Opinie o Grupa Multiplay

2.0 - poziom obsługi
2.1 - jakość usług / cena
1.9 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 27
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
www.multiplay.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Grzegorz - Strzelce Opolskie
link | zgłoś
2019-02-10
*.107.171.*
Jak działa to jest OK. Częste awarie, brak możliwości zgłoszenia awarii, w ciągu 2-mcy 4 awarie kilkugodzinne - o przerwach 5-minutowych nie wspominam.
Szybki internet
Brak biura obsługi 24/7, częste awarie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Adam G
link | zgłoś
2019-01-30
*.215.207.*
Traktują klienta jak intruza nie oddzwaniają o większość spraw trzeba się prosić jeśli chodzi o internet jest ok
w miarę dobry internet
brak profesjonalizmu i podejscie do klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
BABaracus
link | zgłoś
2019-01-18
*.134.160.*
Mam od nich światłowód i mogę śmiało polecić usługi. Internet nie działał tylko 1 raz odkąd mam umowę czyli przeszło 2 lata ale awaria szybko została usunięta .
Szybkość i stabilność łącza
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andrzej
link | zgłoś
2018-12-28
*.29.220.*
nie kompetentna firma. umawia się na montaż.człowiek bierze urlop a oni po prostu nie przyjezdzają. tylko dzwonią ze przesuwają montaż o 2 tygodnie.karygodne zachowanie.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Cezary
link | zgłoś
2018-12-28
*.173.56.*
Podłączony światłowód bezpłatnie. Narazie wszystko jest ok. Prędkość zadowalająca.
Prędkość
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Grzegorz
link | zgłoś
2018-11-21
*.189.143.*
Polecam, Internet śmiga jak należy, TV działa bez zarzutów, technicy bardzo pomocni, załapałem się na promocję groszową :)
Szybkość Internetu
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
zenon
link | zgłoś
2018-10-22
*.0.124.*
Dostali pieniądze z unii Europejskiej a nie szanują klientów w naszej miejscowosci zrezygnowało już 4 rodziny w innych miejscowosciach podobnie zbieramy niezadowolonych i według adwokatów jest możliwe że będą musieli zwrócic unijne pieniądze
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Hipster Gucci
link | zgłoś
2018-09-23
*.0.86.*
Jak dostalem ten router to mial bezprzewodowo 19mb/s a do 2018 juz mam 8 usterke w routerze i musze placic firmie za to czego nie zrobilem. Nie polecam Multiplay`a nikomu , router sie psuje i czasami ma predkosc bezprzewodowa do 1mb/s a na kablowym 7mb/s. Lepszy router znajdziecie na netii , poniew [rozwiń/zwiń]
Brak Zalet
Łącze i prędkość i duże ceny za obsługę
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
miecior
link | zgłoś
2018-07-24
*.230.40.*
Rozwiązują ze mną umowę bo nie pozwalam na przjście przez moje pole do podłączenie do sąsiada ,mam takiego sąsiada że nie chcę o nim pisać .
OK
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
mietek/miecior
link | zgłoś
2018-07-09
*.230.40.*
może tego nikt nie zauważył ale przy połączeniach międzynarodowych nie wyswietla ostatnich cyfr ,chyba trzech tak że jak dzwoni ktoś obcy to niema możliwosći oddzwonić.internet rwie myślałem że przy swiatłowodzie to niemożliwe a jednak. Nikt nie odpowiada na Reklamacje.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Henryk
link | zgłoś
2018-03-29
*.29.180.*
w umowie jest adres 45-231 OPOLE ul.Oleska 121 i pod ten adres wysłałem list polecony priorytet z potwierdzeniem odbioru opłaciłem na poczcie 7 złoty 30 gr. m List wraca z adnotacją adresat się wyprowadził ale za powrót listu opłata 5zł.20gr razem 12złoty 50 gr..szukam adresu dokąd się wyprowadził?j [rozwiń/zwiń]
Zero zalet
Nie wywiązują się z zawartą umową
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysztof
link | zgłoś
2018-01-25
*.230.46.*
Zenada
Brak
Całe mnóstwo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Henryk
link | zgłoś
2018-01-25
*.29.180.*
usterki zawieszanie się internetu bardzo często po odebraniu telefonu znika wszystko telewizja, internet i telefon zablokowany na około 10 minut wszystko przestaje działać już nie mam siły walczyć z partaczami w zgłoszeniach serwisowych 25 razy wpisywałem przez internet niedociągnięcia (usterki)A TE [rozwiń/zwiń]
Najdroższy abonament a bardzo zła usługa
nie polecam tej firmy nikomu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...