Opinie o envelo

1.6 - poziom obsługi
2.2 - jakość usług / cena
1.9 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 17
Kategoria:
Firmy kurierskie

Strona internetowa:
ENVELO.PL
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Aga
link | zgłoś
2019-01-22
*.142.126.*
DRAMAT !!! Zakupiłam znaczki na listy polecone, miało być szybciej i prościej - niestety placówki pocztowe nie są przygotowane na tę usługę. Jestem odsyłana z jednej poczty do drugiej, a to problem z systemem i Pani nie może sprawdzić, czy znaczek nie był już wcześniej użyty, a to problem z internet [rozwiń/zwiń]
brak
strata czasu, brak przygotowania pracowników i placówek do obsługi
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Szymon
link | zgłoś
2019-01-20
*.65.103.*
Dla mnie ta firma już dawno powinna zostać zamknięta. Wysłałem przesyłkę za 10,99 (klient się rozmyślił), zapłaciłem za przekierowanie przesyłki 10,15, czyli powrót do mnie. A Envelo jeszcze chce 10,99 (nigdy). Napisałem im co o nich sądzę i konto zamknięte. Czyli za przesyłkę do siebie za 32,13. Kp [rozwiń/zwiń]
Brak
Totalna kpina
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agent
link | zgłoś
2019-01-03
*.173.48.*
Od nowego roku zmiana cen i przedziałów kg. Nie ma już do 2 kg i do 5 kg. Formularz za to niedostosowany do zmian, wszystko po staremu, więc nie da sie wysłac paczki. Nie ma już paczki 24 tylko 48. A w starym roku paczka24 doszła po 8 dniach. BOK nie odpowiada na maile i na reklamacje, zero kontaktu [rozwiń/zwiń]
brak
cała ta firma jest jedną wielką wadą
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa
link | zgłoś
2018-12-20
*.105.126.*
Po na nadaniu paczki poczta doliczyła opłatę, dwa dni zajęło otrzymanie informacji z BOK Envelo za co została naliczona dodatkowa należność (rzekomo została przekroczona suma długości boków powyżej 250 cm w paczce był przedmiot o średnicy 15 cm) brak jakiejkolwiek notatki, protokołu informacji kto, [rozwiń/zwiń]
pozornie niska cena o ile ktoś nie postanowi czegoś doliczyć bez jakiejkolwiek informacji
BOK jest zainteresowany póki nie dostaną kasy za dopłatę, potem kontaktu brak,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Monika
link | zgłoś
2018-12-05
*.115.127.*
Absolutnie fatalna jakość usług, a przy tym praktycznie brak obsługi Klienta. Firma nadal o mentalności państwowego molocha, niezdolna do działania. Jedyny kontakt w sprawie pobranych płatności i niezrealizowanych zamówień, przed świętami, to odbijanie się codziennie od muru konsultantów na czacie - [rozwiń/zwiń]
na tę chwilę żadnych - ani szybko, ani wygodnie, ani tanio, ani skutecznie
nieterminowo, pobierają pieniądze i nie realizują usługi w ogóle, nie reagują na maile, reklamacje pozostają bez odpowiedzi, tylko umieją przepraszać
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Jester
link | zgłoś
2018-12-03
*.173.88.*
Poczta która jest wykonawcą usługi, traktuje paczki jak upośledzone. leżą całymi dniami w sortowniach. Wysyłam paczkę 24 a dociera po 5-7 dniach.
Nie trzeba stać w okienku
Czas dostarczenia, obsługa klienta.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mateusz Nesterok
link | zgłoś
2018-11-13
*:7f54:d70:*
Można tam zakupić znaczki na wszelkiego rodzaju przesyłki, a następnie iść do placówki pocztowej i wrócić z nimi z powrotem do domu, bo nie da się ich nadać. Żeby tego było mało, znaczki te nie są możliwe do zwrócenia nawet w sytuacji, kiedy nie da się ich wykorzystać z winy wadliwych systemów. Prac [rozwiń/zwiń]
Brak
Złodziejstwo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Małgośka
link | zgłoś
2018-10-17
*.186.84.*
Niby OK, ale jak zaczynają się problemy to odwracają się od klienta - radź sobie sam...NIE POLECAM
taniej niż poczta
mają klienta w 4 literach w razie problemów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Joanna
link | zgłoś
2018-10-01
*.175.9.*
Wysłałam przesyłkę, która nie została odebrana w terminie (co jest dziwne, ponieważ odbiorca próbował ją odebrać). W dniu 18.09.18 odebrałam telefon od kuriera. Nie przebywałam na miejscu, więc powiedział, że zostawi paczkę na poczcie. Po powrocie okazało się, że nie zostawił żadnej karteczki inform [rozwiń/zwiń]
niby tanio
nie można na nich liczyć
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Greg
link | zgłoś
2018-08-13
*.131.129.*
Od niedawna korzystam z neopaczki. Idea niby fajna, ale i tak swoje w kolejce trzeba odstać. Bez sensu. Kolejna sprawa to infolinia envelo. Czy ktoś się dodzwonił? Siedzę już godzinę i słucham muzyczki. Dno!
ukryte
klient generalnie nie ma żadnych praw, tylko obowiązki
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Marcysia
link | zgłoś
2018-05-23
*.206.211.*
Jak dotąd byłam bardzo zadowolona z usługi, ale niestety dziś to się skończyło, Pani na poczcie nie umie korzystać i nadawać paczek w envelo. FUP Żyrardów Poczta Baranów ul. ARMII KRAJOWEJ Paczka zamiast do adresata została wysłana do nadawcy. Żałosne i stracone 11zl
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
eliza
link | zgłoś
2018-04-09
*.55.112.*
Ja nadaje paczki na Elektroniczny nadawca poczta polska i wszystko bezproblemowo.Jest troochę wpisywania ale Pani na poczcie od razu znalazła w komputerku moje paczuszki:) Robiłam to dzisiaj pierwszy raz i jestem zadowolona.Ale z Envelo nie wysyłałam to sie nie wypowiem.
nie znam
nie znam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
janio
link | zgłoś
2018-02-16
*.75.134.*
Wysłałem 3 kartki - żadna nie dotarła. Po miesiącu informacja że za przesyłki nierejestrowane nie odpowiadają - DNO. Ja też chcę kasować za wysyłki które nie docierają do adresatów.
brak
same
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...