Opinie o Cyfrowy Polsat - uwaga chodzi o internet, nie telewizję

1.1 - poziom obsługi
1.0 - jakość usług / cena
1.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 122
Średnia ocen:
1.0 / 5

Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
www.cyfrowypolsat.pl/ofer
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Krzysztof
link | zgłoś
2016-11-07
*.115.157.*
Rozwiązałem w końcu umowę za internet z Polsatem , to była porażka, słaby że aż. ALe to nie koniec. PO dwóch miesiącach dostaję notę ,że mam jeszcze zapłacić 499,00 za modem, którego nie zwróciłem. Mówię im ,że nie wiedziałem i mogę zwrócić a oni ,że nie tylko mam zapłacić 499.00 zł I tak na kon [rozwiń/zwiń]
żadne
wszystkie możliwe
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
stały Abonent
link | zgłoś
2016-11-06
*.38.253.*
OSZUŚCI I NACIAGACZE. NIEZGODNOŚĆ UMOWY TELEFONICZNEJ A PISEMNEJ- UKRYTE KWOTY TO PODSTAWA ICH DZIAŁANIA. NIE ZASLUGUJĄ NAWET NA 1 GWIAZDKĘ
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michał
link | zgłoś
2016-11-05
*.21.97.*
Prędkość internetu wynosi 30kbs i utrzymuje sie nuż 2 tydzień co znaczy że jest do dupy
Nie ma
wszystko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Lutadores
link | zgłoś
2016-11-05
*.194.45.*
Ten internet to prawdziwa porażka. Wczoraj odebrałem a dzisiaj wysyłam tą tandetę tam z kąd przyszła. w telefonie bez LTE mam większą prędkość niż na tym SUPER SZYBKIM internecie z POLSATU i PLUSA. Tłumaczenie z BOK jest bez argumentów, żona w tel. z LTE ponad 40Mb/s a zmobilnego polsatu ledwo %Mb/s [rozwiń/zwiń]
BRAK
POBIERANIE, WYSYŁANIE I RESZTA
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Julian
link | zgłoś
2016-11-04
*.251.188.*
Internet TRAGICZNY. Ping powyżej 500 non stop, prędkość zwykle nie przekracza 1Mbps, ciężko jest cokolwiek zrobić, praktycznie bezużyteczny chyba, że ktoś ma wymagania zerowe, wtedy jest troche mniej tragicznie, ale nadal.
brak
wszystko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Adrian
link | zgłoś
2016-11-04
*.30.177.*
Standardowy problem-niska prędkość LTE. Przez pół okresu umowy ok-6-7mbit w dn. Po tym czasie w ciągu dnia, poniżej 32kb/s(mniej niż gwarantuje umowa). Kontakt z działem technicznym-stwierdzili, że taki stan rzeczy nadaje się do reklamacji. Reklamacja w BOK-uznali mnie za haevy usera(z prędkościami [rozwiń/zwiń]
brak
prędkość, limity, BOK
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
gosia
link | zgłoś
2016-11-04
*.101.224.*
Nie jestem zadowolona, mam od kilku miesiecy internet w polsacie i wieczny problem z zasięgiem!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
martan
link | zgłoś
2016-11-03
*.89.163.*
Internet beznadziejny, z kabla jakoś chodzi, ale wi-fi nie da się złapać, bardzo słaby zasięg. Strony otwierają się w "miarę" szybko, ale nawet najkrótszy filmik z youtuba nie pójdzie. Całkowita porażka, nie polecam. Umowę podpisałam na rok, ale po miesiącu użytkowania wzięłam sobie dodatkowy inte [rozwiń/zwiń]
brak
szkoda czasu, żeby wszystkie wyliczać
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
niezadowolony
link | zgłoś
2016-11-03
*.80.68.*
Słaba prędkość, oszukują, przed podpisaniem umowy mówia co innego natomiast na umowie jest co innego. W dzisiejszych czasach przekroczyć ich limit jest bardzo łatwo, szczególnie gdy ktos pracuje zdalnie. No cóż, zostaje co miesiąc pozbawiony internety 10 dni przed okresem rozliczeniowym więc nie mog [rozwiń/zwiń]
BRAK
Słaba prędkość, oszukują, przed podpisaniem umowy mówia co innego natomiast na umowie jest co innego. W dzisiejszych czasach przekroczyć ich limit jest bardzo łatwo, szczególnie gdy ktos pracuje zdalnie. No cóż, zostaje co miesiąc pozbawiony internety 10 dni przed okresem rozliczeniowym więc nie mogę w pełni pracować. Odradzam i ostrzegam! Nigdy tego wolnego lte, nie płaćcie im za to
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wojtek
link | zgłoś
2016-11-02
*.45.194.*
Na początku kłamstwo bo pani obiecała zę po wykorzystaniu transferu prędkość spadnie do 10Mb/s ( w umowie mowa jest o 32kb/s) Prędkość owszem powalająca była bo i nawet 80Mb/s ale po pierwszym miesiącu i przekroczeniu limitu spadła poniżej 1Mb/s. Teraz po pomad roku męczenia się z tym szajsem mam pr [rozwiń/zwiń]
żadnych
kłamstwa przy zawieraniu umowy, publiczne IP dodadtkowo płatne
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?