Opinie o Grupa Multiplay

1.8 - poziom obsługi
1.8 - jakość usług / cena
1.8 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 13
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
www.multiplay.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
oli
link | zgłoś
2017-10-31
*.29.180.*
tylko jedno słowo wystarczy tragedia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Maniek
link | zgłoś
2017-07-12
*.148.93.*
Bardzo stabilny dostęp do usługi, konkurencyjne ceny. Mam Internet od 3 lat i spotkały mnie tylko 2 kilkugodzinne awarie.
szybkość usług, ceny, szybka obsługa
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marek
link | zgłoś
2017-02-12
*.219.137.*
Posiadam dwóch dostawców-napiszę tak Multiplay 250 mbit Neostrada do 10 mbit korzystam z neostrady bo jest szybciej.Po napisaniu prośby jeden telefon którego nie zdążyłem odebrać od 2 miesięcy cisza.
brak
same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Niezadowolony
link | zgłoś
2016-05-20
*.12.33.*
Widzę że problem niskiej jakości sprzętu, wycenianego chyba tak, żeby wszystko pasowało w ich rozliczeniach z dotacji, już został poruszony, więc tylko potwierdzę ten fakt, w ciągu pół roku od podpisania umowy mam już drugi dekoder. Natomiast to co mnie najbardziej denerwuje, to skokowy wręcz spadek [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
obeznany w temacie
link | zgłoś
2016-04-19
*.11.254.*
Co do prędkości internetu nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń. Fachowość monterów na wysokim poziomie. Obsługa klienta na infolinii i przedstawicieli handlowych jest słaba: 1. Przedstawiciel handlowy zapewniał mnie że wzmocnią mi dodatkowo sygnał Wi-fi dodatkowym wzmacniaczem w Routerze :) Jakież by [rozwiń/zwiń]
Prędkość internetu, Dobra cena za pakiety
Obsługa klienta, zawyżanie ceny za instalowany sprzęt.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomasz Kowalewski
link | zgłoś
2016-03-10
*.163.40.*
Firma Multiplay to podmiot korzystający przy zakładaniu światłowodów z dotacji unijnych w ramach tzw. likwidacji białych plam. Jeżeli ktoś choć trochę orientuje się ogólnie w sprawach przedsięwzięć dotowanych z unii, to wie że realizacja na papierze i realizacja w rzeczywistości raczej rzadko się po [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewelina_W
link | zgłoś
2016-02-25
*.154.56.*
U mnie mało nie doszło do takiego nieszczęścia jak jest opisane tu <a href='http://forum.gazeta.pl/forum/w,30011,160400670,160400670,Zabojcze_swiatlowody.html' target='_blank' rel='nofollow external'>http://forum.gazeta.pl/forum/w,30011,160400670,160400670,Zabojcze_swiatlowody.html</a> Zalecam dobr [rozwiń/zwiń]
Niebezpieczny i szpecący kabel, ciągłe awarie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Macelini
link | zgłoś
2016-01-09
*.49.226.*
Mam już serdecznie dosyć, co z tego multipleja, co z tego że szybki net sciągam na torencie od kilku dni kilka filmuow blueray po 40GB i lipnie leci jak na łącze z LTE, co to do diabła ma być, czekam na koniec umowy i wypad robię, krew mnie zalewa.
do stron www nic pozatym
problem z wydajnością
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Markopros
link | zgłoś
2015-11-29
*.51.75.*
U nas w blokach różnie działa, zazwyczaj internet jest, ale bywają problemy że nie działa całkowicie przez cały dzień, z LTE tego problemu nigdy nie mam, na szczęście mam LTE z plusgsm, bo żyję z pracy w internecie, a awarię cały dzień nie powinny się zdarzać w dzisiejszych czasach, jak tylko skoń [rozwiń/zwiń]
w zasadzie cięzko mówić o zaletach
za długi czas awarii i za często, problem z kontaktem po godzinach
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wojtuń
link | zgłoś
2015-11-28
*.242.228.*
Firma badziew. Usługa praktycznie nie działa, wieczorami transfer maksymalnie pojedyncze kilobity.Składanie reklamacji nie ma sensu, jest tylko gorzej. Wierzyłem, że to normalna firma, ale jestem w tym bagnie jeszcze kilka miesięcy. Dodam, że kabel paskudzi wjazd na posesje i elewacje, w nocy tłucze [rozwiń/zwiń]
Kabel blokuje przejazd, tłucze się, internet nie działa wieczorami, często także za dnia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Grupa Multiplay
link | zgłoś
2015-07-23
*.11.108.*
Szanowny Przedmówco (Marek Kaczorowski), bardzo zaniepokoiła nas Pana opinia, więc szukaliśmy informacji o ewentualnych zgłoszeniach od Pana. Niestety, nie znaleźliśmy Pana w bazie naszych klientów. Może pomylił Pan firmy? Może kogoś innego ocenia Pan tak negatywnie? Poza tym nie mamy w ofercie dos [rozwiń/zwiń]
technologia światłowodowa, bezpieczne, stabilne łącze, wysoka jakość obsługi, atrakcyjne promocje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mario
link | zgłoś
2015-07-14
*.111.148.*
U nas na wiosce działało doskonale przez jakiś czas, niestety faktycznie zaczęły się problemy, ale może jak uporaja się to będzie znowu dobrze, narazie wróciłem do poprzedniego dostawcy
było fajnie jest słabo
problem z torentami
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marek Kaczorowski
link | zgłoś
2015-07-13
*.199.164.*
Zrobili nielegalne przewieszki bez pozwoleń w całej naszej wiosce, do tego słup się przewrócił to tak leżał 2 tygodnie zanim naprawili, a szybkośc miała być na światłowodzie 150mega a czasami strony nie wczytują się. Taki to super internet ze śrsodków uni europoejskiejczyli z pieniędzy wszystkich po [rozwiń/zwiń]
nie polecam, tragedia same problemy
olewają klienta, internet w zasadzie nie działa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?