Opinie o Grupa Multiplay

1.8 - poziom obsługi
1.7 - jakość usług / cena
1.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 19
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
www.multiplay.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
miecior
link | zgłoś
2018-07-24
*.230.40.*
Rozwiązują ze mną umowę bo nie pozwalam na przjście przez moje pole do podłączenie do sąsiada ,mam takiego sąsiada że nie chcę o nim pisać .
OK
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
mietek/miecior
link | zgłoś
2018-07-09
*.230.40.*
może tego nikt nie zauważył ale przy połączeniach międzynarodowych nie wyswietla ostatnich cyfr ,chyba trzech tak że jak dzwoni ktoś obcy to niema możliwosći oddzwonić.internet rwie myślałem że przy swiatłowodzie to niemożliwe a jednak. Nikt nie odpowiada na Reklamacje.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Henryk
link | zgłoś
2018-03-29
*.29.180.*
w umowie jest adres 45-231 OPOLE ul.Oleska 121 i pod ten adres wysłałem list polecony priorytet z potwierdzeniem odbioru opłaciłem na poczcie 7 złoty 30 gr. m List wraca z adnotacją adresat się wyprowadził ale za powrót listu opłata 5zł.20gr razem 12złoty 50 gr..szukam adresu dokąd się wyprowadził?j [rozwiń/zwiń]
Zero zalet
Nie wywiązują się z zawartą umową
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysztof
link | zgłoś
2018-01-25
*.230.46.*
Zenada
Brak
Całe mnóstwo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Henryk
link | zgłoś
2018-01-25
*.29.180.*
usterki zawieszanie się internetu bardzo często po odebraniu telefonu znika wszystko telewizja, internet i telefon zablokowany na około 10 minut wszystko przestaje działać już nie mam siły walczyć z partaczami w zgłoszeniach serwisowych 25 razy wpisywałem przez internet niedociągnięcia (usterki)A TE [rozwiń/zwiń]
Najdroższy abonament a bardzo zła usługa
nie polecam tej firmy nikomu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
KrzaczTom
link | zgłoś
2018-01-23
*.111.244.*
Absolutnie nie polecam, wywrociło słupa z byle jak powieszonym kablem i nie ma interneta po prostu jakosc całej infrastruktury woła o pomstę do nieba
brak
wolne, ciągłe awarie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
oli
link | zgłoś
2017-10-31
*.29.180.*
tylko jedno słowo wystarczy tragedia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Maniek
link | zgłoś
2017-07-12
*.148.93.*
Bardzo stabilny dostęp do usługi, konkurencyjne ceny. Mam Internet od 3 lat i spotkały mnie tylko 2 kilkugodzinne awarie.
szybkość usług, ceny, szybka obsługa
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marek
link | zgłoś
2017-02-12
*.219.137.*
Posiadam dwóch dostawców-napiszę tak Multiplay 250 mbit Neostrada do 10 mbit korzystam z neostrady bo jest szybciej.Po napisaniu prośby jeden telefon którego nie zdążyłem odebrać od 2 miesięcy cisza.
brak
same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Niezadowolony
link | zgłoś
2016-05-20
*.12.33.*
Widzę że problem niskiej jakości sprzętu, wycenianego chyba tak, żeby wszystko pasowało w ich rozliczeniach z dotacji, już został poruszony, więc tylko potwierdzę ten fakt, w ciągu pół roku od podpisania umowy mam już drugi dekoder. Natomiast to co mnie najbardziej denerwuje, to skokowy wręcz spadek [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
obeznany w temacie
link | zgłoś
2016-04-19
*.11.254.*
Co do prędkości internetu nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń. Fachowość monterów na wysokim poziomie. Obsługa klienta na infolinii i przedstawicieli handlowych jest słaba: 1. Przedstawiciel handlowy zapewniał mnie że wzmocnią mi dodatkowo sygnał Wi-fi dodatkowym wzmacniaczem w Routerze :) Jakież by [rozwiń/zwiń]
Prędkość internetu, Dobra cena za pakiety
Obsługa klienta, zawyżanie ceny za instalowany sprzęt.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomasz Kowalewski
link | zgłoś
2016-03-10
*.163.40.*
Firma Multiplay to podmiot korzystający przy zakładaniu światłowodów z dotacji unijnych w ramach tzw. likwidacji białych plam. Jeżeli ktoś choć trochę orientuje się ogólnie w sprawach przedsięwzięć dotowanych z unii, to wie że realizacja na papierze i realizacja w rzeczywistości raczej rzadko się po [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewelina_W
link | zgłoś
2016-02-25
*.154.56.*
U mnie mało nie doszło do takiego nieszczęścia jak jest opisane tu <a href='http://forum.gazeta.pl/forum/w,30011,160400670,160400670,Zabojcze_swiatlowody.html' target='_blank' rel='nofollow external'>http://forum.gazeta.pl/forum/w,30011,160400670,160400670,Zabojcze_swiatlowody.html</a> Zalecam dobr [rozwiń/zwiń]
Niebezpieczny i szpecący kabel, ciągłe awarie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...