Opinie o Avans

1.7 - poziom obsługi
1.7 - jakość usług / cena
1.4 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 9
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
www.avans.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
irek1
link | zgłoś
2019-06-14
*.173.0.*
Proszę uważać na ten sklep! Nie polecam! Zamówiłem lodówkę w środę podczas godzin roboczych, zamówienie miało być zrealizowane i dostarczone na drugi dzień roboczy (zgodnie z zasadami sklepu). Z dobrej woli zgodziłem się na dostarczenie towaru w piątek, wziąłem wolny dzień w pracy i czekałem cały dz [rozwiń/zwiń]
zadnych
produkt nie jest dostarczany na czas, kurierzy nie dostarczaja produktu,obsluga jest niemila i niepomocna
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
tomasz
link | zgłoś
2019-05-07
*.191.29.*
Zamówiłem pralko-suszarkę pod koniec kwietnia, kurier przywozi ją na początku maja bo taka była opcja na str.sklepu AVANS i zapłata kurierowi na miejscu, ale faktura i gwarancja oraz dodatkowe ubezpieczenie rozpoczęte w dniu zamówienia czyli od kwietnia.Moja próba rozmowy aby zmienili daty,bo gwaran [rozwiń/zwiń]
brak
olewania klientów którzy już dokonali zakupu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
oszukany
link | zgłoś
2019-05-02
*.235.210.*
Towar niezgodny z umowa - kamera ktora miala miec kat widzenia 170, miala niewiele ponad 90 stopni. Zgloszenie po 5 dniach Po 19 dniach od zgloszenia otrzymalem informacje ze zostal do mnie zamowiony kurier po dobior towaru, ale zwrotu srodkow nie otrzymam!!!! Nie, to nie zart i nie pomylka, skle [rozwiń/zwiń]
brak
towar niezgodny z opisem, brak mozliwosci zwrotu towaru, proba wyludzenia towaru bez zwrotu pieniedzy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Gosia
link | zgłoś
2019-04-15
*.37.141.*
Usługa wniesienia oznacza że zostawiaja pralkę na korytarzu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jerzy
link | zgłoś
2019-04-11
*.159.161.*
Zakupiłem dnia 05.03.2019 w AVANS naleśnikarkę (zamówienie o numerze 07752840426) która wg opisu na stronie AVANS miała mieć płytę grzewczą żeliwną. Otrzymałem naleśnikarkę z płytą aluminiową, co jest napisane nawet na opakowaniu. Telefonicznie dowiedziałem się, że mogę zwrócić naleśnikarkę ponosząc [rozwiń/zwiń]
brak
Niezgodne z ofertą
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Barbara
link | zgłoś
2019-03-12
*.238.81.*
Kupiłam lodówkę, ponad 170cm, dowóz kurierem. I tu zaczynają się schody - zamawiają kuriera, który zostawia przesyłki na podwórku!!!!!!!!!!!!! Serio??!!! Wielkogabarytowej przesyłki nie wnoszą??? O takich numerach informuje się przed zakupem, żeby można było albo zorganizować sobie kogoś do wniesien [rozwiń/zwiń]
terminowośc dostawy
nieodpowiedni dostawca przesyłek
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ONA
link | zgłoś
2019-02-18
*.47.46.*
NIE POLECAM. Zamawiałam 3 produkty. Przyszły uszkodzone i wybrakowane w źle zabezpieczonym opakowaniu. Reklamacja odrzucona jeszcze kolejnego dni, podając powód, że to wina złej eksploatacji towaru. NIE POLECAM
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Daniel
link | zgłoś
2018-12-25
*.255.74.*
Lodówka przyszła porysowana. Sklep przez 2 miesiące wysyłał MAILOWO prośby o wycenę naprawy szkód do serwisu Gorenje. Nie potrafili zrobić tak prostej rzeczy jak telefon do serwisu z pytaniem dlaczego wycena tak długo trwa. Najlepszym hitem jest to, że po 2 miesiącach zamknęli mi zgłoszenie reklama [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
jaromicho
link | zgłoś
2016-08-17
*.156.117.*
Kupowałem tu komputer, następnie zaś drobny osprzęt i jestem bardzo zadowolony. Przesyłka przyszła szybko, w nienaruszonym stanie. Nawet kurier pokusił się o wcześniejszy telefon, więc nie jest źle. Ceny również nienajgorsze, można śmiało stwierdzić, że niższe aniżeli w sklepach stacjonarnych. Duży [rozwiń/zwiń]
dużo promocji, różnorodny zakres cen, szybka wysyłka, miła BOK
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...