Opinie o eobuwie.com.pl

1.7 - poziom obsługi
1.9 - jakość usług / cena
1.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 48
Średnia ocen:
1.7 / 5

Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
eobuwie.com.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Sławomir
link | zgłoś
2020-03-26
*.65.204.*
Jeden z wiodących sprzedawców internetowych , lecz ceny kosmos.Np. plecak Under po przecenie 119zl , można bez problemu znaleźć w Internecie za 99zl.Buty Undera to samo na eobuwie 599zl po przecenie 20% , a u innych 459zl. UAZAJCIE NA ZAWYZONE CENY!!!
Brak
ZAWYZONE ceny
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Bogna
link | zgłoś
2020-03-19
*.173.245.*
Zamówiłam buty adidas sleek na eobuwie, opłaciłam zamówienie przy odbiorze w inpost. Okazało się, że dostałam zupełnie inny model, odesłałam je. Po kontakcie z obsługą klienta otrzymałam wiadomość, że niestety, ale nie mają już tych butów i, że mogę śledzić ich stronę, bo może się pojawią. Też tak z [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa
link | zgłoś
2020-03-15
*.133.129.*
NIE POLECAM! dostałam pomylone zamówienie, zamiast adidasy damskie Fila, doszły męskie trampki! Po prostu tragedia! Teraz nie mam ani butów ani kasy!! Sklep twierdzi, że to normalne i że ktoś się pomylił..i co ja mam płacić za ludzkie pomyłki!!!!?
brak zalet!
butów nie dostałam, kasy nie mam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Prawda
link | zgłoś
2020-03-05
*.87.218.*
Porażka - szkoda ze nie ma skali minus*****
Brak
Same - reklamacje i kontakt z klientem
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ola
link | zgłoś
2020-02-27
*.205.21.*
Trzykrotnie zamowilam jeden model butow. Za pierwszym razem ( w styczniu) zamowilam białe buty, ktore mialy wade w postaci zielonych plam. Zglosilam problem do BOK-u eobuwie i dostalam informacje zwrotna, ze niestety nie prowadza wymiany bezgotowkowej, tylko musze zwrocic tamte buty zamowic nowe i [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Ola
link | zgłoś
2020-02-19
*.173.97.*
Dramat. Zamówiłam buty za ponad 200zł. Miala byc wysyłka w 24h, a po 3 dniach nadal nie było nic. Dzwoniłam w tej sprawie dostałam informacje, że niby paczka jest wysłana i ze oczekuje na kuriera. Wkurzyłam sie po 5 dniu i napisałam maila na którego dostałam odpowiedź, że moje buty nawet nie zostały [rozwiń/zwiń]
Brak
Brak poszanowania klienta, niedogodności, które nie są rozwiązywane prawidłowo i na korzyść klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Maria
link | zgłoś
2020-01-30
*.173.250.*
W 100% zgadzam się z opinią na temat butów Evy Minge. KUpione botki Evy Minge, To dramat. zastanów się kliencie zanim dokonasz zakupu, bo jakość fatalna, obcas wytarł się po miesiącu chodzenia, chociaż miał być z wysokogatunkowego tworzywa. Jak zareklamowałam to uzyskałam informację ze buty zamoczy [rozwiń/zwiń]
brak
rozpatrywanie reklamacji na niekorzyść klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Karolina
link | zgłoś
2019-11-10
*.252.47.*
Katastrofa. Mają politykę nieuznawania reklamacji. Zrzucają winę na klienta - że nie pomierzył, że źle dobrał rozmiar, że bąbel na podeszwie stopy to problem "subiektywny" i wcale nie świadczy o jakości obuwia :D Aaa i jak klient chce, to może sobie iść do Rzecznika Praw Konsumenta :D Wracam do [rozwiń/zwiń]
polityka odrzucania reklamacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klientka
link | zgłoś
2019-11-07
*.173.9.*
W dniu wczorajszym złożyłam zamówienie na skórzane botki, z opcją odbioru osobistego w jednym z salonów. Buty były dostępne online, w moim rozmiarze. Bezproblemowo przeszłam wszystkie etapy zamówienia. Po kilku godzinach otrzymałam wiadomość sms, że moje zamówienie jednak nie będzie zrealizowane. P [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Daga
link | zgłoś
2019-10-22
*.0.68.*
Bardzo nierzetelna firma. Obsługa klienta nic nie wie, nie znają przepisów. Uzyskanie faktury mimo jej zamówienia przy zakupie trwało 2 miesiące !! A i tak wystawiona źle. Robią sobie żarty z klientów. Za każdym inna odpowiedz dotycząca zamówienia. Kpina! Totalnie nie polecam! Ta firma to jakiś abs [rozwiń/zwiń]
Nie ma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?