Opinie o E-kwiaty.pl

1.9 - poziom obsługi
1.8 - jakość usług / cena
1.8 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 21
Kategoria:
Inne usługi internetowe

Strona internetowa:
www.e-kwiaty.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Sylwia
link | zgłoś
2018-07-26
*.139.216.*
bukiet który zamówiłam wyglądał zupełnie inaczej niż ten który został dostarczony
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
chris
link | zgłoś
2018-06-24
*.245.139.*
Zamówienia z USA do Polski, przysłane kwiaty nie odpowiadające wizerunkowi,podeschnięte róże z opadającymi płatkami, ukochana która była adresatem, powiedziała że jeszcze CZEGOŚ takiego jeszcze nie dostała, reklamacja odrzucona po 11 dniach
brak
Całość zamówienia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Beata
link | zgłoś
2018-06-23
*.235.90.*
Ja zamawialam bukiet czerwonych roz oraz zestaw galicyjski, do tego zdjecie w ramce. Przesylka dostarczona sprawnie i na czas, skoordynowana czyli kwiaty i prezent dostarczono razem, a nie tak jak w innej firme gdzie skladalam zamowienie poprzednio,gdzie kwiaty i prezent dostarczono “na raty” w roz [rozwiń/zwiń]
Dobra jakos kwiatow i prezentow; szybka i profesjonalna obsluga
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa(UK)
link | zgłoś
2018-06-21
*.168.188.*
Czesc kwiatow zwiedla na nastepny dzien po otrzymaniu. Gry chcialam zlozyc relkamacje powidziano mi ze jest to tylko mozliwe jesli mam zdjecie kwiatow. Rozmowa z Magda Kowalik z obsugi klienta byla nieprzyjemna, odpowiadala krotko i nawet nie przeprosila za sytuacje. Zdecydowanie nie polecam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Karolla
link | zgłoś
2018-06-14
*:72e7:84d8:*
Bukiet żenujący, kompletnie nie podobny do zamówionego, kwiaty przekwitnięte za bagatela 150 zł. W życiu nie kupiłabym takich kwiatów w stacjonarnej kwiaciarni. Reklamacja rozpatrywana od 28 maja do 14 czerwca …. Zaoferowano 25 % zwrotu wartości bukietu. Odmówiono przekazania pieniędzy na inne konto [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Monika
link | zgłoś
2018-05-29
*:cc73:3a4d:*
Moje zamowione kwiaty za 139 zl nie wygladaly tak jak ns zdjeciu byly zrobione vardzo tanim kosztem,nicht nie dolozyl staran aby ten bukiet zrobic ,poprostu wygladaly jak zerwane z ogrodka i przywiazane sznurkiem ,nie dajcie sie nabrac na zdjecia bo sa nieprawdziwe ta firma to wielkie oszustwo ,ni [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2018-05-29
*.171.71.*
Unikać! Kwiaty na dzień matki dostarczone zupełnie inne, przybranie w ogóle nie podobne do tego bez bilecika. Dzwoniąc z Anglii byłam na lini chyba ok 20 min, odliczano od 9 w kolejce, po czym usłyszałam że jesteśmy zajęci, proszę wysłać email. Wysłałam email z reklamacja, zero odpowiedzi. Oszuści.
Nie zgodne z zamówieniem, brak bilecika
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Znudzony
link | zgłoś
2018-05-28
*:aee0:a820:*
Używałem usług e-kwiaty kilka razy, ale ostatnio spadli na psy. Co innego zamówiłem, co innego dostarczono. Reklamacja, a i owszem, tylko zdjęcie potrzebne. Tylko że wstyd powiedzieć mamie że to miało 16 kwiatów a nie 11, i to miały być najwieksze a nie najmniejsze. Pojechałbym i zrobił zdjęcie sam, [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aga
link | zgłoś
2018-05-28
*.24.111.*
Nie polecam. Zamawiałam skromny bukiet na Dzień Matki. Dostała kilka kwiatków podtrzymanych drutami bo skłaniały się na łodygach ????porażka :) wraz z przesyłka było rowzniez wino, widocznie ze 170 zł które wydałam już nie starczyło już nawet na torebkę na wino dlatego zostało wręczone do ręki. [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aneta
link | zgłoś
2018-05-27
*.160.37.*
Bukiet, który dotarł jest okropny. W życiu bym czegoś takiego nie zamówiła. Reklamacja oczywiście odrzucona, bukiet na stronie jest poglądowy. Nigdy nie wiadomo, co przyjdzie. Chętnym podeślę foto otrzymanego bukietu vs zamówionego.
brak
bukiet tragedia, reklamacja odrzucona
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Anita
link | zgłoś
2018-05-27
*.29.164.*
Bukiet inny niż zamówiony, tragiczny! Coś okropnego, żenujące. Za taką cenę to się nie mieści w głowie!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ela
link | zgłoś
2018-05-24
*:c6c2:610e:*
Niestety ale nie jestem zadowolona z firmy e-kwiaty.pl Zamówiłam największy bukiet dla mamy a dostała mały wiecheć z innych kwiatów i to tylko z dwóch rodzajów... zamiast margaretek chryzantemy... no szok. Wystawiam opinię tutaj bo oczywiście linku do opineo od nich nie dostałam.
szybka dostawa
Produkt nie zgodny z opisem i za mały
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Samdra
link | zgłoś
2018-05-12
*:5705:372e:*
Totalna porażka zamówiłam kosz Galicyjski miał dotrzeć w piątek i oczywiście nie dotarł osoba czekała na dhl od 8 rano do 18 wieczorem żadnej informacji nawet nie dostała ze nie przyjdzie paczka albo ze przyjdzie w innym dniu. Dzwoniąc do nich Pani poinformowała mnie ze no cóż dhl przetrzymał paczkę [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...