Opinie o doz.pl

3.0 - poziom obsługi
3.2 - jakość usług / cena
3.1 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 16
Średnia ocen:
3.1 / 5

Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
doz.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Paweł
link | zgłoś
2020-04-22
*.40.177.*
Minął tydzień od złozenia zamówienia, kase zainkasowali, zamówienia brak, zwrotu pieniedzy równiez brak. To zwykli oszusci, leki potrzebuje dla osoby cięzko chorej która nie moze wychodzic z domu.Moze wreszcie ktos z Ministerstwa Chorych ludzi z PiSu weżmie sie za tych oszustów??? Jest taka szansa?? [rozwiń/zwiń]
brak zalet
oszusci
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Benia1953
link | zgłoś
2020-04-06
*.78.103.*
Sprzedaż internetowa w ich wykonaniu to porażka! Minęło 14 dni od zamówienia i nic: ani leków ani kontaktu (infolinia wyłączona). Skoro sobie nie radzą to niech znikną i nie lekceważą chorych ludzi. Wirus wystarczy !
żadne
nic nie działa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ina
link | zgłoś
2020-04-03
*.65.85.*
Rozumiem, że czasu nie są lekkie, ale od 23 dni czekam na potwierdzone zamówienie zawierające lekarstwa i pomimo prób kontaktu mailowego ( infolinia wyłączona) żadnego odzewu. Nie wiadomo, czy czekać, czy już sami może anulowanie zamówienie. Jeśli czekają na jeden z produktów z zamówienia, może wart [rozwiń/zwiń]
ceny
brak kontaktu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Monika
link | zgłoś
2020-03-24
*:409:63f5:*
Zamówienie anulowane, mimo że potwierdziłam realizację bez brakującego produktu. Na pytanie o zwrot zamrożonych 200 zł odpowiedź że standardowo w terminie około 5 dni roboczych. Dlaczego anulowali mimo że potwierdziłam? Nie wiadomo.. Mogę sobie zamówić ponownie co najwyżej. Nie polecam.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michał
link | zgłoś
2020-03-20
*.70.31.*
Absolutnie nie polecam, dziwię się jeszcze iż urząd konsumenta ich nie dojechał. Stosują zabronione metody, sami sobie anulują zamówienia bez kontaktu z klientem, sprzedają towar którego nie posiadają, potwierdzają zmianę statusu na kompletowanie po czym anulacje. Unikać, zgłaszać do uokik.
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
rycho
link | zgłoś
2019-08-16
*.59.231.*
Zamówienie naprzyjęte, na tym się Zamówienie na odbiór osobisty w aptece zostaje przyjęte i na tym się kończy. Po kilku dniach jest jakiś e-mail o problemach technicznych bez określonego terminu realizacji. Porażka
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łukasz
link | zgłoś
2019-04-18
*.171.216.*
Drugi raz obsługa tragiczna. Wcześniejsze zamówienie czekałem 2 tygodnie na dostarczenie do apteki. Po telefonie na infolinię skłamano że przesyłka jest już w drodze wyjechała z magazynu głównego i już jedzie. Po dwóch kolejnych dniach dzwonię i pytam gdzie jest moje zamówienie a pan mi mówi, że z m [rozwiń/zwiń]
579
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Joanna
link | zgłoś
2018-08-22
*.11.119.*
Na początku nie byłam przekonana do takiego zamawiania leków przez internet, ale jak raz spróbowałam to teraz korzystam regularnie, jak tylko czegoś mi potrzeba.
czas realizacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jacek
link | zgłoś
2018-06-29
*.11.119.*
Ja robię regularnie zakupy w aptece internetowej, jak dotąd wszystko zawsze było OK, nie miałem problemów z odbiorem przesyłki, jak czegoś nie mieli na stanie to ściągali z magazynu. Mogę polecić.
szybkość realizacji, jak jest dostępny towar + możliwość płatności przy odbiorze
czasem trzeba czekać na ściągnięcie z magazynu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
AnkaAnka
link | zgłoś
2018-02-21
*.11.119.*
Zamówiłam po raz pierwszy leki na doz.pl, bo niedawno otworzyli w moim mieście pierwszą aptekę i chciałam przetestować jak to działa. Dostałam paczkę kompletną, bez żadnych uszkodzeń, wszystko zgodnie z zamówieniem, odebrałam płacąc na miejscu. Było potwierdzenie zamówienia na mailu, potem drugi mai [rozwiń/zwiń]
kompletne zamówienie, info na bieżąco
2 dni oczekiwania
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]