Opinie o Cyfrowy Polsat - uwaga chodzi o internet, nie telewizję

1.1 - poziom obsługi
1.0 - jakość usług / cena
1.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 122
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
www.cyfrowypolsat.pl/ofer
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Kacper
link | zgłoś
2016-12-02
*.52.252.*
W skrócie? Dramat. Średnia prędkość od ostatniego tygodnia to 16kB/s i nie pomyliłem się w jednostkach... Ping pokazuje 50 ale jednak po głębszym sprawdzeniu dzięki komend w grach widać że jest dużo wyższy (od 100 do 2000) w grach online również się teleportuje a czas reakcji to przynajmniej 4 sekun [rozwiń/zwiń]
No śmiało, szukaj może znajdziesz
Ping, prędkość i cała reszta, nawet Facebook się zacina a strony po 15 sekundach się wyświetlają!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Nie kupujcie !!
link | zgłoś
2016-12-01
*.205.36.*
Jeśli szukacie szybkiego internetu do gier, lub przeglądania neta Nie kupujcie tego badziewia. Na początku po zawarciu umowy jeszcze jakoś tam chodził ale później prędkość zwolniła diametralnie. Na speed testach wskaźnik nie przekraczal 4 Mb.Jak chciałem dodzwonić się do pomocy technicznej po około [rozwiń/zwiń]
To chyba jakiś żart
Długo by gadać :(
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
CyfrowyShit
link | zgłoś
2016-12-01
*.120.32.*
Ten internet po prostu ssie, powiedzieli mi ze internet bedzie bez limitu i jedynie pod koniec miesiaca troche zwolni - smieszne, internet z 1mb/s zwalnia do 60 kb/s, ledwo co udalo mi sie wejsc na strone Portal-konsumenta.pl Zawsze kiedy jest nowy miesiac dostaje nowy "limit", tylko szkoda ze int [rozwiń/zwiń]
Cena, mozna wiecej popracowac w domu - bo tak internet muli. Raz na jakis czas (2tyg) internet dziala normalnie.
Obsluga - oszusci, internet "ssie" jak opetany.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Matt
link | zgłoś
2016-12-01
*.34.97.*
Polsat to zwykła banda złodziei i naciągaczy... mam wykupiony jeden z największych pakietów internetu LTE, poza tym po jego wykorzystaniu obiecano mi że prędkość łącza nie zostanie ograniczona, aktualnie od 2 miesięcy prędkość internetu waha się od 30-150kb/s, tak to nie żart ! nie pomyliłem się w j [rozwiń/zwiń]
BRAK ZALET
Wszystko co związane z polsatem
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kamila
link | zgłoś
2016-12-01
*.17.103.*
po prostu bagno!!!!!!!! ledwie pada nie ma tv, spadl snieg nie ma tv, a na infolini bezczelni ci powiedza kombinuj sobie sam!!! CYFROWY POLSAT NAJGORSZA telewizja jaka istnieje. Placic co miesiac trzeba a ogladac nie masz co!!! Odradzam wszystkim.
haha szukaj szukaj a zapewniam NIE ZNAJDZIESZ!!!!
wszystko co wspolnego z cyfrowym polsatem
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
melka
link | zgłoś
2016-11-30
*.158.119.*
Odradzam, czekam na koniec umowy i zmieniam operatora i to nie tylko internetu. Prędkość w godz. 15-24 nie może odbić od zera, a ping do 3000 dochodzi. Nadajnik mam w odległości 1 km . Pisemne odpowiedź na reklamację to, że internet mam podłączony, a że obciążenie nadajnika przez użytkowników jest d [rozwiń/zwiń]
szukam i szukam
to co najważniejsze prędkość
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Damian
link | zgłoś
2016-11-29
*.253.66.*
ABSOLUTNIE nikomu nie polecam tego badziewia! Aktualnie moja prędkość wynosi 0.24 Mbps przy pingu 339 ms. Tak jest codziennie między godziną 17 a 23. O weekendach nie mówię bo mam problem otworzyć i ściągnąć pocztę. Obsługa klienta jest opryskliwa i dobrze wie jakie świadczą usługi. Jak chcesz dodzw [rozwiń/zwiń]
???????
WSZYSTKO! Prędkość, cena, obsługa klienta dosłownie WSZYSTKO!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
pluto
link | zgłoś
2016-11-29
*.136.94.*
Odradzam,przez roztargnienie nie opłaciłam faktury w terminie i po 2 dniach straszono mnie windykacją i odcięto internet.Paranoja-wypisuję się
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Roman
link | zgłoś
2016-11-28
*.5.96.*
Najgorszy internet jaki miałem,brak nadajnika w mojej okolicy,by się połączyć to tak jak by trafić 6 w lotto,do biura obsługi wydałem tyle kasy..... 10 lat temu miałem szybszy internet jak dziś,trudno czekać do końca umowy ,i kończyć z ta usługa,nie polecam tego internetu.
zadnych
czekanie na połączenie 10 minut...non-stop przerywa połączenie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Patryk
link | zgłoś
2016-11-27
*.185.68.*
Poprostu dno. Pingi 90-110 jeszcze ujdzie. Ale niech Pan Krzysztof tak sie nie pieprzy w tej reklamie. W sumie, żeby nawet było do tych 150Mb/s to spoko. Ale żeby osiągnąć chociaż te 10Mb/s to muszę używać internetu o 3 w nocy! Mam antene jakąś tam w ciul drogą żeby lepiej było i te Odu Idu i to nic [rozwiń/zwiń]
Żartujecie?
Szkoda gadać.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
SuperszybkieLTE
link | zgłoś
2016-11-27
*.207.89.*
Ogólnie powiem że ten NAJSZYBSZY INTERNET W POLSCE jest inny niż go malują, choć to chyba każdy już wie ;) W okresie próbnym pełna profeska, ponad 30mb/s downloadu i uplaodu, ping w okolicach 100, czyli całkiem nieźle. Po upływie tego okresu prędkość OD RAZU spadła do 0,03mb/s, ping w godzinach [rozwiń/zwiń]
Żadne
- niska prędkość (średnio 0,1mb/s) - wysoki ping (300-1000; w godzinach 15-22 stały 1000) - cena 70zł/mies za internet porównywalny do tego z przed kilkunastu lat - długie ładowanie stron i brak możliwości płynnego oglądania filmów nawet w najniższej jakości
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
imi
link | zgłoś
2016-11-25
*.101.79.*
NET LTE to TOTALNA BZDURA predkość 0,5 Mb/s ( w 3 trzecim dniu kolejnego miesiąca abonamentu). ROZWIĄZAŁEM umowę --ZŁODZIEJE, OSZUŚCI. Wczytanie strony kilka sek nie mówiąc o oglądnięciu YOUtube
teoretycznie ! jest
praktycznie nie nie ma kiedy potrzeba
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
CyfrowySyf
link | zgłoś
2016-11-25
*.29.126.*
Syf, internet tak słaby, że film w 144p się tnie.
Można się oderwać od komputera, bo nie ma co robić bez internetu :D
Całe pakiety i internet oraz dystyrybutor to jedna wielka wada, nie polecam!!! :D
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...