Opinie o Cyfrowy Polsat - uwaga chodzi o internet, nie telewizję

1.1 - poziom obsługi
1.0 - jakość usług / cena
1.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 122
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
www.cyfrowypolsat.pl/ofer
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
tomasz
link | zgłoś
2017-01-18
*.176.99.*
Nikomu nie polecam tej dziadowskiej firmy oszukali mnie co innego mówią co innego robią po mimo ze mam ponad 300 zloty nadplaty to oni wylaczaja mi telewizje twierdząc ze mam zaleglosc 179zl i co dzwonie to inna spiewka ja tego tak nie zostawie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
JednoWielkieDno
link | zgłoś
2017-01-17
*.151.226.*
Jedno wielkie ścierwo. Mam modem z kartą LTE i router DWR-116. Okres próbny ? Ohh 40-50 Mb/s zapewniali że jest bardzo dobry zasięg. Po okresie próbnym i podpisaniu umowy internet zniknął. Max prędkość 0.5-1 Mb/s
brak
najsłabszy internet na rynku
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ktos
link | zgłoś
2017-01-17
*.68.216.*
Szczerze, ten caly cyfrowy polsat, to jedno wielkie scierwo, mialo byc super 30 mb/s pobierania, a jest co? maxymalnie 100kb, jeszcze gdy nikt nie siedzi na nim, nie polecam
żande
cały cyfrowy polsat to dno
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zibi103
link | zgłoś
2017-01-16
*.49.154.*
Witam,przestrzegam wszystkich by nie dali sie nabrac na reklame internetu lte w polsacie ja to zrobilem i teraz bardzo tego zaluje ale 1.5 roku temu nie bylo opini uzytkownikow i dalem sie kupic jednym slowem dno i tak jak w innych postach aby wyciagnac kase.
Zadnych
wszystkie mozliwe
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mario
link | zgłoś
2017-01-16
*.104.20.*
Mam internet domowy już od roku i powiem szczerze że już nie przedłużę umowy z tym dostawcą, dno kilo mułu, syf usługa LTE do nadajnika w lini prostej mam 1000 m a internet chodzi na mół leszy przesyła miałem 10 lat temu. podam przykład - filmiki na Youtube w 420 tną się nie można wogule obejrzeć. [rozwiń/zwiń]
zadnych
strasznie wolny przesył
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
marta30
link | zgłoś
2017-01-15
*.241.38.*
Internet LTE - nie polecam, często się rozłącza
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Witek
link | zgłoś
2017-01-15
*.119.248.*
W OGOLE nie mamy internetu , płacimy za nic. Pomimo wielu pism odwołań , nic nie zrobili . Za darmo już nawet nie chce nigdy więcej tego dziadostwa. Zwyczajne oszukiwanie ludzi.
Brak
cały cyfrowy Polsat to dziadostwo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Człowiek którego polsat oszukał
link | zgłoś
2017-01-13
*.198.83.*
Korzystam z internetu i jak dotąd tylko klnę przez niego. Zakupiłem u nich pakiet i jak zapewniali sprzedawcy w oficjalnych pkt polsatu (byłem w 3 różnych punktach) że w mojej miejscowości (10km za Gdańskiem) jest bardzo dobry sygnał i będzie perfekt sygnał do mnie docierał. I tak było przez okres p [rozwiń/zwiń]
brak
wszystko co może być jest dosłownie zwalone
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysztof
link | zgłoś
2017-01-13
*.175.50.*
Przestrzegam przed Polsatem . Kupilem u nich internet dwa lata temu , mialo byc hiper super i bylo , przez pierwsze trzy miesiace pozniej kicha straszna . Telefony monity nic nie dawaly . Predkosc faxu , nic nie dalo sie na tym internecie zeobic. Placenie bez sensu iprzez kolejne miesiace . Wreszcie [rozwiń/zwiń]
Żadnych
We wszystkim.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marekkol
link | zgłoś
2017-01-11
*.96.1.*
Łącze internetowe bardzo niestabilne i wolne. Właśnie usiłuje ustalić dlaczego mam po raz kolejny transfer na poziomie 0,5 Mbit/s. Po odczekaniu swojego na infolinii usłyszałem, że wszystko jest w porządku, że mam rachunki opłacone a sygnał jest prawidłowy po czym Pan przełączył mnie do działu techn [rozwiń/zwiń]
szybkie podpisanie umowy
Tylko TV działa w miarę ok, internet to totalna klapa. Podobno wg mapy jestem w zasięgu sieci LTE. To nie wiem co jest gdzie indziej?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Matesz
link | zgłoś
2017-01-04
*.117.201.*
Byle wyciągnąć kasę od klienta i tyle. ich LTE to kompletna klapa, w największych miastach chodzi wolniej niż Neostrada. Zero obsługi po sprzedażowej, na odpowiedz w sprawie niedziałającego nadajnika musiałem czekać miesiąc. Brak słów
nie ma żadnych
Słaby zasięg, brak obsługi posprzedażowej...
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
S
link | zgłoś
2017-01-04
*.158.61.*
Cyfrowy polsat ma jedynie na celu jak największy wyzysk klienta. Jak łowią nowego to wszystko jest pięknie. A potem jak usterka u nich to wmawiają że czasza anteny sie przesunęła i że sobie sama ją muszę ustawić. I tu żenada w wiedzy konsultantów - zalecili wejść na dach i na oko poszukać sygnału - [rozwiń/zwiń]
brak
odbiera dobrze przez 1/3 roku. W sezonie zimowym zaleca się zakup anteny naziemnej. A płacić trzeba za cały rok.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Przem
link | zgłoś
2017-01-03
*.144.28.*
Witam, Zgadzam się z każdą negatywna opinią. Miałem dziada prawie dwa lata i zerwałem wcześniej umowę , kara śmieszna 150 zł . Nie polecam nikomu . A teraz czekam aż mięsie skończy umowa na telewizje cyfrowego Polsatu i tez uciekam od dziadów.
brak
Wszystkie jakie są możliwe
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...