Opinie o KLER

1.8 - poziom obsługi
1.8 - jakość usług / cena
1.9 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 17
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
kler.eu
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Jacek syguła
link | zgłoś
2019-02-09
*.27.48.*
Kupiłem Sonatę, totalne dziadostwo, wyrzucone 20000zl, debil z klera, przyjechał, oglądnął, stwierdził że wszystko jest technicznie ok, to że super wygodny rozkładany elektryczny fotel nadaje się dla psa nie dla człowieka, sofa z profesjonalnym spaniem, rozkłada się i nogi są wyżej 5 cm niż głową, s [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zainteresowana
link | zgłoś
2019-02-01
*.48.164.*
Witam,właśnie złożyłam tam zmówienie...teraz czytam opinie i jestem przerażona. Czy tak wyglądają wszystkie zamówienia? Czy każdy klient żałuje tego zakupu?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Stefan
link | zgłoś
2019-02-01
*.253.181.*
Przestrzegam wszystkich przed zakupami w tej firmie. W grudniu 2018 zamówiłem w salonie KLER zestaw wypoczynkowy za cenę 15.000 zł. W końcu roku dostarczono mi meble. Wykonanie było fatalne: krzywe szwy, marszcząca się i pofałdowana skóra na podłokietnikach, niechlujne wypełnienia. Oczywiście natych [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wanda
link | zgłoś
2019-01-22
*.248.158.*
Meble Klera to buble,nic nie różnią się chińskiego szajsu i tylko w salonach wyglądają OK.A dodzwonić się do nich z reklamacja to istny CUD ,tylko melodyjki grają na wszystkich liniach w nieskończoność .Przestrzegam wszystkich przed zakupem i szkoda ze ceny nie są proporcjonalne do jakości !!!
Teraz żadnych nie widzę !
Zła jakość mebli ,wszystko się rozlatuje!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
teresa
link | zgłoś
2019-01-19
*.27.138.*
25 miesiecy użytkowania zestawu NOTTURNO z fotelem TENORE. Obsługa, dostawa, montaż = OK. Niestety w 25 miesiącu fotel odmówił współpracy. Noga pękła na spawie i fotel oparła się o podłogę. Reklamacja nie uznana - przekroczony okres gwarancji. Nawet sie nie pofatygowali aby stwierdzić czy to normaln [rozwiń/zwiń]
skora =OK. wygląd = OK, funkcjonalność =OK
Nie uznanie wady konstrukcyjnej = porażka
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Marcin
link | zgłoś
2018-12-06
*.47.36.*
Obsługa klienta to dno. Dzwoni się na reklamacje to telefonów nie odbierają a jak w sprawie zamowienia to prawie ze natychmiast. I ten główny technolog prawie ze jak wielki elektronik od którego wszystko zależy
Sprzedaż ok ale obsługa posprzedażowa to dno
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
lex
link | zgłoś
2018-11-04
*.206.244.*
nie kupujcie tych mebli a zwłaszcza na zamówienie partoczą i nie uznają reklamacji.Przyjeżdżają na reklemacje i rżną głópa
brak
źle wykonane - braki
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marcin
link | zgłoś
2018-10-19
*.215.47.*
Opnie zamieszczone na tym forum w pełni podzielam. Poziom obsługi żenujący. Zamówiliśmy łóżko informując, że mamy dwa różne stelaże. Otrzymaliśmy maila z potwierdzeniem, że nie ma konieczności dokonywania przeróbek i standardowy mebel będzie pasował (treść maila: "Szanowna Pani, przesyłamy informacj [rozwiń/zwiń]
brak
buta, brak dbałości o klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
anna
link | zgłoś
2018-09-26
*.64.63.*
Poziom załatwiania reklamacji poniżej wszelkich standardów.Kupiliśmy sofę Soprano,po miesiącu rozpadła się plastikowa podstawka pod jedną z nóg sofy,reklamacji nie uznano bo wg f-my KLER to uszkodzenie mechaniczne(sic!)-jakie uszkodzenie?,to na czym ma stać sofa ,do góry nogami?. Następnie fotel ob [rozwiń/zwiń]
fatalna jakość elementów wykończenia(plastikowych)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Monika
link | zgłoś
2018-09-12
*.64.38.*
meble Kler...Masakra, zakupilismy naroznik Notturno. Poniewaz mielismy jeszcze malowanie,zlozylismy ja po ok tyg.i od razu zauwazylismy krzywe szwy,2 z 3czesci nie przylegaly do siebie wlasciwie a szef na samym narozniku byl tak naciagniety ze pewnie lada moment peknie.Oczywiscie zlozylismy reklamac [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Andrzej
link | zgłoś
2018-08-29
*.47.14.*
Zakupiłem komplet wypoczynkowy ARIA (2 sofy i taboret)w kolorze "biel alpejska". Otrzymałem towar z ekspozycji z Warszawy z plamami po długopisie, odbarwieniami skóry i z pomarszczonymi szwami. Myślę, że jako laik sam lepiej bym uszył te sofy. Umowa na zakup była zawarta na nowy towar, a KLER przyw [rozwiń/zwiń]
Panie Krzysztofie jestem zainteresowany pozwem zbiorowym z firmą KLER.otrzymane sofy Aria nie są zgodne z umową.Dotarły z uszkodzeniami skóry,ze wstawkami ciemnymi w białych sofach.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Gość
link | zgłoś
2018-05-01
*.205.35.*
Do Krzysztofa Z jakiego powodu reklamował Pan sofę Soprano ?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Monika
link | zgłoś
2018-01-13
*.60.230.*
Ja również odradzam zakup mebli firmy KLER, pięknie się reklamują i tyle a i pięknie kosztują, rok temu zakupiliśmy norożnik twist, mąż od razu zauważył, że coś nie tak jest z zagłowkiem, ale tak cieszyliśmy, że nareszcie nam przywieżli, nic z tym nie robiliśmy. W trakcie użytkowania, jednak wada si [rozwiń/zwiń]
ładny wygląd przy zakupie
szybko się niszczą przy użytkowaniu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...