Opinie o DHL

1.6 - poziom obsługi
1.6 - jakość usług / cena
1.5 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 52
Kategoria:
Firmy kurierskie

Strona internetowa:
www.dhl.com.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Katarzyna
link | zgłoś
2018-06-21
*.181.138.*
Kurier nawet nie raczył poszukać adresu i to dwukrotnie. Nie było mowy o niemożliwości doręczenia przesyłki bo byliśmy w domu. Nie bylo rowniez mozliwosci uzyskaniakontaktu telefonicznego do kuriera.Beznadziejna firma. Nie polecam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
szuman
link | zgłoś
2018-06-21
*.81.188.*
Witam, nie wiem czy przykro mi to pisać czy nie ale chyba sobie w kulki lecicie, paczka kurierem idzie do mnie z Warszawy do Warszawy 3 dni i to już drugi raz! (niestety nie mam wpływu jakim kurierem wysyła klient) na stronie śledzenia komunikaty że próby dostarczenia zakończyły się nie powodzeniem [rozwiń/zwiń]
brak
nerwica i niedopełnienie warunków umowy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
mg
link | zgłoś
2018-06-15
*.191.87.*
masakra.Zostala zniszczone przesylki.zostałam na weekend bez zadnych rzeczy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jacek
link | zgłoś
2018-06-14
*.146.36.*
Przesyłka doręczona po 19 dniach. Dlaczego tak szybko? To przez naciski nadawcy. Ja, kiedy zorientowałem się (po czterech interwencjach) że interwencja w DHL to fikcja dałem sobie już spokój. Zero odpowiedzi na pytania o losy przesyłki i termin doręczenia. Nie ma z kim rozmawiać - całkowita ignoranc [rozwiń/zwiń]
Brak
Nierzetelność, brak dbałości o powierzony towar, brak woli wykonania usługi.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agata
link | zgłoś
2018-06-14
*.72.85.*
DHL Parcel Polska - odsłona II równie kiepska! Wczoraj pisała Margarita PaLen dziś ja miałam po raz kolejny wątpliwą przyjemność z DHL Parcel - Infolinia - nie tego zdecydowanie nie polecam - to nie ludzie to małpki sterowane elektronicznie, bez szacunku dla klienta. Co prawda jak sie ich poinformu [rozwiń/zwiń]
brak
same
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Beata
link | zgłoś
2018-06-12
*.238.239.*
Nigdy więcej DHL....do dziś już od ponad miesiąca nie otrzymałam pieniędzmi za towar który nadałam firma DHL, kurier źle wypełnił list przewozowy nie wpisując nr konta ....tak więc oddałam rzecz obcej osobie zavdarmo. Mimo złożonej reklamacji cisza ze strony firmy.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Byly klient
link | zgłoś
2018-06-12
*.254.240.*
O 12 zadzwoniła do mnie infolinia czy kurier może przyjechać o 12:30. Zgodziłam się, cały dzień i tak siedziałam w domu. Kurier nie przyjechał, nie zadzwonił nawet na telefon. O 17 zadzwoniłam na infolinie zapytać czemu już tak długo czekam- kurier nakłamał że był i że nie otwarłam drzwi. To już jes [rozwiń/zwiń]
Brak
Kobieta z infolini zarzuca mi klamstwo, nie chce podac numeru do kuriera. Kurier nie probuje nawet odberbarc paczki. Nie chce wrocic po paczke pomimo nadal obowiazujacych godzin pracy. Kurier nie dzwoni, nie wiedzialam nawet ze mam juz nie czekac
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tosiaczka
link | zgłoś
2018-06-11
*.112.81.*
Zamówiony kurier wieczór. Ponoć nie zastał adresatki, ale nawet nie zadzwonił. Adresatka była 10 minut u sąsiadki, czyli praktycznie na miejscu. Kurier samowolnie przekłada dostawę na kolejny dzień roboczy, na godziny popołudniowe (trzeba było zadzwonić na infolinię, by się o tym dowiedzieć) - ma by [rozwiń/zwiń]
w końcu paczka doszła
brak kontaktu z kurierem
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michał
link | zgłoś
2018-06-11
*.11.25.*
Dramatycznie źle. Status na stronie i w ich systemie nie zgadza się ze stanem faktycznym. Co innego mówi automat, a co innego konsultant na linii. Wybrałem przesyłkę w godzinach 18-22, żeby mieć pewność, że odbiorę ją przy pierwszej okazji. Bagażnik był mi potrzebny na wyjazd, który niestety musiałe [rozwiń/zwiń]
nieternminowość, oszukiwanie klienta, fałszowanie statusu przesyłki
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
TALA
link | zgłoś
2018-06-09
*.45.89.*
Druga i ostatnia negatywna przygoda z DHL. Rzekomo ciągle nie ma mnie pod adresem dostawy. A ja, w rzeczywistości stale tu jestem. Pierwsza paczka była już wg adnotacji kuriera dostarczana 11 maja, podczas gdy od dostawcy wyszła 13 maja. Teraz toczę bój reklamacyjny o dostawę drugiej. Dział inter [rozwiń/zwiń]
brak
lekceważenie klienta sięgające zenitu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Irena
link | zgłoś
2018-06-08
*.75.176.*
Tragedia! Mały telefon Nokia, czyli pewnie waga ok. 30 dkg miała być dostarczona 6.06. 06.06.2018 na stronie "śledzenia paczki" adnotacja o godz. 4.08 paczka jest w Zabrzu, gdzie o godz. 15.52 kolejna adnotacja "doręczenie przesyłki planowane jest w terminie umówionym z Odbiorcą". I tak do 07.06. [rozwiń/zwiń]
żadnych
Brak kontaktu, niedotrzymanie terminu dostawy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Monika
link | zgłoś
2018-06-07
*.175.219.*
TRAGEDIA. PRZESYŁKA NADANA DWA TYGODNIE TEMU, DO TEJ PORY NIE DOTARŁA. SYN ZDĄŻYŁ WRÓCIĆ Z ZIELONEJ SZKOŁY A PACZKA PODOBNE GDZIEŚ KRĄŻY PO MAGAZYNIE. INFOLINIA - MEGA NIEKOMPETENTNE OSOBY, KTÓRE NIE SA W STANIE W NICZYM POMÓC (DO TEGO WIĘKSZOŚĆ AROGANCKA!). CZEKAM NA POWRÓT PACZKI DO DOMU- OBY PRZ [rozwiń/zwiń]
ŻADNYCH
BRAK REALIZACJI PRZESYŁEK
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andre
link | zgłoś
2018-06-06
*.43.67.*
paczka została odebrana przez kuriera dhl od nadawcy w dniu 05.05.2018 i do dziś nie mam o niej jakich kolwiek informacji.Dzwoniłem,składałem interwencje 2 razy nadawca to samo a oni zmieniali za każdym razem zmieniali numer paczki.Dzwoniąc i podając numer paczki twierdzili że to nie moja paczka i n [rozwiń/zwiń]
zero zalet
kradzież paczek,brak jakich kolwiek wyjaśnień
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...