Opinie o Biedronka

1.7 - poziom obsługi
1.7 - jakość usług / cena
1.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 573
Średnia ocen:
1.7 / 5

Kategoria:
Sieci handlowe

Strona internetowa:
www.biedronka.pl/pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Bożena
link | zgłoś
2020-01-18
*.56.211.*
Brak dostępu do towaru pozastawiane regały kolejki do kas i do kas samoobsługowych klucz od w.c u ochroniarza którego brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ema
link | zgłoś
2020-01-18
*.254.232.*
Dlaczego stan nie sprawdza tego sklepu? Musimy wysłać tam inspektorów, aby dokonali zakupów i zobaczyli - ceny w cennikach i ceny w kasie nie pasują.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tereza
link | zgłoś
2020-01-17
*.254.232.*
W tym sklepie ceny cenników ta przy kasie nie pasują, są różne.I to jest systemowe.Dziś okradli mnie w ten sposób za 14 złotych.Dlaczego to nie jest karane? To jest oszustwo !!! Jestem w szoku !!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Monika
link | zgłoś
2020-01-17
*.112.119.*
Moja opinia dotyczy produktu oddanego na gwarancję. Produkt oddany 23.11 2019 r i do dziś żadnej informacji mimo wielokrotnych kontaktów z BOK. Wręcz na infolini Pani niemiła i opryskliwa. Nie polecam kupować sprzętu bo często się psują a jak widać reklamacje trwają bardzo dlugo.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa
link | zgłoś
2020-01-16
*.190.236.*
Moja opinia dotyczy Pani sprzedawczyni, która była bardzo nieuprzejma dla mnie i męża - chyba dlatego, że dużo kupowaliśmy? Nie usłyszeliśmy nawet słowa dziękuję/do widzenia/cokolwiek. Nie polecam - sklep w Wieprzu, ul. Żywiecka, woj. śląskie - kasa 2, kasjer 32 (16.01.2020r), godz.13.23.
Okropna jakość usługi!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Kamila
link | zgłoś
2020-01-15
*.0.69.*
Byłam dziś w Biedronce w Kaliszu w Kalince kupiłam żel do prania Persil w cenie 31.49 kiedy odeszlam od kasy widzę żel którego nie było na sklepie był większy i tańszy kiedy chciałam zamienić P.kierowik powiedzia że nie można robić zwrotów na chemię chociaż dopiero odeszła od kasy. W moim zdaniem że [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
mejka
link | zgłoś
2020-01-15
*.30.84.*
Dziś kupiłam w 'biedronce' m/innymi pomidory, smalec - obydwie te rzeczy miały inne ceny na półkach, inne przy kasie. Poza tym nic nie można znaleźć, wszystko pomieszane proszki do prania z jedzeniem. Paskudztwo i tyle.
żadnych
same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mariusz
link | zgłoś
2020-01-11
*.30.31.*
W dniu 11.01.2020 o godzinie 11.55 w sklepie Biedronka w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Matejki personel sklepu głośno i niewybrednie komentował klientów. Po zwróceniu przeze mnie na to uwagi zostałem i ja zbluzgany przez, jak się później okazało, przez panią zastępcę kierownika sklepu. Niestety im [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Boguslawa
link | zgłoś
2020-01-09
*:a112:34cd:*
8 stycznia 2020 roku zrealizowałam podstawowe zakupy spożywcze nr transakcji 1380, nr karty 99596.....364 w Krakowie. Wśród nich 4 opakowania sera twar poltlustego. Jakież zdziwienie w domu, gdy każde z opakowań po otwarciu śmierdxiało skwasxonym serem pomimo faktu iż termin spozycia nie [email protected]ł.Żadne [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Urszula
link | zgłoś
2020-01-05
*.115.0.*
W dniu 4.01.2020r dokonałam zakupów w Biedronce w Murowanej Goślinie tuż przed zamknięciem placówki ,i ogromnie zdziwiłam się , gdyż po analizie dokonanych zakupów z paragonem, okazało się że mam naliczoną cenę pidżamy w cenie 34,99, której nie kupiłam..Niestety było za późno abym mogła skorygować t [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?