Opinie o JMDI

1.7 - poziom obsługi
1.8 - jakość usług / cena
1.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 45
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
jmdi.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Niestety Klient
link | zgłoś
2018-01-12
*.47.36.*
Byle do końca umowy. UPC jest droższy, ale jakość sprzętu, gniazdek i samej usługi widać już przy instalacji. Zdecydowanie nie polecam jakości usług JMD chyba że ktoś lubi wrażenia i nerwy.
Internet działa dobrze
TV mają tragiczną, wiecznie się zacina, mimo wizyt serwisu problem nierozwiązany
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Greg
link | zgłoś
2018-01-11
*.73.8.*
wczoraj 10.01.2018 brak internetu, wyjaśnienie dzialu technicznego: za słaby sygnał. przez chwilę internet działał, dziś rano zonwu brak internetu, wyjaśnienie bok-u: nic nie wiedzą. NIE POLECAM TEGO DOSTAWCY!!! NIE POLECAM TEGO DOSTAWCY!!! PO TRZYKROĆ NIE POLECAM TEGO DOSTAWCY!!!
BRAK
brak szacunku dla klienta, awaryjność a płacić trzeba
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
GREG
link | zgłoś
2017-12-30
*.78.135.*
Beznadzieja, awarie internetu przynajmniej raz w miesiącu, ostatnio w święta BN 2017, szczerze nie polecam, nigdy więcej ich nie wybiorę, w wakacje 2017 była mega awaria po jej usunięciu jmdi odkodowało na miesiąc kilka kanałów (niestety tylko w sierpniu kiedy prawie wszyscy byli na wakacjach), nie [rozwiń/zwiń]
brak
awarie, arogancja
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
raf
link | zgłoś
2017-12-28
*.215.191.*
firma krzak nie polecam dno
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kusiek
link | zgłoś
2017-12-28
*.102.190.*
Jestem zadowolony z jakości usługi internetu w JMDI. Do bloku nie mam doprowadzonego światłowodu, maksymalna prędkość z jaką mogę korzystać to opcja 100Mb/s. Realnie na stronach do testowania osiągam zawsze około 90%.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Daniel
link | zgłoś
2017-12-15
*.238.117.*
Dobry internet i telewizja. Tanio i dużo programów oraz dużo internetu.
Tanio, dużo programów, dobry internet, nie oszukują tak jak reszta dostawców o ilości(Mam kupione 100 mb/s i mam zazwyczaj 90-100 a u innych np orange jak się kupuje 100 to ma się 60-80.
Czasami przerwy techniczne
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2017-12-11
*.0.45.*
Co kilka dni awaria. Tragedia. Raz telewizja raz Internet. Nie ma jak pracować. Nie wiem jakim cudem istnieją na rynku tyle czasu. I jeszcze mam umowę półtora roku, nie ma jak rozwiązać bo kary. Nieprzewidziane jest rozwiazanie z powodu częstych awarii.
Brak
Częste awarie.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Grzegorz
link | zgłoś
2017-12-09
*.0.34.*
Interesuje mnie opinia o internecie przesyłanym swiatłowodem. Są problemy?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mapi
link | zgłoś
2017-12-09
*:3102:5940:*
Zawsze korzystałem z UPC... niestety JMDI byłem zmuszony wziąć w nowym mieszkaniu. Nie było innego operatora (nowy blok na Bródnie). To były komiczne 24 dni z tym operatorem. Jeżeli macie inna alternatywę niż JMDI to zachęcam do wybrania konkurencji. Na osiedlu mamy juz UPC, wiec przeniosłem umowę. [rozwiń/zwiń]
Brak
Dekoder, tv internetowa, wolny internet, ciagle awarie, żenująca obsługa, jak maja awarie to pada rownież im centrala
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Niezdecydowany
link | zgłoś
2017-11-19
*.47.39.*
Proszę o opinie o operatorze, osoby, które założyły internet-światłowód w JMDI i mieszkają w blokach oddanych do użytku w tym roku. Jak się sprawdza internet? Są przerwy w przesyle? Jak często występuje awaria?
-
-
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
TRAGEDIA
link | zgłoś
2017-11-16
*.113.227.*
INTERNET NOTORYCZNIE PRZESTAJE DZIAŁAĆ , PO CZYM DOWIADUJEMY SIE ZA KAZDYM RAZEM ZE PROBLEM JEST U NAS A NIE U NICH, OCZYWISCIE MIJA 30min I OCZYWISTE JEST ZE PROBLEM JEST U NICH , PRZEKOPAC TYCH LUDZI TO MALO , POWODZENIA Z UTRZYMANIEM TAKIEJ GOWNO FIRMY NA RYNKU
BRAK
MULTUM
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
arteeerF
link | zgłoś
2017-11-11
*.233.94.*
Nie polecam. Najgorszy internet jaki kiedykolwiek był na rynku.
brak
internet
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aneta
link | zgłoś
2017-11-07
*.241.244.*
Korzystamy z usług JMDI od roku 2009, czyli od ośmiu lat. TV i internet na kablu. Jesteśmy średnio zadowoleni z tych usług, a kilka spraw wkurzają nas na maxa: 1. Od ośmiu lat zgłaszamy, że jesteśmy zainteresowani programem z muzyką klasyczną MEZZO, a także większą (niż jeden) ilością kanałów rosy [rozwiń/zwiń]
jakość udostępnionych usług jest na przyzwoitym poziomie
brak stacji MEZZO oraz rosyjskich kanałów prowadzonych w języku rosyjskim
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?