Opinie o Grupa Multiplay

1.6 - poziom obsługi
1.6 - jakość usług / cena
1.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 17
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
www.multiplay.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Henryk
link | zgłoś
2018-03-29
*.29.180.*
w umowie jest adres 45-231 OPOLE ul.Oleska 121 i pod ten adres wysłałem list polecony priorytet z potwierdzeniem odbioru opłaciłem na poczcie 7 złoty 30 gr. m List wraca z adnotacją adresat się wyprowadził ale za powrót listu opłata 5zł.20gr razem 12złoty 50 gr..szukam adresu dokąd się wyprowadził?j [rozwiń/zwiń]
Zero zalet
Nie wywiązują się z zawartą umową
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysztof
link | zgłoś
2018-01-25
*.230.46.*
Zenada
Brak
Całe mnóstwo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Henryk
link | zgłoś
2018-01-25
*.29.180.*
usterki zawieszanie się internetu bardzo często po odebraniu telefonu znika wszystko telewizja, internet i telefon zablokowany na około 10 minut wszystko przestaje działać już nie mam siły walczyć z partaczami w zgłoszeniach serwisowych 25 razy wpisywałem przez internet niedociągnięcia (usterki)A TE [rozwiń/zwiń]
Najdroższy abonament a bardzo zła usługa
nie polecam tej firmy nikomu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
KrzaczTom
link | zgłoś
2018-01-23
*.111.244.*
Absolutnie nie polecam, wywrociło słupa z byle jak powieszonym kablem i nie ma interneta po prostu jakosc całej infrastruktury woła o pomstę do nieba
brak
wolne, ciągłe awarie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
oli
link | zgłoś
2017-10-31
*.29.180.*
tylko jedno słowo wystarczy tragedia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Maniek
link | zgłoś
2017-07-12
*.148.93.*
Bardzo stabilny dostęp do usługi, konkurencyjne ceny. Mam Internet od 3 lat i spotkały mnie tylko 2 kilkugodzinne awarie.
szybkość usług, ceny, szybka obsługa
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marek
link | zgłoś
2017-02-12
*.219.137.*
Posiadam dwóch dostawców-napiszę tak Multiplay 250 mbit Neostrada do 10 mbit korzystam z neostrady bo jest szybciej.Po napisaniu prośby jeden telefon którego nie zdążyłem odebrać od 2 miesięcy cisza.
brak
same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Niezadowolony
link | zgłoś
2016-05-20
*.12.33.*
Widzę że problem niskiej jakości sprzętu, wycenianego chyba tak, żeby wszystko pasowało w ich rozliczeniach z dotacji, już został poruszony, więc tylko potwierdzę ten fakt, w ciągu pół roku od podpisania umowy mam już drugi dekoder. Natomiast to co mnie najbardziej denerwuje, to skokowy wręcz spadek [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
obeznany w temacie
link | zgłoś
2016-04-19
*.11.254.*
Co do prędkości internetu nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń. Fachowość monterów na wysokim poziomie. Obsługa klienta na infolinii i przedstawicieli handlowych jest słaba: 1. Przedstawiciel handlowy zapewniał mnie że wzmocnią mi dodatkowo sygnał Wi-fi dodatkowym wzmacniaczem w Routerze :) Jakież by [rozwiń/zwiń]
Prędkość internetu, Dobra cena za pakiety
Obsługa klienta, zawyżanie ceny za instalowany sprzęt.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomasz Kowalewski
link | zgłoś
2016-03-10
*.163.40.*
Firma Multiplay to podmiot korzystający przy zakładaniu światłowodów z dotacji unijnych w ramach tzw. likwidacji białych plam. Jeżeli ktoś choć trochę orientuje się ogólnie w sprawach przedsięwzięć dotowanych z unii, to wie że realizacja na papierze i realizacja w rzeczywistości raczej rzadko się po [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Ewelina_W
link | zgłoś
2016-02-25
*.154.56.*
U mnie mało nie doszło do takiego nieszczęścia jak jest opisane tu <a href='http://forum.gazeta.pl/forum/w,30011,160400670,160400670,Zabojcze_swiatlowody.html' target='_blank' rel='nofollow external'>http://forum.gazeta.pl/forum/w,30011,160400670,160400670,Zabojcze_swiatlowody.html</a> Zalecam dobr [rozwiń/zwiń]
Niebezpieczny i szpecący kabel, ciągłe awarie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Macelini
link | zgłoś
2016-01-09
*.49.226.*
Mam już serdecznie dosyć, co z tego multipleja, co z tego że szybki net sciągam na torencie od kilku dni kilka filmuow blueray po 40GB i lipnie leci jak na łącze z LTE, co to do diabła ma być, czekam na koniec umowy i wypad robię, krew mnie zalewa.
do stron www nic pozatym
problem z wydajnością
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Markopros
link | zgłoś
2015-11-29
*.51.75.*
U nas w blokach różnie działa, zazwyczaj internet jest, ale bywają problemy że nie działa całkowicie przez cały dzień, z LTE tego problemu nigdy nie mam, na szczęście mam LTE z plusgsm, bo żyję z pracy w internecie, a awarię cały dzień nie powinny się zdarzać w dzisiejszych czasach, jak tylko skoń [rozwiń/zwiń]
w zasadzie cięzko mówić o zaletach
za długi czas awarii i za często, problem z kontaktem po godzinach
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...