Opinie o eobuwie.com.pl

2.0 - poziom obsługi
2.2 - jakość usług / cena
1.9 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 25
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
eobuwie.com.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Aneta
link | zgłoś
2019-05-17
*.189.73.*
Minął miesiąc od reklamacji i firma nadal nie wie co odpowiedzieć? na infolinii trzeba czekać 15 minut żeby nic się nie dowiedzieć.
brak
Na drugi dzień poszeszwa się oderwała
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa
link | zgłoś
2019-05-10
*.238.141.*
Obsługa żenada - od 14 dni nie potrafią odesłać butów
brak
obsługa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mateusz
link | zgłoś
2019-05-09
*.53.2.*
jestem bardzo rozczarowany postawa firmy eobuwie. Przed kupnem nie mam do nich najmniejszych zastrzeżeń, miłe Panie obsługujące w sklepie stacjonarnym, z uśmiechem podające wybrane buty przez klienta, esizeme, wychodzenie zza lady w celu podania klientowi wybranego obuwia, costumer experience pełną [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
funky
link | zgłoś
2019-04-30
*.25.79.*
Do momentu sprzedaży produktu sklep naprawdę jest godny polecania. Niestety w momencie zaistnienia konieczności reklamowania produktu sklep nie uznaje żadnych reklamacji, wszystko jest dla nich uszkodzeniem mechanicznym i nie nie podlega gwarancji. Towar markowy zakupiony w tym sklepie jest gorszej [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2019-04-30
*.18.152.*
Faktycznie przy zwrotach jest dramat...ja zwróciłam buty za pośrednictwem Paczkomatu Inpost, zagubiły się i szukali 2 tygodnie, po czym odnalezione wróciły do eobuwie a ja cały czas czekam na zwrot pieniędzy (ponad miesiąc)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Ewa
link | zgłoś
2019-04-28
*.254.161.*
Nie polecam,oszukują.Wszystko dobrze jak nie ma zwrotów,jak są to wmawiają,że buty były używane.Naszczescie mam film jaki buty dostałam,sami się przyznali że wysyłają buty chodzone.Nie polecam i ja już nie kupię,w tej firmie nic.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
pawel
link | zgłoś
2019-04-18
*.187.231.*
Zwroty to jakiś dramat, dwa tygodnie już mijają i jeszcze nie zdążyli zwrócić pieniędzy.
brak
zwroty, reklamacje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Elżbieta
link | zgłoś
2019-03-30
*.239.222.*
Tragedia to mało powiedziane,ale trzebaby tu użyć naprawdę niecenzuralnych słów.zamowilam buty w czwartek do południa na promocji -30%,zapłaciłam im dosłownie za 5min.jakiez było moje zdziwienie kiedy we wtorek dalej status był że czeka na wpłatę,dzwoniłam tam po parę razy,przy czym panie na infolin [rozwiń/zwiń]
Wszystko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
KS
link | zgłoś
2019-03-21
*.161.113.*
Nie ma mowy, żeby uznali reklamacje, walczą do ostatniego grosza... powinno to się nazywać po imieniu, czyli oszustwem ! Przestrzegam przed kupowaniem, chyba, że ktoś nie ma zamiaru reklamować - buty jak buty, ale skoro są dusigroszami w kwestii reklamacji, to kto wie, jak "sprawdzony" towar oferuj [rozwiń/zwiń]
normalne buty, choć jakoś szybko się rozpadły
odmowa udzielenia reklamacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Karolina
link | zgłoś
2019-03-19
*.7.33.*
Nie polecam zdecydowanie zakupów obuwia w eobuwie !! Zakupiłam buty, paczkę otrzymałam o godzinie 13 ,o 15 zrobiłam zwrot ponieważ buty okazały się za duże... i o 18 zamówiłam następne mniejsze... i dziś dostaję wiadomość że odesłane buty posiadają widoczne ślady użytkowania, które powodują zmniejsz [rozwiń/zwiń]
brak
naciagacze
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Mateusz
link | zgłoś
2019-03-05
*.219.244.*
zdecydowanie NIE POLECAM tego sklepu. Jesli towar sie nie psuje - wszystko jest ok, natomiast jesli jest jakis problem z towarem i zglasza sie ZDECYDOWANIE ZASADNA reklamacje - nie uznaja jej. W dodatku buty NIKE AIR MAX 90 BLACK LEATHER kupilem 6 grudnia 2018, reklamowac musialem juz 14 lutego 2019 [rozwiń/zwiń]
NIE MA
BEZNADZIEJNA OBSLUGA, NIE UZNANIE ZASADNEJ REKLAMACJI
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jacek
link | zgłoś
2019-01-25
*.162.208.*
Drogie buty LACOSTE po kilku dniach pękła skóra na szwie. Oczywiście reklamację odrzucili jestem w plecy 450zł
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ola
link | zgłoś
2019-01-09
*.134.53.*
Sklep jest fatalny, nie przyjmuje reklamacji
Brak
Nie respektują rekojmi producenta na obuwie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...