Opinie o Avans

1.9 - poziom obsługi
1.9 - jakość usług / cena
1.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 7
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
www.avans.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Gosia
link | zgłoś
2019-04-15
*.37.141.*
Usługa wniesienia oznacza że zostawiaja pralkę na korytarzu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jerzy
link | zgłoś
2019-04-11
*.159.161.*
Zakupiłem dnia 05.03.2019 w AVANS naleśnikarkę (zamówienie o numerze 07752840426) która wg opisu na stronie AVANS miała mieć płytę grzewczą żeliwną. Otrzymałem naleśnikarkę z płytą aluminiową, co jest napisane nawet na opakowaniu. Telefonicznie dowiedziałem się, że mogę zwrócić naleśnikarkę ponosząc [rozwiń/zwiń]
brak
Niezgodne z ofertą
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Barbara
link | zgłoś
2019-03-12
*.238.81.*
Kupiłam lodówkę, ponad 170cm, dowóz kurierem. I tu zaczynają się schody - zamawiają kuriera, który zostawia przesyłki na podwórku!!!!!!!!!!!!! Serio??!!! Wielkogabarytowej przesyłki nie wnoszą??? O takich numerach informuje się przed zakupem, żeby można było albo zorganizować sobie kogoś do wniesien [rozwiń/zwiń]
terminowośc dostawy
nieodpowiedni dostawca przesyłek
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ONA
link | zgłoś
2019-02-18
*.47.46.*
NIE POLECAM. Zamawiałam 3 produkty. Przyszły uszkodzone i wybrakowane w źle zabezpieczonym opakowaniu. Reklamacja odrzucona jeszcze kolejnego dni, podając powód, że to wina złej eksploatacji towaru. NIE POLECAM
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Daniel
link | zgłoś
2018-12-25
*.255.74.*
Lodówka przyszła porysowana. Sklep przez 2 miesiące wysyłał MAILOWO prośby o wycenę naprawy szkód do serwisu Gorenje. Nie potrafili zrobić tak prostej rzeczy jak telefon do serwisu z pytaniem dlaczego wycena tak długo trwa. Najlepszym hitem jest to, że po 2 miesiącach zamknęli mi zgłoszenie reklama [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Urszula
link | zgłoś
2018-11-02
*.68.107.*
Piszę w sprawie reklamacji RMA00002144, złożonej 17.10.2018. Termin czternastu dni minął 31.10.2018, zatem reklamacja została uznana, bo nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Żądam natychmiastowej wymiany sprzętu na nowy. Sklep nie chce tego zrobić, bo twierdzi, że wysłał do mnie wiadomość 18 październ [rozwiń/zwiń]
Brak
Proeblemy z reklamacją, chamska obsługa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
jaromicho
link | zgłoś
2016-08-17
*.156.117.*
Kupowałem tu komputer, następnie zaś drobny osprzęt i jestem bardzo zadowolony. Przesyłka przyszła szybko, w nienaruszonym stanie. Nawet kurier pokusił się o wcześniejszy telefon, więc nie jest źle. Ceny również nienajgorsze, można śmiało stwierdzić, że niższe aniżeli w sklepach stacjonarnych. Duży [rozwiń/zwiń]
dużo promocji, różnorodny zakres cen, szybka wysyłka, miła BOK
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...