Opinie o eobuwie.com.pl

1.7 - poziom obsługi
1.9 - jakość usług / cena
1.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 48
Średnia ocen:
1.7 / 5

Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
eobuwie.com.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Aga JJ
link | zgłoś
2019-09-16
*.146.228.*
Pod względem asortymentu na pewno w porządku. Natomiast podejście do klienta bardzo średnie. Do niedawna poleciały bym ten sklep. Ostatnio zakupiłam buty na prezent. Zrobiłam to wcześniej, ponieważ były dostępne w fajnej cenie. Okazały się jednak za małe. Uwieraly niedoszła właścicielkę w lewą s [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
mikko
link | zgłoś
2019-06-25
*.74.104.*
trzykrotnie czekałam na kuriera po odbiór przesyłki, kurier się nie pojawił. Skontaktowałam się telefonicznie ze sklepem eobuwie żądając wyjaśnienia dlaczego umieszczają na stronie taka formę zwrotu kiedy jest to fikcja , nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Skandal, nie polecam tego sklepu.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zdzich
link | zgłoś
2019-06-06
*.251.134.*
Niestety nie polecam jeżeli chodzi o sposób realizacji reklamacji. Po wysłaniu butów do reklamacji zapewniano mnie żę w ciągu 14 dni będzie decyzja. Po 16 dniach zacząłem korespondencję w celu wyjaśnienia co się dzieje. Po następnych 13 dniach łaskawie odpowiedziano że reklamacja została uwzględnion [rozwiń/zwiń]
W miarę szeroki wybór towaru, chociaż wąski zakres numeracji ( mam małą nogę ). W miarę szybka realizacja.
Reklamacje - tragedia.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewelina
link | zgłoś
2019-05-21
*.192.165.*
Cześć, piszę pracę magisterską odnośnie jakości obsługi klienta w sklepach internetoeych, bardzo proszę o wypełnienie ankiety https://www.survio.com/survey/d/J1G5T9C8K2Y4L3A4Q
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aneta
link | zgłoś
2019-05-17
*.189.73.*
Minął miesiąc od reklamacji i firma nadal nie wie co odpowiedzieć? na infolinii trzeba czekać 15 minut żeby nic się nie dowiedzieć.
brak
Na drugi dzień poszeszwa się oderwała
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
funky
link | zgłoś
2019-04-30
*.25.79.*
Do momentu sprzedaży produktu sklep naprawdę jest godny polecania. Niestety w momencie zaistnienia konieczności reklamowania produktu sklep nie uznaje żadnych reklamacji, wszystko jest dla nich uszkodzeniem mechanicznym i nie nie podlega gwarancji. Towar markowy zakupiony w tym sklepie jest gorszej [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2019-04-30
*.18.152.*
Faktycznie przy zwrotach jest dramat...ja zwróciłam buty za pośrednictwem Paczkomatu Inpost, zagubiły się i szukali 2 tygodnie, po czym odnalezione wróciły do eobuwie a ja cały czas czekam na zwrot pieniędzy (ponad miesiąc)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
pawel
link | zgłoś
2019-04-18
*.187.231.*
Zwroty to jakiś dramat, dwa tygodnie już mijają i jeszcze nie zdążyli zwrócić pieniędzy.
brak
zwroty, reklamacje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
HALINA
link | zgłoś
2018-12-30
*.157.114.*
Zakupiłam botki w super okazyjnej cenie (cena normalna 490 zł)udało mi się w nich wyjść jeden raz po czym zaczęła schodzić z butów farba.Nie mogłam uwierzyć w to co widzę, poszłam z butami na konsultacje do szewca, który poradził mi złożyć reklamację. W butach byłam raz przez godzine, eobuwie odmówi [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ilona
link | zgłoś
2018-11-30
*.221.121.*
Zwrot butów to porażka. Nie polecam. Na infolinii mówią co innego w mailach piszą co innego.
Brak
Duzo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?