Opinie o DHL

1.6 - poziom obsługi
1.6 - jakość usług / cena
1.4 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 142
Kategoria:
Firmy kurierskie

Strona internetowa:
www.dhl.com.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Mateusz
link | zgłoś
2018-09-13
*.235.176.*
Przesyłka idzie 3 dzień A pisze że do 2 dni Max nie polecam firmy brak możliwości odbioru w punkcie ponieważ na stronie nie da się tego zrobic..
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Małgorzata
link | zgłoś
2018-09-13
*:358:a8d7:*
Paczka miała być dostarczona wczoraj Niby kurier nie zastał odbiorcy u nas nie ma takiej obcji u nas na 100 % zawsze jest mój tata emeryt, który nawet do sklepu się nie rusza, dhl ciągle przesyła sma niedostarczono i wystawia awizo, to jest irytujące????czy oni nie umieją korzystać z dzwonka który p [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Frigg
link | zgłoś
2018-09-12
*.71.67.*
Najgorsza firma z jaką miałam okazję współpracować. Kurier potrafi nie zgłaszać się po nadaną przesyłkę przez 3 dni mimo ciągłych ponagleń. Reklamacje nie przynoszą konsekwencji. Kurierzy jeżdżą bez druków faktur i listów przewozowych, a następnie nie chcą zabierać przesyłki jeśli muszą któryś z pow [rozwiń/zwiń]
BRAK
nieterminowość, ignorowanie klienta, brak odpowiedzi na reklamację,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
wsciekla_klientka
link | zgłoś
2018-09-10
*.238.67.*
Kompletny brak profesjonalizmu i poszanowania czasu klienta. Zamówiłam kuriera w celu zwrócenia zakupów na Zalando. Zgodnie z mailem potwierdzającym zamówienie, kurier powinien pojawić się u mnie dzisiaj w godz. 9:00-12:30. Tymczasem mamy godz. 18:00 a ze strony kuriera/firmy ani widu ani słychu. Si [rozwiń/zwiń]
brak kontaktu, brak szacunku dla czasu klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2018-09-10
*.7.215.*
Masakra.. Totalna porażka.. Wybierasz godziny kiedy ma być.. A przybywa wcześniej.. Nie uznaje że Będziesz za chwile..Bo on nie ma czasu.. Ma nr tel ale dzwoni jak jest na klatce schodowej.. A nie przynajmniej parę minut wcześniej tym bardziej że ma być przed czasem...oczywiście odmowa przyjęcia pac [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
brylos
link | zgłoś
2018-09-08
*.173.4.*
Paczka miała być w środę kurier nawet się nie pofatygował by zadzwonić domofonem zostawił avizo na infolini powiedzieli że będzie w piątek nie było. Nie mogłem kolejnego dnia czekać więc zrezygnowałem z przesyłki. Nie polecam bo to partacze.
brak
dotrzymywanie obowiązku dostarczania paczek w terminie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kotik007
link | zgłoś
2018-09-08
*:d029:7d88:*
Przesyłka międzynarodowa nadana w punkcie partnerskim dhl w Warszawie w dniu 05.09.2018 roku, do tej pory nie odebrana przez kuriera. DHL na swojej stronie internetowej podaje, iż doręczenie przesyłki jest realizowane w ciągu 3-5 dni.
Wprowadzanie w błąd klienta, nie dotrzymywanie terminów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ania Zara
link | zgłoś
2018-09-05
*.159.190.*
Z przykrością jestem zmuszona wystawić bardzo negatywną opinię. Przeterminowana dostawa, odmowa rejestracji reklamacji, bark porządku z bazia zarządzania, chaos komunikacyjny. DHL wysłał powiadomienia mailowe i sms o planowanej dacie doręczenia, której nie dotrzymał. Co więcej nie powiadomił o opóźn [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Em
link | zgłoś
2018-08-31
*:a925:362a:*
Nie polecam, bardzo długi czas oczekiwania na paczki rejestrowane tydzień wcześniej. Mam do czynienia z tą firmą i zawodowo i miałam prywatnie. Niestety, kurierzy nie potrafią się dostosować so klienta i są niekulturalni (nie wszyscy, ale znakomita większość). Na odbiór paczki ma się tylko godzinę w [rozwiń/zwiń]
Płatność kartą
brak kultury dostarczających, brak powiadomień, długość oczekiwania, nieodpowiedzialność kurierów.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Eliza
link | zgłoś
2018-08-29
*.15.157.*
I jak ma już drugie złe doświadczenie z tą firmą. Pierwsza dostawa na wieś na działkę nie doszłaby do skutku, gdybym nie dogoniła kuriera. Stanął pod bramą posesji, zatrąbił i natychmiast zaczął się wycofywać. Biegłam z głębi ogrodu, krzycząc żeby się zatrzymał. Drugi odbiór przesyłki (teraz) trwa j [rozwiń/zwiń]
zero
same
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Ania
link | zgłoś
2018-08-24
*:8a6:1102:*
karastrofa , na śledzeniu paczka podana do dostarczenia , ktoś specjalnie czeka cały dzień w domu na kuriera a on się nie pojawia , kontakt z DHl tragiczny , nigdzie nie mogę znaleść konkretnego numeru pod którym mogłabym porozmawiać z jakimś konsultantem jedynie z sekretarka ... super ! :/ To nie [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa
link | zgłoś
2018-08-24
*.0.39.*
Wyrażam swoje uznanie za przemilą i profesjonalną usługę kurierską Pani Wioletta Syc nr 387 - dot. przesyłki nr 19064228850 otrzymanej w dniu 24.08.2018. Oby wszyscy kurierzy rozumieli, że odbiorcy paczek też pracują. Pozdrawiam EJ
Profesjonalizm, miła obsługa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Niezadowolony
link | zgłoś
2018-08-24
*.254.186.*
Paczka miala byc w poniedzialek kurier podobno byl w srode i mnie nie zastal gdzie bylem o godzinie w ktorej mial byc Jest piatek dostalem sms ze byl dzis gdzie od srody estem praktycznie caly czas w domu Zenada totalna
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...