Opinie o eobuwie.com.pl

1.8 - poziom obsługi
2.0 - jakość usług / cena
1.8 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 52
Średnia ocen:
1.9 / 5

Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
eobuwie.com.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Natalia
link | zgłoś
2020-09-29
*.216.90.*
Odradzam zakupy w tym sklepie. buty to chyba jakieś tanie chińskie podróbki - rozkleiły się po 3 ubraniach. firma nie chce zwrócić pieniędzy - buty kosztowały prawie 500zł. JAKAŚ PORAŻKA. NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE NIC W TYM SKLEPIE
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Renats
link | zgłoś
2020-09-20
*.115.214.*
Firma bardzo słaba po raz kolejny reklamuje buty i reklamacja niezasadna. Tym razem Melisski które pękły po 12 miesiącach użytkowania. EObuwie oczywiście napisało że nie uznaje bo nie daje gwarancji i odsyła buty. TRAGEDIA nic więcej tam nie zakupie bo to nie pierwsze podejście. Przy innych butach [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Magda
link | zgłoś
2020-09-18
*.53.114.*
Kupiłam buty na eobuwie kolejny raz. Ponieważ trudno mi było ocenić, które będą na mnie pasowały, zamówiłam 3 pary, jedna została, dwie zwróciłam. Za część zamówienia, niecałe 20%, zapłaciłam bonem wygenerowanym z multisport. Spodziewałam się zwrotu gotówki za 2 oddane pary, gdyż wartość bonu stano [rozwiń/zwiń]
Do tej pory byłam zadowolony klientem, ale bardzo się zawiodłam
Dysponowanie pieniędzmi klienta wg własnego uznania - wymuszenie kolejnych zakupów na bon - zwrot w postaci bonu zamiast gotówki
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Stała Klientka
link | zgłoś
2020-09-17
*.75.111.*
Ulubiony sklep internetowy. Dostawa zawsze szybko, towar pierwszej klasy. Nie rozumiem skąd tyle negatywów.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marla
link | zgłoś
2020-09-01
*.56.211.*
Właściwie żadnych zalet, same wady. Obsługa w sklepie internetowym- brak kompetencji. Czytanie ze zrozumieniem- na poziomie bardzo słabym, wręcz brak takiej umiejętności. Nie polecam i każdemu ze znajomych będę odradzac korzystanie z tego sklepu .
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
piekar
link | zgłoś
2020-09-01
*.94.194.*
Nie polecam. Bardzo łatwo jest tam wydać kilka stówek na markowe buty a przy reklamacji dostajemy korporacyjny bełkot. Standardowe slogany które mogą obalić każdą wadę obuwia. Dochodzi do paradoksów w uzasadnieniach - "nie dostatecznie wiązane buty" przy butach wsuwanych.
esize
podejście do klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomek
link | zgłoś
2020-08-29
*.190.153.*
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony jakością i szybkością obsługi.
Szybka obsługa na wysokim poziomie, ekspresowa obsługa reklamacji bez szukania zbędnych problemów
Nie poznałem:)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zawiedziona
link | zgłoś
2020-08-19
*.153.35.*
Nie polecam sklepu eobuwie. Klasyczny przykład traktowania klientów jak za czasów komuny. Reklamowałam tenisówki które skrzypiały podczas chodzenia. Odpowiedź sklepu mnie powaliła. Szanowna komisja stwierdziła, że "Oględziny rzeczonej pary, nie wykazują wad materiałowych, technologicznych czy też p [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Waldemar
link | zgłoś
2020-08-12
*.205.221.*
Nie polecam sklepu. Spotkał mnie przykra sytuacja. Zamówione obuwie nie dotarło do mnie. Zostało zagubione przez firmę kurierską. Wyjaśnienie, gdzie jest przesyłka trwało prawie dwa tygodnie. Po ustaleniu, ze buty zagięły. Sklep nakazał mi odstąpić od umowy, aby dokonać zwrotu opłaconej należności z [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wojciech
link | zgłoś
2020-07-31
*.60.47.*
Odradzam zakupy w tym sklepie! Konkretnie w sklepie stacjonarnym we wrocławskiej Magnolii. W butach trekkingowych za 400 zł odkleja się Vibram z podeszwy, odpada po kawałku. Reklamacji nie uznano, uzasadniając, że jest to uszkodzenie mechaniczne. Pozostały Vibram nie nosi żadnych śladów uszkodzenia, [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?