Opinie o envelo

1.8 - poziom obsługi
2.2 - jakość usług / cena
1.9 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 13
Kategoria:
Firmy kurierskie

Strona internetowa:
ENVELO.PL
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
eliza
link | zgłoś
2018-04-09
*.55.112.*
Ja nadaje paczki na Elektroniczny nadawca poczta polska i wszystko bezproblemowo.Jest troochę wpisywania ale Pani na poczcie od razu znalazła w komputerku moje paczuszki:) Robiłam to dzisiaj pierwszy raz i jestem zadowolona.Ale z Envelo nie wysyłałam to sie nie wypowiem.
nie znam
nie znam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Renatka
link | zgłoś
2018-03-29
*.31.91.*
Tragedia po prostu złodzieje dzisiaj mija 30 dni od złożenia reklamacji i nic nawet nikt nie napisze co się dzieje dzwonienie do nich to tragedia jeszcze twierdzą że mają 7 dni na wydanie odpowiedzi? Paczka zaginęła nie wiadomo gdzie i szukaj winnego???
Brak
Złodzieje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Star
link | zgłoś
2018-03-17
*:d721:d274:*
Idea w teorii świetna. Wykonanie - żenujące. 1. Usługa tak naprawdę nie jest kompletnie rozwijana 2. Envelo np stworzyło usługę stworzenia konta e-puap, ale już żeby kontem e-puap się logować i mieć od razu profil zaufany, to już za dużo na mózgi państwowego darmozjada. 3. Do usługi nie mają prze [rozwiń/zwiń]
Brak
Wszystko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
renatka73
link | zgłoś
2018-03-08
*.254.250.*
Nigdy już nie nadam paczki za pośrednictwem poczty, pierwszy raz skorzystałam z envelo i po paczce ślad zaginął ??? Już mija 2 tygodnie a nikt nawet nie informuje na jakim etapie jest sprawa, dzięki bogu ubezpieczyłam przesyłkę na kwotę 500 zł bo inaczej to nie wiadomo czy coś by dali ? zapewne za [rozwiń/zwiń]
BRAK
Kontakt
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
JL
link | zgłoś
2018-03-05
*.150.96.*
Podzielam opinię, że poczta zupełnie nie jest przygotowana do obsługi Envelo. Trzeba normalnie stać w kolejce - to jedno (ale tę niedogodność bym jeszcze wybaczyła). Dla mnie najgorsze jest tempo nadawania takiej przesyłki. W tradycyjny sposób trwa to chwilę (oczywiście po uprzednim odstaniu do okie [rozwiń/zwiń]
bezgotówkowo
powolna obsługa, nieprzystosowanie systemu do realiów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mg
link | zgłoś
2018-02-21
*.51.191.*
Envelo to jeden wielki bałagan. Stworzono system, który działa zupełnie niezależnie od obsługi w okienku. Wysyłałam 15 listów poleconych i spędziłam na poczcie 45 minut. Czysty cyrk! Stanowczo nie polecam!
brak
wyłącznie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
janio
link | zgłoś
2018-02-16
*.75.134.*
Wysłałem 3 kartki - żadna nie dotarła. Po miesiącu informacja że za przesyłki nierejestrowane nie odpowiadają - DNO. Ja też chcę kasować za wysyłki które nie docierają do adresatów.
brak
same
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kiwi
link | zgłoś
2018-01-15
*:2931:dbef:*
Niestety Poczta wymyśliła nową usługę a nie przygotowała się do jej realizacji. Okienka do obsługi przesyłek ENVELO brak na głównej poczcie w Gdyni. Trzeba odstać w kolejce jak każdy inny klient. Pani w okienku nie bardzo wie, co zrobić z paczką; szuka w systemie porad jak obsłużyć taką paczkę. Trwa [rozwiń/zwiń]
Czas oczekiwania na poczcie celem nadania przesyłki. Brak potwierdzenia nadania.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysztof
link | zgłoś
2017-12-12
*.199.145.*
NEOPACZKA - nie polecam! Kurierzy dostarczający paczki informują adresatów ze nadawcą jest "Poczta Polska Usługi Cyfrowe" a nie rzeczywisty nadawca czyli my.
Wprowadzanie w błąd odbiorców
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ja
link | zgłoś
2017-12-08
*.153.134.*
Niestety, pomysł dobry ale z realizacją nie wyszło :( cała zabawa jest bez sensu bo i tak musisz na poczcie odbębnić swoje jak przy wysyłce zwykłej paczki tak więc nic się nie polepszyło, na poczcie jak zwykle odstałem swoje!
Brak
kolejki na poczcie, brak okienka ekspresowego dedykowanego pod tego typu wysyłki.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mayor Tim
link | zgłoś
2017-10-31
*.10.114.*
To jest bardzo fajny pomysł, ale realizacja nadal pozostawia trochę do życzenia. Najbardziej denerwujący jest fakt, że przesyłki polecone (listy) trzeba i tak zanieść na pocztę i nadać w okienku (oczywiście odczekując swoje w kolejce) mimo, że wszystko jest wcześniej opłacone i wystarczyłoby wrzucić [rozwiń/zwiń]
Teoretycznie nadanie przesyłki powinno być szybsze i sprawniejsze od tradycyjnej formy
No właśnie... tylko teoretycznie, czasem to tak nie działa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
M. Lis
link | zgłoś
2017-05-22
*.26.163.*
Tania paczka, którą opłacisz online i zostawisz na poczcie nie czekając na obsługę. Tańsza na pewno,w porównaniu wysyłki bezpośredniej. W Nysie UP nr.1 czeka się w kolejce, jak wszyscy. Wygodna wycena i płatność przez internet, to przyznaję. Nie wiem jeszcze,czy paczka dotrze jutro, jeżeli tak, [rozwiń/zwiń]
Tańsza od tradycyjnej, wygodna wycena i płatność przez internet, wypełnienie danych elektroniczne z wydrukiem = wygoda
Trzeba czekać na obsługę, a reklamują że nie ......
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ANITA
link | zgłoś
2016-05-25
*.6.179.*
Profesjonalnie, szybko, tanio. Paczkę wysłałam i po 2 dniach była u celu. Na bieżąco otrzymywałam informacje sms jaki jest status przesyłki. Z całego serca polecam:)
cena, czas, wygoda.
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...