Opinie o K-EX

2.2 - poziom obsługi
2.8 - jakość usług / cena
2.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 17
Kategoria:
Firmy kurierskie

Strona internetowa:
www.k-ex.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Grzegorz Czerniak
link | zgłoś
2018-10-05
*:e765:23e2:*
Szanowni Państwo Dzisiaj zostałem obciążony kwotą 270 PLN !!!!! za przekroczenie gabarytów​ paczki, paczka została nadana kurierem KEX 18ego lipca ok 11ej ale została odebrana dopiero 20ego (kurier twierdził że samochód mu się popsuł ale na infolinii powiedzieli że to nie jest powód żeby dostarczać [rozwiń/zwiń]
ZERO!!!
WSZYSTKO OD POCZĄTKU DO KOŃCA
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zleceniodawca
link | zgłoś
2018-09-29
*.147.103.*
Jestem bardzo ale to bardzo niezadowolony z usług tej firmy nigdy i nikomu jej nie polecę. Na zwrot pieniędzy z pobrania czekam już 1,5 miesiąca. Brak kompetentnych ludzi w infolinii, cały czas zbywają hasłem iż przekazują informację do księgowości. Po czym mija kolejny tydzień a pieniędzy jak nie b [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zai
link | zgłoś
2018-07-19
*.254.243.*
Kurier zamówiony i opłacony (130zł) z tygodniowym wyprzedzeniem na wtorek. Nie przyjechał i nawet nie zadzwonił. Na infolinii powiedzieli, że będzie w środę. Nie przyjechał również w środę. Już napewno będzie w czwartek! Trzy dni uziemienia, ani zrobić zakupów ani wyjść do pracy. Nie wiem kiedy prze [rozwiń/zwiń]
od 3 dni nie odebrali przesyłki
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
frt
link | zgłoś
2018-07-05
*.225.72.*
Wyłudzają pieniądze zawyżając wagę paczek. W moim przypadku czapka z daszkiem ważyła 18,5 kg... zamiast 10 zł zapłaciłem ponad 30. Nie odpowiadają na reklamacje oraz nie wysyłają protokołu ważenia.
Celowe zawyżanie wagi paczki, reklamacja nie istnieje, brak kontaktu.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marek
link | zgłoś
2018-05-30
*:26b2:3809:*
Nie polecam a wręcz odradzam. Kurier zamówiony w poniedziałek przyjechał w środę. Paczka została zważona i miała 6kg zamiast 5kg jak na liście przez co dopłata za sprawdzenie paczki uwaga !!! 20zł!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Andrzej
link | zgłoś
2018-02-27
*:396:2143:*
Przestrzegam przed tą firmą. Wysyłka dwóch opon ważone prze zemnie 29,7 kg.Opłata 21,50 zł. Weryfikacja przez firmę waga 30,15 kg. Naliczenie absurdalnej kwoty dopłaty 270 zł. TAK SIĘ ZARABIA NA PRZESYŁKACH!!!!!!!!!!!!!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
rodney
link | zgłoś
2017-07-07
*.254.227.*
Nie polecam tej badziewnej firmy!!! Wysyłka trwa tydzień zero kontaktu z nimi. LIPA. Jak macie wybór to bieżcie DHL albo ups bo tutaj to normalne dziadostwo.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
awexltd
link | zgłoś
2016-09-13
*.0.122.*
Nasza angielska firma ma umowę stałą z KEX. W ciągu miesiąca zmieniono 3 kurierów którzy już 2 krotnie nie odbierali nadanych przez nas przesyłek a biuro obsługi oddziału warszawskiego z izabelina twierdziło że nie może skontaktować się z kurierem. Nikomu nie polecamy tej firmy, klient dla nich to p [rozwiń/zwiń]
brak
brak odbioru paczek w terminie, bałagan w biurze obsługi klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
JUREK
link | zgłoś
2016-09-09
*.186.98.*
TOTALNE DZIADOSTWO. Przesyłka nadana w Dębicy do Starogardu leż już 28 godzin w Rzeszowie. 49km!!!! W 28 godzin !!!! a gdziż tam jeszcze do Starogardu Gdańskiego !! Mułem szybciej by zawiózł UWAGA niedaj się nabrać na usługi tej tajemniczej "firmy"
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
andy_wroclaw
link | zgłoś
2016-03-15
*.47.141.*
kolejny raz porażka .. wg maila przesyłka ma przyjść we wtorek , ale niestety nie dochodzi po 23 minutowym oczekiwaniu na polaczenie z warszawskim numerem Pani laskawie mnie innformuje ze z powodu bledu w ich rejonizacji zasotanie dostarczopna jutro w godz 9-17 - dobre dla osob niepracujacych i l [rozwiń/zwiń]
brakm informacji o zmianie terminu , fatalny poziom obslugi klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Marzena
link | zgłoś
2015-07-28
*.248.254.*
Witam! Kurier , ktOry obsługiwał rejon Drawska Pomorskiego w dniu 28.07.Byl arogancki i nieuprzejmy jakby było mało to ja osobiście musiałam jechać 13 kil. do miasta aby odebrać przesyłke.Koszmar!!!!!! Niepolecam tej firmy
Arogancja!!!!!!!!!!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Joanna
link | zgłoś
2015-05-26
*.115.81.*
Nie polecam żadnych interesów z tą firmą , na pieniądze z pobrania czekam miesiąc czasu i jeszcze do mnie nie dotarły a powinny być wczoraj jak zapewniano mnie po rozmowie telefonicznej. Fatalne podejście do klienta!
szybka dostawa do adresata
długi czas oczekiwania na przelew
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Józef
link | zgłoś
2015-04-25
*.9.115.*
Kurier telefonicznie powiadamia o przesyłce, która ma uszkodzone opakowanie i pyta czy przywieźć. Zgadzam się i po dostarczeniu przesyłki okazuje się że z opakowania wyparowała paleta zakupiona przeze mnie za 20 zł. Kurier nie chce udokumentować braku palety i moje żądania potwierdzenia na piśmie ni [rozwiń/zwiń]
Arogancja i bezczelność kuriera.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...