Opinie o DHL

1.8 - poziom obsługi
1.9 - jakość usług / cena
1.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 144
Średnia ocen:
1.8 / 5

Kategoria:
Firmy kurierskie

Strona internetowa:
www.dhl.com.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
BIBP SP. Żaneta
link | zgłoś
2020-01-29
*.246.215.*
Chciałabym pochwalić kuriera DHL o numerze 210 za jego zaangażowanie i pomoc w każdej sytuacji. Jesteśmy firmą produkującą worki i nasz towar musi dotrzeć do klientów expresowo. Pan kurier 210 zawsze znajdzie sposób aby nam pomóc. Takich pracowników trzeba doceniać. Prosimy o podwyżkę dla niego :)
kulturalny, miły, wesoły i pomocny
nie ma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Justyna92
link | zgłoś
2020-01-11
*.64.35.*
PORAŻKA I SKANDAL! Wyrażam swoje oburzenie faktem, że przesyłka była uszkodzona a jej zawartość skradziona i zniszczona! Czy DHL tak mało płaci swoim kurierom, że muszą kraść słodycze z paczek??? Dodatkowo obsługa punktu nie zareagowała na fakt, że kurier przywiózł do punktu rozerwane pudełko, a w c [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
yakoob
link | zgłoś
2020-01-07
*:b2e7:5622:*
Nie miałem okazji poznać kuriera - nie zadzwonił do mnie gdy był (był?) pod domem. Dostałem za to sms że paczka czeka w "service point". Dramat! Strona na FB szczecińskiego DHL ma ocenę 1/5 na podstawie opinii 81 użytkowników. Jakiś szef, ktoś mógłby się zainteresować bo firma nie dostarcza.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Katarzyna
link | zgłoś
2019-12-23
*.70.29.*
Pierwszy raz nadawałam paczkę w punkcie (Żabka). Na stronie, po złożonym zamówieniu widnieje “W punkcie podaj numer przesyłki, a jego pracownik wydrukuje list przewozowy na miejscu." Był nawet wybór, czy chce list przewozowy wydrukować sama, czy nie mam gdzie i chce, żeby to zrobił pracownik w punkc [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ernest
link | zgłoś
2019-12-06
*.215.75.*
Czekam na 3 paczki, powinny być we wtorek 3.12.2019 dziś mamy 6.12.2019 paczek nie ma. Codziennie informacja ze paczka wydana do doręczenia o 19:44 powrót do sortowni. I ta firma została okrzyknięta firma roku 2017 w tym roku będzie najgorsza firma 2019. Żenada....
żadnych
Wszystkie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Lukasz
link | zgłoś
2019-10-24
*.205.20.*
Nieterminowe doręczenie, jakość niewarta swojej ceny i nerwów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
IGA
link | zgłoś
2019-10-03
*.40.77.*
RADZE WYBRAC KAŻDA INNA FIRMĘ TYLKO NIE DHL w śledzeniu przesyłki parokrotne : "odmówiono przyjęcia" po interwencji usłyszałam brak kuriera w godzinach wieczornych (tak paczka była nadana) to samo jeszcze się powtórzyło wiec kolejna interwencja, zmiana adresu i dalej to samo "odmówiono przyjęcia" ja [rozwiń/zwiń]
BRAK
WSZYSTKIE
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Elzbieta
link | zgłoś
2019-08-12
*.8.136.*
Nie pamietam, kiedy doczekałam sie przesyłki ze stronY dhl w terminie. Czesto korzystam ze stron sklepów internetowych, ale w przypadku, i tylko w przypadku DHL, kieruje na punkty odbioru Żabka. Ze strony innych Firm Kurierskich odbieram w domu, ale nie z DHL. Szkoda mojego zdrowia i czasu. Ze stron [rozwiń/zwiń]
Dobrze, ze sa punkty odbioru, gdyz inaczej przesyłka nie dotarłaby do klienta..........
Duzo---pomimo i-maila z firmy kurier się nie zjawia. Duzo by podawć, im dalej od tej firmy tym lepiej, szkoda czasu i nerwów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ata
link | zgłoś
2019-08-09
*.235.181.*
Kurier nie dostarczył przesyłki pod wskazany adres. W zamian za to, otrzymałam sms, w którym była nieprawdziwa informacja o treści: "Przesyłka nr ******** została przekazana do punktu DHL SERVICEPOINT po nieskutecznej próbie doręczenia pod wskazany adres." Oczywiście nieprawdziwa jest ta część, w kt [rozwiń/zwiń]
Gdyby kurier pofatygował się z paczką, dostawa byłaby szybka. Niestety tego nie zrobił, więc czas dostawy oceniam na jedną gwiazdkę, ponieważ paczkę otrzymam wtedy, kiedy sama po nią pójdę.
Kurier nie próbuje dostarczyć przesyłki. Nie wiem czy winę ponosi tu sam kurier i jego lenistwo, czy zbyt duża ilość przesyłek. Nie mniej jednak, przesyłka nie została dostarczona.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Lilla
link | zgłoś
2019-06-18
*.76.227.*
doręczenia paczek to porażka pomimo iż doręczenie jest do firmy otwartej 12godzin to kurier przesyłki zostawia w punkcie dhl i twierdzi że nikogo nie było na miejscu a reklamacje to totalna porażka mają wszystko w głębokim poważaniu
brak
zbyt wiele aby wymienić
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?