Opinie o envelo

1.8 - poziom obsługi
2.4 - jakość usług / cena
2.4 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 16
Kategoria:
Firmy kurierskie

Strona internetowa:
ENVELO.PL
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Anna
link | zgłoś
2019-12-20
*.88.69.*
Sądziłam, że kolejna wersja będzie sprawniejsza. Niestety, śledzenie przesyłki odbywa się z co najmniej 12-godzinnym opóżnieniem.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Henryk
link | zgłoś
2019-10-29
*:d23a:4b6:*
Pomysł znakomity, a realizacja taka jak w przypadku naszych autostrad (2 pasy). Napisanie listu przyzwoicie sformatowanego - to droga przez mękę. Sprzętowy edytor fatalny. Stosuję następującą metodę: List piszę w dowolnym edytorze,następnie eksportuję do pdf i umieszczam jako załącznik. Edytora Enve [rozwiń/zwiń]
możliwość nadania ważnego listu w ostatniej chwili, z formalnym potwierdzeniem i dokumentacją nadania
ograniczenia edycyjne edytora, wymaganie specjalnego formatowania załącznika pdf, nie można załączyć podpisanego elektronicznie pliku pdf tj. pliku xml, gubi treść wypełnionego elektronicznie formularza pdf, brak na kopercie pola dla adnotacji Dotyczy;
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Alex
link | zgłoś
2019-10-21
*.146.182.*
Paczka48 przychodzi po 3 dniach, na pieniądze z pobrania po dostarczeniu przesyłki czeka się 3 dni, często są awizowane bez awizo adresat jest nawet nie powiadamiany o przesyłce która na niego czeka, za zmianę adresu dostawy najpierw się placi ponad 10 zł a później taka baaaardzo ukryta informacja n [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
janek456
link | zgłoś
2019-10-10
*:de4b:58fa:*
MEGA badziew stara wersja była dużo dużo lepsza! Utwierdza tylko to w przekonaniu, że poczta polska zeszła na psy i jest daleko za czarnymi. Oddawajcie moje pieniądze.
żadne
wymieniać można latami
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ABC-automobile
link | zgłoś
2019-07-04
*.173.128.*
Porazka. Czeka sie calymi dniami na na list przewozowy jednego dnia po poludniu zlozone i zaplacone zlecenie .Malo tego wyslane potwierdzenie wplaty ,ale to nic nie daje Nastepnego dnia dodz 12 listow przewozowych brak !!!!!!!!!!!!! Maile i rozmowy nic nie daja , oczywiscie odpowiedz ze list z [rozwiń/zwiń]
Trudno powiedziec .chyba ze cena
Wiele chocby ta ze konsultant pisze bajki
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aga
link | zgłoś
2019-01-22
*.142.126.*
DRAMAT !!! Zakupiłam znaczki na listy polecone, miało być szybciej i prościej - niestety placówki pocztowe nie są przygotowane na tę usługę. Jestem odsyłana z jednej poczty do drugiej, a to problem z systemem i Pani nie może sprawdzić, czy znaczek nie był już wcześniej użyty, a to problem z internet [rozwiń/zwiń]
brak
strata czasu, brak przygotowania pracowników i placówek do obsługi
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa
link | zgłoś
2018-12-20
*.105.126.*
Po na nadaniu paczki poczta doliczyła opłatę, dwa dni zajęło otrzymanie informacji z BOK Envelo za co została naliczona dodatkowa należność (rzekomo została przekroczona suma długości boków powyżej 250 cm w paczce był przedmiot o średnicy 15 cm) brak jakiejkolwiek notatki, protokołu informacji kto, [rozwiń/zwiń]
pozornie niska cena o ile ktoś nie postanowi czegoś doliczyć bez jakiejkolwiek informacji
BOK jest zainteresowany póki nie dostaną kasy za dopłatę, potem kontaktu brak,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Małgośka
link | zgłoś
2018-10-17
*.186.84.*
Niby OK, ale jak zaczynają się problemy to odwracają się od klienta - radź sobie sam...NIE POLECAM
taniej niż poczta
mają klienta w 4 literach w razie problemów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Greg
link | zgłoś
2018-08-13
*.131.129.*
Od niedawna korzystam z neopaczki. Idea niby fajna, ale i tak swoje w kolejce trzeba odstać. Bez sensu. Kolejna sprawa to infolinia envelo. Czy ktoś się dodzwonił? Siedzę już godzinę i słucham muzyczki. Dno!
ukryte
klient generalnie nie ma żadnych praw, tylko obowiązki
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marcysia
link | zgłoś
2018-05-23
*.206.211.*
Jak dotąd byłam bardzo zadowolona z usługi, ale niestety dziś to się skończyło, Pani na poczcie nie umie korzystać i nadawać paczek w envelo. FUP Żyrardów Poczta Baranów ul. ARMII KRAJOWEJ Paczka zamiast do adresata została wysłana do nadawcy. Żałosne i stracone 11zl
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
eliza
link | zgłoś
2018-04-09
*.55.112.*
Ja nadaje paczki na Elektroniczny nadawca poczta polska i wszystko bezproblemowo.Jest troochę wpisywania ale Pani na poczcie od razu znalazła w komputerku moje paczuszki:) Robiłam to dzisiaj pierwszy raz i jestem zadowolona.Ale z Envelo nie wysyłałam to sie nie wypowiem.
nie znam
nie znam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
janio
link | zgłoś
2018-02-16
*.75.134.*
Wysłałem 3 kartki - żadna nie dotarła. Po miesiącu informacja że za przesyłki nierejestrowane nie odpowiadają - DNO. Ja też chcę kasować za wysyłki które nie docierają do adresatów.
brak
same
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kiwi
link | zgłoś
2018-01-15
*:2931:dbef:*
Niestety Poczta wymyśliła nową usługę a nie przygotowała się do jej realizacji. Okienka do obsługi przesyłek ENVELO brak na głównej poczcie w Gdyni. Trzeba odstać w kolejce jak każdy inny klient. Pani w okienku nie bardzo wie, co zrobić z paczką; szuka w systemie porad jak obsłużyć taką paczkę. Trwa [rozwiń/zwiń]
Czas oczekiwania na poczcie celem nadania przesyłki. Brak potwierdzenia nadania.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]