Opinie o LAVARD

1.8 - poziom obsługi
2.3 - jakość usług / cena
1.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 47
Średnia ocen:
1.9 / 5

Kategoria:
Sieci handlowe

Strona internetowa:
nowa.lavard.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Michal
link | zgłoś
2020-02-21
*.225.94.*
Sklep internetowy to jest ogromna porazka. Zamawiałem 3 rzeczy w odstępie 3 miesiecy. Pierwsze z poczatku grudnia okazalo sie ze nie ma asortymentu dopiero pod koniec grudnia, zwrot w styczniu, drugie bylo pod koniec grudnia zwrot pod koniec stycznia i moje ostatnie zamowienie (wiecej w tym sklepie [rozwiń/zwiń]
Żadnych
Wszystkie z mozliwych
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Joanna
link | zgłoś
2020-02-14
*.9.113.*
Termin zamówionego produktu 30.01, termin otrzymanego produktu 14.02. Sklep internetowy to jakaś porażka. Dwa wykonane telefony, 4 wysłane wiadomości mailowe i tylko dzięki temu dowiedziałam się, że sklep ma awarię systemu o czym nie byli łaskawi mnie sami poinformować. Zdecydowanie odradzam zakupy [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Pol34
link | zgłoś
2020-02-13
*.147.43.*
Sklep Lavard to jakaś pomyłka po prawie tygodniu czekania na przesyłkę z sklepu internetowego po trzech interwencjach telefonicznych i na czacie wkońcu miła pani poinformowała że nie mają tego towaru i nie wyślą. Porażka.
Na infolini trzeba było czekać 15 minut na rozmowę
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Elżbieta
link | zgłoś
2020-02-12
*.207.142.*
Szkoda że nie przeczytałam opinii o e-sklepie Lavard ,poniewaz moje doświadczenia niestety pokrywają sie z innymi opiniami.Pierwszy płaszcz który zamówiłam, przysłano mi w terminie do 5 dni ale niestety okazał sie za mały . Na zwrot pieniedzy czekałam długo dopiero po mojej interwencji telefonicznej [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Lisek
link | zgłoś
2020-02-12
*:33df:cf5b:*
Szkoda, że nie przeczytałem Państwa opinii przed dokonaniem zakupu w tym e-sklepie... Zamówiłem garnitur (poprzedni kupiłem w sklepie stacjonarnym), lecz niestety okazał się za mały w porównaniu z posiadanym już o tym samym rozmiarze. Zwróciłem zatem w sklepie stacjonarnym niedługo po odebraniu pacz [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Kasia
link | zgłoś
2020-02-04
*:4a90:a854:*
Sklep online to porażka. Na zwrot gotówki czekałam ponad dwa tygodnie. Na zwrot gotówki za zamówienie anulowane w dalszym ciągu czekam. Pisanie maili w tej sytuacji nie pomaga. Odradzam !!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Danny
link | zgłoś
2020-02-03
*.65.79.*
27 stycznia 2020 udałem się do salonu Lavard mieszczącego się w CH Arkadia w Warszawie w celu złożenia reklamacji płaszcza, który kupiłem 11 stycznia 2020. Ekspedientka w salonie, kiedy powiedziałem o co chodzi zapytała "czy płaszcz był prany". Zaskoczyło mnie to pytanie. Odpowiedziałem, że nie był. [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Katarzyna
link | zgłoś
2020-01-30
*:66aa:57e9:*
Sklep, który należy omijać baaaardzo szerokim łukiem. Pieniądze, z uwagi na odstąpienie od umowy sprzedaży, zostały mi zwrócone po ok. 3 tygodniach - pomimo wielu monitów. W dniu, kiedy miałam zawiadomić organy ścigania.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Karol
link | zgłoś
2020-01-27
*.231.192.*
Omijajcie ten lavard z daleka, podejście do klienta jak za czasów komuny, kupiłem kurtkę, na drugi dzien,rano chciałem wymienic na inną bo od tej dostałem uczulenia na brodzie i szyji, w kurtce nie chodziłem, tylko w domu ja ubrałem na jakiś 20minut,miala nie naruszone metki, zalatwiono mnie na zasa [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aneta
link | zgłoś
2020-01-23
*.174.116.*
Straszna porażka. Na zamówiony produkt czekałam prawie miesiąc. Zero kontaktu z ich strony. Zwrot to jakaś porażka. Odsyłacz produkt i cisza. Dziesiątki maili i dopiero zwrot kosztów. Fajne ciuchy maja ale ze względu na obsługę tego internetowego sklepu nie zrobie już tam zakupów po raz kolejny. Szk [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Katarzyna
link | zgłoś
2020-01-22
*:94bc:a7f:*
Absolutnie nie polecam tego sklepu. Zdarza się, że towar jest wysyłany, pimimo informacji, że zamówienie zostało anulowane. Natomiast, sklepom dbającym o profesjonalną obsługę nie zdarza się unikanie zwrotu wpłaconych środków pieniężnych z tytułu odstąpienia od umowy sprzedaży - pomimo monitów ze s [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2020-01-10
*.175.109.*
Stanowczo odradzam. Złożyłam zamówienie 28 grudnia. 10 stycznia otrzymałam wiadomość, że zamówienie zostało anulowane z powodu braku towaru. Sklep wystawia na sprzedaż towary, których nie ma na stanie. Niepoważne podejście.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Justyna
link | zgłoś
2020-01-10
*.25.79.*
Absolutnie nie polecam tego sklepu. Towar zwróciłam 16.12. i do tej pory nie otrzymałam zwrotu środków. Na infolinii codziennie otrzymuję tę samą informację, że sprawa została przekazana do księgowości. Niestety środków w dalszym ciągu brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?