Opinie o Cyfrowy Polsat - uwaga chodzi o internet, nie telewizję

1.1 - poziom obsługi
1.0 - jakość usług / cena
1.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 122
Średnia ocen:
1.0 / 5

Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
www.cyfrowypolsat.pl/ofer
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Człowiek którego polsat oszukał
link | zgłoś
2017-01-13
*.198.83.*
Korzystam z internetu i jak dotąd tylko klnę przez niego. Zakupiłem u nich pakiet i jak zapewniali sprzedawcy w oficjalnych pkt polsatu (byłem w 3 różnych punktach) że w mojej miejscowości (10km za Gdańskiem) jest bardzo dobry sygnał i będzie perfekt sygnał do mnie docierał. I tak było przez okres p [rozwiń/zwiń]
brak
wszystko co może być jest dosłownie zwalone
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysztof
link | zgłoś
2017-01-13
*.175.50.*
Przestrzegam przed Polsatem . Kupilem u nich internet dwa lata temu , mialo byc hiper super i bylo , przez pierwsze trzy miesiace pozniej kicha straszna . Telefony monity nic nie dawaly . Predkosc faxu , nic nie dalo sie na tym internecie zeobic. Placenie bez sensu iprzez kolejne miesiace . Wreszcie [rozwiń/zwiń]
Żadnych
We wszystkim.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marekkol
link | zgłoś
2017-01-11
*.96.1.*
Łącze internetowe bardzo niestabilne i wolne. Właśnie usiłuje ustalić dlaczego mam po raz kolejny transfer na poziomie 0,5 Mbit/s. Po odczekaniu swojego na infolinii usłyszałem, że wszystko jest w porządku, że mam rachunki opłacone a sygnał jest prawidłowy po czym Pan przełączył mnie do działu techn [rozwiń/zwiń]
szybkie podpisanie umowy
Tylko TV działa w miarę ok, internet to totalna klapa. Podobno wg mapy jestem w zasięgu sieci LTE. To nie wiem co jest gdzie indziej?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Matesz
link | zgłoś
2017-01-04
*.117.201.*
Byle wyciągnąć kasę od klienta i tyle. ich LTE to kompletna klapa, w największych miastach chodzi wolniej niż Neostrada. Zero obsługi po sprzedażowej, na odpowiedz w sprawie niedziałającego nadajnika musiałem czekać miesiąc. Brak słów
nie ma żadnych
Słaby zasięg, brak obsługi posprzedażowej...
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
S
link | zgłoś
2017-01-04
*.158.61.*
Cyfrowy polsat ma jedynie na celu jak największy wyzysk klienta. Jak łowią nowego to wszystko jest pięknie. A potem jak usterka u nich to wmawiają że czasza anteny sie przesunęła i że sobie sama ją muszę ustawić. I tu żenada w wiedzy konsultantów - zalecili wejść na dach i na oko poszukać sygnału - [rozwiń/zwiń]
brak
odbiera dobrze przez 1/3 roku. W sezonie zimowym zaleca się zakup anteny naziemnej. A płacić trzeba za cały rok.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Przem
link | zgłoś
2017-01-03
*.144.28.*
Witam, Zgadzam się z każdą negatywna opinią. Miałem dziada prawie dwa lata i zerwałem wcześniej umowę , kara śmieszna 150 zł . Nie polecam nikomu . A teraz czekam aż mięsie skończy umowa na telewizje cyfrowego Polsatu i tez uciekam od dziadów.
brak
Wszystkie jakie są możliwe
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michał
link | zgłoś
2017-01-03
*.88.91.*
Mam internet bez limitu :) tak jest napisanie w umowie, a 10 dni przed rozpoczęciem "nowego miesiąca'' tego rozliczeniowego ucinają mi internet do 0,5mb/s. Gdy zadzwoniłem się zapytać dlaczego tak sie dzieje poinformowano mnie, że jednak jest limit i obsługa mnie olała rozłączając się :)
ŻADNE
Słabe łącze Ograniczenia bezpodstawne Wysokie pingi Cena nie warta tej usługi
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
mgdz
link | zgłoś
2016-12-31
*.79.92.*
tragedia!!! .dałem sie namówić nie zaciągając opinii innych.I to był bład .Teraz czekam tylko az mi się umowa skonczy.Transfer na pozioie 0.5 do 0.8 MB/s download i tak non stop. Dzwoniłem wiele razy na infolinie pomocy tech.Za każdym razem zmieniali mi ustawienia rutera.Niestety nic to nie pomogło. [rozwiń/zwiń]
brak
fatalny transfer właściwie nie do zaakcpetowania
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rocker
link | zgłoś
2016-12-30
*.131.213.*
Nie polecam nikomu tego internetu.Używam go od marca 2016 i jest to beznadzieja,a najgorsze jest to,że gdy się połączy dużo użytkowników na wi-fi to prędkość spada tak mocno,że na youtube nie można muzyke włączyć bo ledwo w 144p ogarnia.Oszuści i tyle nie warto brać tego internetu.Do tego jest pakie [rozwiń/zwiń]
Żadne.
Lipna prędkość i oszustwo.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Katrin
link | zgłoś
2016-12-22
*.33.237.*
Platnosc mam do 19 -go kazdego miesiaca . Wtym miesiacu zapomnialam , dzisiaj jest 22.12 juz komunikat w tv ze groza mi windykacja za 49.90 zl , oby sie nie posrali ;) Wesolych Swiat z "Kevin sam w domu "
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?