakt z infolinią bezcelowy, otrzymuję informację, że ktoś się odezwie i nic. NIE POLECAM, OMIJAĆ Z DALEKA
towar niepełnowartościowy, niemożliwe użytkowanie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
stargate
link | zgłoś
2020-05-13
*.185.193.*
Zamówiłem obudowę do komputera, z której zrezygnowałem jeszcze przed wysyłką, zostało anulowane, ale wysłali przesyłkę mimo tego, kurier ją cofnął ze statusem "nie odebrane" po zgłoszeniu reklamacji i telefonu. Minęło już 16 dni. Nie można się dodzwonić do działu reklamacji i odstąpienia od umowy, a [rozwiń/zwiń]
brak
brak kontaktu, nie można odzyskać pieniędzy.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Małgorzata
link | zgłoś
2020-05-13
*.60.129.*
Zakup odbywa się bardzo szybko, dostawa również, ale jeżeli chodzi o reklamacje zaczyna się problem. Zakupiłam pralkę Indesit, która przyszła uszkodzona ( cała krzywa, górna płyta niepasująca do całości ). Czekam i czekam na odzew ze strony sklepu i cisz. NIE POLECAM
Brak
towar niepełnowartościowy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marek
link | zgłoś
2020-05-12
*.24.243.*
Zostałem jak zapewne wiele osób oszukany na dodatkową dopłatę za dostawę 24h. Towar dotarł z dużym opóźnieniem A kwoty doplaconej nie odzyskałem od 4 miesięcy Omijajcie ten sklep szerokim łukiem
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
LESZEK
link | zgłoś
2020-05-01
*.58.235.*
Omijać dalekim i szerokim łukiem ten sklep .Sprzedaż jest bardzo miła ale jeżeli chodzi o reklamację to już pełną arogancja.
Brak
Słaba komunikacja
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Bartek
link | zgłoś
2020-04-08
*.69.167.*
Kupiłem dla syna rower INDIANA. 23.03.2020 doszedł bez siodełka. Najpierw mówili, że załatwią to w ciągu tygodnia. Potem, że mają 14 dni na załatwienie reklamacji. Napisałem do nich 4 maile i nigdy nie otrzymałem odpowiedzi. Dzisiaj jest 8.04.2020 r. i termin 14-dniowy już się dawno skończył. Rozmaw [rozwiń/zwiń]
0
Przysyłają niekompletny towar, nic więcej nie robią
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysiek
link | zgłoś
2020-02-17
*.252.113.*
Kupiłem radio. Po 2 miesiącach się zepsuło. Wystąpiłem z reklamacją z tytułu rękojmi ze wskazaniem na wymianę na nowe. Avans zwlekał 3,5 tygodnia aby mnie poinformować o statusie, pomimo tego że przypominałem się po 2 tygodniach. Ustawowy termin 14 dni nie został dotrzymany, zamiast wymiany otrzymał [rozwiń/zwiń]
Traktowanie klienta "z buta"
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
as
link | zgłoś
2020-02-08
*.183.129.*
FATALNA FIRMA!!! Bardzo odradzam jakiekolwiek zakupy - kupiłam mikrofalówkę, którą dostałam zepsutą - od razu po podłączeniu jej do kontaktu zaczęła się niemalże palić :( :( zgłosiłam to do sklepu - nikt mi nic nie odpisywał, co tydzień musiałam dzwonić z pytaniem co z moją reklamacją i zwrotem pien [rozwiń/zwiń]
BRAK
jw
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Iwona
link | zgłoś
2020-02-06
*.9.25.*
Zamówienie złożone 6.12.2019, przekazanie do realizacji 6.12, planowany termin dostarczenia 12.12, następnie 11.12 wiadomość: w najbliższym czasie przekażemy informacje dotyczące szczegółów realizacji złożonego zamówienia, po napisaniu maila 13.12, okazuje się, że posiadają ostatnią sztukę wody zapa [rozwiń/zwiń]
brak
wszystko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Han
link | zgłoś
2019-10-16
*.89.181.*
Pozytywy odnoszą się tylko i wyłącznie tylko do zakupu. Niestety musiałem zareklamować kupiony produkt i zaczęły się schody : najpierw kilka razy umawiali kuriera na odbiór towaru a póżniej po poinformowaniu o zakończeniu naprawy odsyłali mi telefon przez 1 miesiąc !!! zganiając winę na firmę kurie [rozwiń/zwiń]
tylko zakup
reklamacje i poziom obsługi
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]