Opinie o DHL

1.9 - poziom obsługi
2.0 - jakość usług / cena
1.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 140
Średnia ocen:
1.9 / 5

Kategoria:
Firmy kurierskie

Strona internetowa:
www.dhl.com.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Katarzyna
link | zgłoś
2020-10-14
*:b9d0:5289:*
DHL to najgorsza firma kurierska jaka tylko może być. Mało że ustalenie do niej telefonu graniczy z cudem bo na stronie nigdzie nie ma to jeszcze połączenie z konsultantem jest nagrane i ciągle mówi nagrany tekst. Więc nie ma możliwości się o nic zapytać a połączenie z kurierem jest nie możliwe bo o [rozwiń/zwiń]
Brak
Brak telefonu na stronie. Brak telefonu do kuriera. Brak możliwości płacenia kartą
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotr
link | zgłoś
2020-10-12
*.72.104.*
Piszę tę opinię z zaświatów. A to dlatego, ze DHL stwierdził mój zgon. Moją przesyłkę dostarczał 5 dni, po czym stwierdził, że nie żyję i odesłał ją do nadawcy.... Strata czasu, nerwów i pieniędzy.
brak
kompletny brak profesjonalizmu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mariusz/szuriam10
link | zgłoś
2020-10-11
*.5.178.*
NAJGORSZA firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Zatrudniają leniwych kurierów którym nie chce się doręczać paczek. Moją paczkę pseudo-kurier pobierał z sortowni przez dwa kolejne dni i zwracał bo ponoć nikogo nie było w domu. A NA PACZCE BYŁ MÓJ NUMER TELEFONU. Po prostu tak im zależy na doręc [rozwiń/zwiń]
BRAK ZALET
LENIE
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aga
link | zgłoś
2020-10-10
*.248.254.*
Czekając cały dzień na przesyłkę nie doczekalam się. A po 4 dniach info że paczkę mogę odebrać sobie u nich.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
agra
link | zgłoś
2020-10-08
*.53.155.*
1. Przesyłka dostarczona po terminie. W informacji otrzymanej rano godziny dostarczenia określono na 9-11. Przed godz. 11 zmieniono na 11-14. Kurier był po godzinie 15! Czekałam CAŁY DZIEŃ. Moje utracone zarobki to ok. 1000-2000 zł (prowadzę działalność). 2. Przesyłkę dostarczono omyłkowo do miesza [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
kwasny2
link | zgłoś
2020-10-03
*.231.120.*
uwaga na DHL, najgorszy dostawca usług, trzy przesyłki i trzy uszkodzone
same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klaudia
link | zgłoś
2020-10-02
*.175.112.*
Czekając cały dzień na przesyłkę nie doczekam się. Po zadzwonienia do biura obsługi klienta dowiedziałam się że przesyłka będzie dostarczona do mnie w przyszłym tygodniu. Nie była bym tak wściekła gdyby nie to że nie zostałam o tym poinformowana. Człowiek specjalnie rezerwuje sobie jeden dzień, bie [rozwiń/zwiń]
Żadne
Brak informacji o nie doręczeniu przesylki
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
marg
link | zgłoś
2020-10-01
*.229.211.*
NIGDY WIECEJ. UWAGA! OKRADAJA PACZKI.KURIER ZOSTAWIA PACZKI POD DRZWIAMI BEZ POWIADOMIENIA. REKLAMACJA - KPINA
BRAK
BRAK KONTAKTU Z KURIEREM
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomasz
link | zgłoś
2020-09-30
*.0.65.*
Wysyłanie informacji przesyłce i ... amba, kontaktu do kuriera brak, bo po co skoro, to klientowi zależy na przesyłce. Kurier nie informuje, że ma zamiar przyjechać. Czasem podjedzie pod bramę, czasem zatrąbi, ale najczęściej wysyła sms-a, że nikogo nie zastał. Co innego DPD, kurierzy mili, kontaktu [rozwiń/zwiń]
brak
same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klientka m
link | zgłoś
2020-09-29
*:1d:4035:*
Mam wrażenie, że firma nie zna znaczenia słowa usługi. To nie klient powinien się dostosować do ich godzin dostarczania przesyłek 10.00 - 12.00.Czy tylko w tych godzinach pracują? Niektórzy nie są nastolatkami i też pracują. Dostaję informację, że przesyłka w drodze, potem, że nieudana transakcja [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?