Opinie o eobuwie.com.pl

1.9 - poziom obsługi
1.9 - jakość usług / cena
2.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 22
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
eobuwie.com.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
daria Szczygielska
link | zgłoś
2018-09-13
*.50.135.*
Skandal, czuję się oszukana , buty zareklamowałam po dwóch tygodniach od zakupu ponieważ pękł materiał. Czekali do ostatniego dnia reklamacji i oczywiście reklamacja negatywna. Jestem zażenowana podejściem do klienta i obsługą. nigdy więcej nie kupię tam butów.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paweł
link | zgłoś
2018-08-25
*.134.183.*
Chętnie poznam osobę której reklamacja została uznana w tym pseudosklepie. Do czasu I reklamacji fajnie się kupowało. Moja sprawa trafi najprawdopodobniej do sądu. Nie odpuszcze im. Z tego co czytam to maja jedną formułkę od rzekomego specjalisty (pewnie pani Henia zza ściany) i walą kopiuj/wklej.
Brak
Skandaliczne podejscie do reklamacji, niedouczony personel
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
bella
link | zgłoś
2018-08-24
*.248.75.*
Sklep nie zwraca pieniędzy za wysyłkę, co jest niezgodne z Prawem Konsumenta. Wiecie ile kasy nabijają sobie wyłudzając w taki sposób forsę? Trzeba to zgłosić do UOKIK.
zero
multum
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aneta
link | zgłoś
2018-08-20
*.73.183.*
Zdecydowanie odradzam ten sklep. Buty kiepskiej jakości, reklamacja odrzucona a na zwrot reklamowanego obuwia czekam miesiąc!!!! Obsługa to jakaś kpina. Nie polecam!!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Daddy
link | zgłoś
2018-08-20
*.99.76.*
Buty (Vans Era) rozkleiły sie po kilku dniach. Sklep odmówił zwrotu kosztów, tylko zaoferował ponowne klejenie trampek. Firma handluje leżakami magazynowimy, albo towarem trzeciej kategorii. Zamiast chodzic w nowych butach biegam w starych do paczkomatu. Za 199zł konsument oczekuje towaru dobrej jak [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Anna
link | zgłoś
2018-08-16
*.172.235.*
Z zakupem nie ma problemów. Gorzej, gdy buty za 200zł rozwalają się po 1 wyjściu z domu, a eobuwie nie uznaje reklamacji, ani kolejnych odwołań. Podobno to powszechna polityka firmy. Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej. Uważajcie na buty Sergio Bardi - to producent widmo. A gdy chcecie kupić firmow [rozwiń/zwiń]
Szybka dostawa
Towar zły jakościowo - odrzucane reklamacje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
dorota
link | zgłoś
2018-08-14
*.47.170.*
buty okazały się za małe odesłane 2 tygodnie temu. do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy bo paczka zaginęła. to byl mój pierwszy i ostatni zakup
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Magdalena
link | zgłoś
2018-08-07
*.128.127.*
Wysyłka i obsługa po zakupie super ale dopiero przy reklamacji zobaczyłam na co tę firmę stać. Od maja reklamuję obuwie, które zostało zniszczone przez tą firmę (podczas reklamacji obuwie zostało w taki sposób naprawione, że jeden but różni się w sposób widoczny od drugiego). Sprawa zgłoszona do Rze [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Monika
link | zgłoś
2018-07-11
*.146.196.*
Ja także dotychczas miałam dobre zdanie o tym sklepie. Kupiłam sandały za blisko 400 zł po miesiącu oba zaczęły się w tym samym miejscu rozklejać. Złożyłam reklamację. Przez dwa tygodnie cisza. Kiedy do nich napisałam raczyli odpowiedzieć, że to uszkodzenie mechaniczne, co jest bzdurą. Czekam na zwr [rozwiń/zwiń]
Brak
Buty mają wady i tak nie uznają reklamacji.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rybka
link | zgłoś
2018-07-08
*.11.130.*
Jakiś czas temu kupiłam elegancką aktówkę- paczka przyszła szybko. Po zakupie i niestety po odcięciu metek zorientowałam się, że ma uszkodzone zamki. Na stronie nie znalazłam formularza reklamacyjnego-trzeba się upomnieć. Kiedy opisałam sytuację pracownikowi obsługi klienta kazał mi odesłać buty (ku [rozwiń/zwiń]
Szybka przesyłka
Załatwianie reklamacji i poziom obsługi
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Inez
link | zgłoś
2018-07-06
*.25.21.*
Zdecydowanie odradzam. Kupiłam sandały Carini na e-obuwie, po tygodniu użytkowania buty się na bokach rozkleiły. Wysłałam je w ramach reklamacji. Na początku dostałam informację, że są sprawdzane przez producenta i prześlą mi jego stanowisko, co było kłamstwem - żadnej informacji od producenta nie [rozwiń/zwiń]
brak
naciągacze, brak fachowości
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paulina
link | zgłoś
2018-07-04
*.238.56.*
Przestrzegam wszystkich przed zakupem w tym sklepie !!! Reklamacja uznana za niezasadną po przeszło miesiącu oczekiwania. Dziecko przymierzyło sandałki i pochodziło w nich dosłownie 10 min po pokoju po czy zapięcie się popruło całe w 1 bucie i urwało a w 2 zaczęło się pruć,. tego samego dnia zamówił [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
maery
link | zgłoś
2018-06-27
*.233.238.*
Dwa tygodnie temu kupiłam markowe buty, które niestety okazały się za duże więc odesłałam. Po dwóch tygodniach czyli dzisiaj otrzymałam emaila od eobuwie.pl że obuwie posiada ślady noszenia ! Absurd ! Przymierzyłam w domu po czym spakowałam do kartonu i odesłałam. Teraz mam prawo myśleć, że sprzedan [rozwiń/zwiń]
brak
długi czas oczekiwania na towar, na zwrot pieniędzy, obuwie często z wadami
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...