Opinie o Cyfrowy Polsat

2.5 - poziom obsługi
2.8 - jakość usług / cena
2.3 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 26
Kategoria:
Telewizja cyfrowa

Strona internetowa:
www.cyfrowypolsat.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Ścigamdy202
link | zgłoś
2018-03-16
*.174.55.*
Ja znalazłem sposób mnie mekali wydzwaniali to ich numery zablokowałem i mam św spokój jakby nie istniali na rynku.
Brak
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Biedak28086870
link | zgłoś
2018-03-16
*.174.55.*
Nigdy nie mniałem tej tel i niemam zamiaru pozdrawiam klientów tej telewizji tylko pozazdrościć.
Brak
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
krzysztof
link | zgłoś
2015-09-23
*.169.24.*
operator wbrew mojej woli podsunal mi umowe do podpisania,miala to byc kolejna usluga za 1zl,a okazalo sie ze mam placic abonament za 55zl,nadmienie ze ta usluga jest mi nie potrzebna poniewaz mam juz telewizje kablowa,po rozmowach z operatorem nie ma mozliwosci negocjacji,jestem zbulwersowany takim [rozwiń/zwiń]
brak
nieuczciwa umowa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Nope
link | zgłoś
2015-09-23
*.188.56.*
Ogólnie nie jest źle. Na jednym telewizorze OK, na drugim czasem blokuje się karta. Szkoda, że kabli nie dali gdy był brany drugi dekoder. Zazwyczaj to robili.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
andrzej
link | zgłoś
2015-06-19
*.228.8.*
ogólnie byłem zadowolony z oferty, ale nie było sygnału HDMI więc rozwiązałem umowę i zapomniałem zwrócić pilot z małym tunerem. Zwróciłem po chyba ok. 2 miesiącach i czepili żebym karę zapłacił 263 zł..w natłoku spraw zapomniałem i na razie czekam na pisemną odpowiedź. W NC+ oferta jest gorsza nies [rozwiń/zwiń]
dobrze działał pilot
brak sygnału HDMI do TV SHARP
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
klaudia
link | zgłoś
2015-04-24
*.172.247.*
Mało brakowało a podpisałabym umowe na 2 lata. Przez telefon oferta super, bedzie taniej i wiecej kanałów. W rzeczywistości okazało się, że umowa na 24 miesiące a za dodatkowe kanały - dodatkowa kasa.. Na szczęcie odstąpiłam od umowy i teraz zanim coś podpiszę dwa razy sie zastanowię.
brak
źle przedstawiona oferta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewelina
link | zgłoś
2015-03-04
*.226.71.*
Witam Sposób działania to zwykłe naciągactwo. Od pół roku próbuję rozwiązać z nimi umowę i mimo że minął juz termin ciągle wymyslają nowe powody lub nowe koszty. W tej chwili nie płacę i nie ustalam z nimi nic przez telefon bo za kazdym razem jak ktos dzwoni - to pojawia sie nowa wersja i nowe mozl [rozwiń/zwiń]
dopóki nie chcesz rozwiązać umowy to jest ok
niemozliwe jest rozwiazanie umowy bez dodatkowych problemow
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
nokturn
link | zgłoś
2015-02-02
*.66.5.*
podpisałem umowę. miesiąc później dostałem mieszkanie komunalne z gminy( na takie mieszkanie czeka się więcej jak 10 lat). i nie mogę przenieść tam anteny POLSAT ponieważ inwestor z gmina podpisali umowy z innymi firmami i nie wyrażają zgody na montowanie i zmiany w budynku czegokolwiek. dostarczyłe [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Alien
link | zgłoś
2015-01-30
*.112.111.*
Zapisy w umowach, które bez wiedzy klienta umożliwiają przedłużenie umowy. Kary umowne za rozwiązanie umowy. Gratuluję fantazji, ale nie po drodze mi z usługodawcą, który traktuje mnie nie jak klienta, tylko przedmiot!
dobra oferta programowa
zapisy w umowach naruszające prawa klienta i bazujące na jego niewiedzy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
zawiedzony
link | zgłoś
2015-01-06
*.154.135.*
UWAŻAJ CO PODPISUJESZ! Podpiszesz umowę i będziesz płacił przez wiele miesięcy nie uzyskując tego co miałeś otrzymać. Domagałem się zapewnienia dostępu do INTERNETU lub zmiany umowy. Cyfrowy POLSAT zerwał umowę i domaga się zapłaty kary umownej za wcześniejsze zerwanie umowy, mimo, że płaciłem za in [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Chessim
link | zgłoś
2015-01-05
*.22.222.*
Cyfrowy Polsat to najgorsza firma telewizyjna jak chodzi o traktowanie swoich klientów. Klient nie ma szacunku nawet jak regularnie i beż opóźnień płaci. Atakują go przypomnieniami na trzy sposoby: e-mailem, sms-em na telefon stacjonarny a co najgorsze komunikatami na ekranie telewizora. Klient nie [rozwiń/zwiń]
brak zalet
bezustanne nękanie klienta wszystkimi dostępnymi środkami, wielkie problemy przy rezygnacji z ich "usług".
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łukasz
link | zgłoś
2014-11-10
*.16.35.*
Chamstwo i baz czelność w tym Polsacie. Spóźnisz się jeden dzień z płatnością i już komunikaty. Dokładnie to sprawdzułem, komunikat co 12 minut trwa 1 minutę. i Tak bez przerwy, aż się telewizji nie chce oglądać. Jedynym plusem jest to, że zepsuty sprzęt wymieniają na miejscu w oddziale.
Szybka wymiana zepsutego sprzętu na działający (nie nowy).
Nachalne przypominanie o płatnościach.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michał
link | zgłoś
2014-11-03
*.27.37.*
bezwstydni bandyci; reklamują i sprzedają pakiet internetowy bez limitu przesyłu danych w obszarze LTE, po czym zmniejszają według własnego uznania szybkość przekazu danych do 0,3 mb/s czyli o 450 razy w stosunku do deklarowanych 150 mb/s. Nie mówią o tym w umowie tylko powołują się na tzw. Regulam [rozwiń/zwiń]
żadnych
bandyci i złodzieje w białych rękawiczkach
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...