Opinie o citibank Bank Handlowy

3.9 - poziom obsługi
4.0 - jakość usług / cena
3.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 7
Kategoria:
Konta bankowe

Strona internetowa:
www.citibank.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Janina
link | zgłoś
2016-11-14
*.156.117.*
Ogólnie lubie ten bank ze względu na szeroki dostę do ich usług. Niektóre banki w ogóle nie mają opcji sprawdzania konta za pośrednictwem SMS czy telefonu. Na uwagę zasługuje również szybkie logowanie, brak jakichkolwiek awarii czy brak dostępu do konta internetowego za sprawą napraw czy modernizacj [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
WP
link | zgłoś
2014-11-27
*.82.163.*
Bank stosuje niezgodne z prawem zmienianie wzorców umownych bez zachowania terminów, regulaminy zawierają klauzule abuzywne i mimo wielokrotnych monitów do banku nie mają zamiaru tego poprawić. Szkoda, bo oferta kart kredytowych oraz bezpłatne konto Citi One były całkiem w porządku, a tak to pożegna [rozwiń/zwiń]
dobra oferta kart kredytowych (z bonusami), darmowe konto citione z bezpłatnymi bankomatami na świecie
klauzule abuzywne, olewanie klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ron
link | zgłoś
2014-11-03
*.252.0.*
To BYŁ kiedyś bardzo dobry bank, wyróżniający się jakością obsługi klienta oraz nowatorskim podejściem do bankowości - wykorzystywaniem internetu, infolinii, oddziałami otwartymi do 20-tej i w weekendy itd itp. Tak było kiedyś, teraz Citi i niczym szczególnym się już nie wyróżnia. Wiem o czym pisze, [rozwiń/zwiń]
Oddziały na całym świecie
Nie doceniają stałych i długoletnich klientów.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
wiosna
link | zgłoś
2014-10-08
*.18.130.*
Niestety mam przykre doświadczenie. Odrzucono mój przelew z przyczyn politycznych. Chciałam zapłacic za rejs żeglarski organizowany przez niemiecka firmę. Rejs miał byc dookoła KUBY. Kuba się bankowi nie podoba. W zwiazku z tym starciłam ok. 300 euro nie dotrzymujac terminu wpłaty. Nie rozumiem dla [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Patryk Poznań
link | zgłoś
2014-04-04
*.84.170.*
Myślę, że bank rozwija się w dobrą stronę, Coraz więcej usprawnien i możliwości sprawiło, że pozostanę z nimi jescze dłuuugo. Już miałem zmieniać bank ale do pozostania skłoniły mnie ciekawe rozwiązania z zakresu bankowości mobilnej. Z czystym sumieniem polecam Patryk
przyjemnie rozmawia się z BOK, kompetentna pomoc, wszystko funkcjonuje jak należy
trzeba płacić podczas gdy inne banki oferują większość usług za darmo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ola
link | zgłoś
2014-04-04
*.30.51.*
Idealny dla mnie ze względu na duże możliwości korzystania z telefonu. Mogę nim płacic rachunki, wykonywać inne przelewy, dla mnie rewelacje, nie zamienię go na żaden inny chocby rozdawał za darmo tablety i telefony
sprawdza się idealnie na co dzień, bezawaryjny
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Fajny Roman
link | zgłoś
2014-04-04
*.72.120.*
POLECAM! NIE ZAUWAŻYŁEM ŻADNYCH MINUSÓW jeśli chcecie miec konto za darmo bieżcie mbanki i inne, citi jest dla gości z klasą;) darmowy dopiero przy miesiecznej wpłacie 3.500zł wiec dla mnnie tak
płacenie przez telefon, wersja mobilna, szybkie przelewy za darmo
nie ma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?