Opinie o DHL

1.9 - poziom obsługi
2.0 - jakość usług / cena
1.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 141
Średnia ocen:
1.9 / 5

Kategoria:
Firmy kurierskie

Strona internetowa:
www.dhl.com.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Mb
link | zgłoś
2018-10-23
*:5a68:ec6:*
Dlugie oczekiwanie na kuriera ktory i tak sie nie zjawil! Otrzymalam smsem informacje ze kuriera nie zastal nikogo pod danym adresem.. Jak to mozliwe jesli go tu wogole nie bylo! Tuz przed nim byl kurier z innej firmy i dotarl!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Magda
link | zgłoś
2018-09-25
*.236.35.*
Świetna firma. Zawsze szybko i solidnie.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rafał
link | zgłoś
2018-09-14
*.156.116.*
11.09.2018. zleciłem odbiór paczki z Radomia ( czy to jest wieś ?) do dzisiaj nikt nie odebrał po co pisać, ja bym wziął papugę i zlecił podanie tej firmy do sądu o wypłacenie wszystkim niezadowolonym zadośćuczynienia. Do puki nie spotka ich kara nadal będą mieli klientów w d.....
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mateusz
link | zgłoś
2018-09-13
*.235.176.*
Przesyłka idzie 3 dzień A pisze że do 2 dni Max nie polecam firmy brak możliwości odbioru w punkcie ponieważ na stronie nie da się tego zrobic..
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Małgorzata
link | zgłoś
2018-09-13
*:358:a8d7:*
Paczka miała być dostarczona wczoraj Niby kurier nie zastał odbiorcy u nas nie ma takiej obcji u nas na 100 % zawsze jest mój tata emeryt, który nawet do sklepu się nie rusza, dhl ciągle przesyła sma niedostarczono i wystawia awizo, to jest irytujące????czy oni nie umieją korzystać z dzwonka który p [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Frigg
link | zgłoś
2018-09-12
*.71.67.*
Najgorsza firma z jaką miałam okazję współpracować. Kurier potrafi nie zgłaszać się po nadaną przesyłkę przez 3 dni mimo ciągłych ponagleń. Reklamacje nie przynoszą konsekwencji. Kurierzy jeżdżą bez druków faktur i listów przewozowych, a następnie nie chcą zabierać przesyłki jeśli muszą któryś z pow [rozwiń/zwiń]
BRAK
nieterminowość, ignorowanie klienta, brak odpowiedzi na reklamację,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
wsciekla_klientka
link | zgłoś
2018-09-10
*.238.67.*
Kompletny brak profesjonalizmu i poszanowania czasu klienta. Zamówiłam kuriera w celu zwrócenia zakupów na Zalando. Zgodnie z mailem potwierdzającym zamówienie, kurier powinien pojawić się u mnie dzisiaj w godz. 9:00-12:30. Tymczasem mamy godz. 18:00 a ze strony kuriera/firmy ani widu ani słychu. Si [rozwiń/zwiń]
brak kontaktu, brak szacunku dla czasu klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2018-09-10
*.7.215.*
Masakra.. Totalna porażka.. Wybierasz godziny kiedy ma być.. A przybywa wcześniej.. Nie uznaje że Będziesz za chwile..Bo on nie ma czasu.. Ma nr tel ale dzwoni jak jest na klatce schodowej.. A nie przynajmniej parę minut wcześniej tym bardziej że ma być przed czasem...oczywiście odmowa przyjęcia pac [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
brylos
link | zgłoś
2018-09-08
*.173.4.*
Paczka miała być w środę kurier nawet się nie pofatygował by zadzwonić domofonem zostawił avizo na infolini powiedzieli że będzie w piątek nie było. Nie mogłem kolejnego dnia czekać więc zrezygnowałem z przesyłki. Nie polecam bo to partacze.
brak
dotrzymywanie obowiązku dostarczania paczek w terminie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kotik007
link | zgłoś
2018-09-08
*:d029:7d88:*
Przesyłka międzynarodowa nadana w punkcie partnerskim dhl w Warszawie w dniu 05.09.2018 roku, do tej pory nie odebrana przez kuriera. DHL na swojej stronie internetowej podaje, iż doręczenie przesyłki jest realizowane w ciągu 3-5 dni.
Wprowadzanie w błąd klienta, nie dotrzymywanie terminów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?