Opinie o JMDI

1.8 - poziom obsługi
1.9 - jakość usług / cena
1.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 55
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
jmdi.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Oszukany
link | zgłoś
2017-03-29
*.146.65.*
Oszusci wypwoiedzialem umowe i wyslalem im jebane ruter i modemy i naiczaja mnie strasza pismami i sądem
Złodzieje
CHuje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klient
link | zgłoś
2017-03-29
*.238.121.*
Prawie zawsze wszystko ok. Mala ale sprawna firma. Zapytasz to sie dowiesz a nie jak u molochów, moze Cie wysluchaja, moze pomogą aale moze im sie nie chciec ! POLECAM !!! A ceny ?! pol darmo ! Nie wiem z czego oni zyja :D
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Maciej
link | zgłoś
2017-03-22
*.146.145.*
Dodam jeszcze ze nie raz wylaczali internet z powodu prac modernizacyjnych nie infomrujac wczesniej. takze co gralem w csa to byl ban za wylaczenie z turnieju. Przez rok bylo takich sytuacji kilkadziesiat. Pracownicy zakladajac sasiadowi internet skakali sobie do mnie na posesje przez plot bez mojeg [rozwiń/zwiń]
Zero
Same
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Org
link | zgłoś
2017-03-22
*.146.145.*
a ja wypowiedzialem u nich umowe po czym po miesiacu mi wystawili fakture. okazalo sie ze wypowiedzenie bezskuteczne. teraz mnie naliczaja kary umowne tp td lacznie 3000 zl i nie interesuje ich to ze nie mam taich pieniedzy stalkuja smsami z wezwaniami do zaplaty. zlodzieje
Zero
Same
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
IZABELA
link | zgłoś
2016-08-19
*.78.133.*
Internet JMDI to jedna wielka kpina.
szybkość internetu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wrogowi polecam
link | zgłoś
2016-03-15
*.93.92.*
UWAGA na umowy, które podpisujecie, czytajcie przy podpisaniu dokładnie. Ja się naciąłem i zamiast kilkudziesięciu programów kilka. TV wiecznie się zawiesza dekoder tragedia. Podejście pro klient – brak, podpisaliśmy złapaliśmy cię na 2 lata i siedź cicho i płać. Nie polecam chyba, że wrogowi.
brak
jakość usług i obsługa klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
OLO
link | zgłoś
2015-10-17
*.238.121.*
TRAGEDIA!!!! A co: sprzęt (dekoder, pilot) masakra najtańszy na działce mamy z media markt za 100 zł i działa na "POZIOMIE", a zdawanie sprzętu... hahaa Pani ogląda jak złoto z bliska, sprawdza baterie a następnie wzywa Pana który weryfikuje.... masakra jakaś... ŚMIECH NA SALI. Aha nie zapomnijcie [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
pebe
link | zgłoś
2015-09-24
*.241.247.*
słabo nie wywiązują sie z prędkościami internetu .prekośc skacze to 8mb/s to 20 w porywach 70 a mam 80mb/s nigdy tyle nie widziałem dla porównania Vectra tam zawsze było z górką 80mb/s miałem najmniej a zwykle więcej
brak
internet
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
MM
link | zgłoś
2015-07-17
*.238.119.*
Generalnie oceniam słabo jakość usług, w szczególności fachowców, których przysyłają. Najpierw do podłączenia telewizji i internetu przysłali chyba jakiegoś stażystę, który nie umiał nawet wejść w "panel sterowania", w moim komputerze. Telewizji też nie podłączył, bo jak stwierdził instalacja przez [rozwiń/zwiń]
Blisko
Obsługa niekompetentna, brudasy monterzy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
hirko
link | zgłoś
2015-07-08
*.10.233.*
Ludzie piszą o zrywanych połączeniach. Jestem już u w JMDI 3,5 roku. Jest to pierwszy operator kablowo-internetowy, z którym przedłużyłem umowę. Wcześniej zmieniałem co 2 lata bo to były porażki totalne. Oczywiście czasami nie ma netu czy kablówki, ale są to sporadyczne przypadki (w przeciągu 3,5 ro [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Bella
link | zgłoś
2015-03-18
*.76.149.*
Dno i jeszcze raz dno! Jakość usługi poniżej wszelkich norm. Nieustanne przerwy w nadawaniu, zrywanie tv. A na chęć zerwania umowy z ich winy- dowiaduję się że to jest możliwe tylko i wyłącznie jak przerwa w nadawaniu trwa nieprzerwanie 30 dni!!! Kpina! i jesli zerwę/ rozwiąże umowę przed terminem- [rozwiń/zwiń]
zero!
właściwie wszystko- od jakości, po oszukańcze traktowanie klienta! Złodziejstwo!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Hania_D
link | zgłoś
2015-01-28
*.78.117.*
Używam internetu do pracy i jest naprawdę dobrze a moje wymagania są naprawdę wysokie. To moja pierwsza umowa z tą firmą ale jestem bardzo zadowolony, wcześniejsi duzi dostawcy mieli sporo problemów, z którymi się w JMDI jak dotąd nie spotkałem. Do tego są różne pakiety, różne długości umowy. Można [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paweł
link | zgłoś
2014-12-20
*.19.142.*
non stop przerwy prędkość żałosna nie zgodna z umową
non stop przerwy prędkość żałosna nie zgodna z umową
non stop przerwy prędkość żałosna nie zgodna z umową
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...