Opinie o KLER

1.7 - poziom obsługi
1.7 - jakość usług / cena
1.9 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 18
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
kler.eu
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Leoś
link | zgłoś
2019-04-25
*.87.254.*
Kupiłem "Rapsodię" jakość wykonania poniżej krytyki- po naprawie otrzymałem jeszcze w gorszym stanie niż przed naprawą.Takie buble nie powinny wyjść z fabryki (gdzie jest kontrola jakości). Kategorycznie nie polecam mebli z Kler
Brak
Jakość wykonania żenada
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewka3
link | zgłoś
2019-03-19
*:56af:7e7:*
Nie polecam mebli kler, słaba jakość wykonania a bardzo wysoka cena.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Magdalena N
link | zgłoś
2019-03-17
*.199.118.*
O meblach KLer miałam dobrą opinię dopóki ich nie kupiłam. Fotel za 6 tys z zasilanym akumulatorem relaksem przestał działać już pięć miesięcy od rozpoczęcie użytkowania (i to tylko w wekandy bo w tygodniu nikt nie użytkuje mebli). Dodatkowo zapadła się prawa strona w oparciu. Już zrobiła się dziur [rozwiń/zwiń]
Nie widzę
fatalna obsługa reklamacji oraz meble już po pierwszych miesiącach się zapadają
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andrzejk8
link | zgłoś
2019-03-13
*:5cda:e766:*
Kategorycznie nie polecam mebli z Kler, na sofach materiał jest nie dopasowany, pomarszczony, nie naciagniety a dodatkowo nie można że sobą połączyć poszczególnych elementów
Brak
Wszystkie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Lukasz
link | zgłoś
2019-03-02
*.177.28.*
Odradzam zakup mebli Klose w salonach Kler. Kupiłem stół z 6 krzesłami za ok 10.000 pln. Po kilku miesiącach krzesło pękło na łączeniu śruby z drewnem. Złożyłem reklamacje w dniu 3 grudnia. Po dwóch tygodniach otrzymałem telefon z uznaniem reklamacji i propozycją wymiany na nowe. Krzesło miało być d [rozwiń/zwiń]
Ciekawy design
Koszmarny serwis
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Ewa77
link | zgłoś
2019-02-27
*.173.80.*
Odradzam meble skórzane Kler. Po 6 miesiącach użytkowania miejsce w kanapie się zapadło i dziś przyjechało 2 panów z serwisu. Panowie stwierdzili, że trzyosobowa kanapa z dwoma powiększonymi siedziskami, zapadło się przy normalnym użytkowaniu 1 osoby. Nie zgodziłam się z ich opinią i zażàdałam napra [rozwiń/zwiń]
Bardzo słaba jakość pianek pasów i chyba nici!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jacek syguła
link | zgłoś
2019-02-09
*.27.48.*
Kupiłem Sonatę, totalne dziadostwo, wyrzucone 20000zl, debil z klera, przyjechał, oglądnął, stwierdził że wszystko jest technicznie ok, to że super wygodny rozkładany elektryczny fotel nadaje się dla psa nie dla człowieka, sofa z profesjonalnym spaniem, rozkłada się i nogi są wyżej 5 cm niż głową, s [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zainteresowana
link | zgłoś
2019-02-01
*.48.164.*
Witam,właśnie złożyłam tam zmówienie...teraz czytam opinie i jestem przerażona. Czy tak wyglądają wszystkie zamówienia? Czy każdy klient żałuje tego zakupu?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Stefan
link | zgłoś
2019-02-01
*.253.181.*
Przestrzegam wszystkich przed zakupami w tej firmie. W grudniu 2018 zamówiłem w salonie KLER zestaw wypoczynkowy za cenę 15.000 zł. W końcu roku dostarczono mi meble. Wykonanie było fatalne: krzywe szwy, marszcząca się i pofałdowana skóra na podłokietnikach, niechlujne wypełnienia. Oczywiście natych [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wanda
link | zgłoś
2019-01-22
*.248.158.*
Meble Klera to buble,nic nie różnią się chińskiego szajsu i tylko w salonach wyglądają OK.A dodzwonić się do nich z reklamacja to istny CUD ,tylko melodyjki grają na wszystkich liniach w nieskończoność .Przestrzegam wszystkich przed zakupem i szkoda ze ceny nie są proporcjonalne do jakości !!!
Teraz żadnych nie widzę !
Zła jakość mebli ,wszystko się rozlatuje!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
teresa
link | zgłoś
2019-01-19
*.27.138.*
25 miesiecy użytkowania zestawu NOTTURNO z fotelem TENORE. Obsługa, dostawa, montaż = OK. Niestety w 25 miesiącu fotel odmówił współpracy. Noga pękła na spawie i fotel oparła się o podłogę. Reklamacja nie uznana - przekroczony okres gwarancji. Nawet sie nie pofatygowali aby stwierdzić czy to normaln [rozwiń/zwiń]
skora =OK. wygląd = OK, funkcjonalność =OK
Nie uznanie wady konstrukcyjnej = porażka
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marcin
link | zgłoś
2018-12-06
*.47.36.*
Obsługa klienta to dno. Dzwoni się na reklamacje to telefonów nie odbierają a jak w sprawie zamowienia to prawie ze natychmiast. I ten główny technolog prawie ze jak wielki elektronik od którego wszystko zależy
Sprzedaż ok ale obsługa posprzedażowa to dno
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Gość
link | zgłoś
2018-05-01
*.205.35.*
Do Krzysztofa Z jakiego powodu reklamował Pan sofę Soprano ?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...