Opinie o JMDI

1.9 - poziom obsługi
1.9 - jakość usług / cena
1.8 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 61
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
jmdi.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Szymon
link | zgłoś
2018-09-20
*.102.188.*
Jako abonent JMDI od 2 lat nie mam na co narzekac. Ani razu nei bylo awari, jedynie planowane wylaczenia i to w godzinach nocnych. Jesli chodzi o obsluge, korzystalem zarowno z kanalu telefonicznego jak i emailowego, bez zarzutow. Szybko i sprawnie. Bardzo dobra komunikacja zarowno techniczna jak i [rozwiń/zwiń]
Cena, niezawodnosc.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marlenka
link | zgłoś
2018-08-15
*.46.0.*
Z calego serca nikomu nie polecam tej telewizji ciagle programy zakodowane brak internetu w ciagu miesiaca dzwoni sie do nich 4 razy zenada!!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
jacckjack
link | zgłoś
2018-07-23
*.238.114.*
Witam mam JMDI od kilku lat jakoś nie mam problemów z odbiorem Internetu i Telewizji, przy przedłużaniu obecnej umowy dostałem mały rabat i większy internet w tej samej cenie ! Poza tym to POLSKA firma więc wolę brać usługi od takich ludzi.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ML
link | zgłoś
2018-06-11
*.189.112.*
internet 300MB przez dlugi czas byl tylko na papierze, od jakiegos czasu jest ok niestety TV a w zasadzie dekoder, czy tez oprogramowanie dekodera zmienilo sie na gorsze, wprowadzili oplaty za mozliwosc ogladania programow, ktore wczesniej mozna bylo bez problemu obejrzec (3zl! przy cenie pakietu p [rozwiń/zwiń]
szybkosc net
dekoder, oprogramowanie, awarie, przycinki
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Roastron
link | zgłoś
2018-05-22
*.93.94.*
3 razy się zastanówcie zanim kupicie cokolwiek od tej firmy. Internet 300Mb nigdy praktycznie nie przekracza 100 Mb, telewizja, oprogramowanie dekoderów po ostatnich zmianach dramat funkcjonalności, a na dokładkę te które da się "odkryć" i tak nie działają z powodów różnych błędów. Przycinki tv nie [rozwiń/zwiń]
średnia cena
Wszystkie usługi nie działają tak jak powinny,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Piotr
link | zgłoś
2018-05-18
*.0.46.*
Od 6 lat korzystam z usług JMDI. Ogólnie ok. Ostatnio skontaktował się ze mną handlowiec w sprawie przedłużenia umowy. Dziwne. Żadnych promocji dla stałych klientów, przedstawianie stałej oferty jako tej specjalnej ograniczonej czasowo. Do tego opłata aktywacyjna mimo tego, że przedstawiona oferta n [rozwiń/zwiń]
Handlowiec
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Oszukany
link | zgłoś
2018-04-20
*.146.35.*
Zostałem naciągniety na najwyższy pakiet. w tym ilośc kanałów. Kanałów nie było tyle chyba że licząc regionalne kanały na których ciagle to samo a znaczi z róznych miast. Firma dostarczała mi ciągłych wrażeń w postaci awari. spadków szybkości internetu. rzekomych psuć się routera xd i ciaglych lata [rozwiń/zwiń]
Dobrze robią lache
przy lizaniu dupy rude wlosy gubię z okolicy odbytu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wojtasss
link | zgłoś
2018-04-06
*.254.128.*
Lubicie posiedzieć przy komputerze do północy? JMDI sprawi ze pójdziecie spać wcześniej bo wyłączy wam net. Co dwa trzy dni coś się dzieje. Dzis patrzę się w ciemny ekran TV bo JMDI zaplanowało przerwę techniczna na piątkowy wieczór. Uciekam stad
Częste przerwy w dostawie internetu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
GREG
link | zgłoś
2018-03-21
*.78.135.*
20.03.2018 znowu brak internetu, dopiero za 3 razem bok przyznał się do awarii na budynku. żenada.
brak
brak internetu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Użytkownik1
link | zgłoś
2018-03-16
*.93.94.*
Nie polecam. Za ciągłe przerwy w odbiorze sygnału telewizycjnego przez okres jednego miesiąca dział reklamacji przyznał mi oszałamiającą kwotę 3,16 Pln do zwrotu. Bezczelność.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Paweł
link | zgłoś
2018-03-04
*.146.107.*
Jednym słowem niczego tak nie żałowałem tragedia lipa syf nad syfy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paweł
link | zgłoś
2018-03-02
*.93.94.*
Uważajcie na JMDi - telewizja i internet po prostu nie działają. Nie mam możliwości wyboru filmow przez VOD, cofanie jest beznadziejne. korzystałem z usług UPC przez wiele lat i porównanie niebo a ziemia, teraz nie miałem wyboru i podpisałem umowę z JMDI - po pół roku walki pisze reklamacje - jedyne [rozwiń/zwiń]
brak
brak regularnie działajacych usług , nie da rady się dodzwonić
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Pablo
link | zgłoś
2018-02-03
*.233.91.*
Robi się żenada. Wprowadzają opłaty za nagrywanie programów, co wcześniej było darmowe. Mo i powstaje dylemat, czy płacić i obejrzeć w telewizorze, czy też obejrzec za darmo w necie. Ktoś się tu zbłądził chyba w JMDI, myśląc, że zarobią na tym co jest dostepne za darmo...
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...