Opinie o LAVARD

2.5 - poziom obsługi
2.5 - jakość usług / cena
2.3 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 20
Kategoria:
Sieci handlowe

Strona internetowa:
nowa.lavard.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Wojciech
link | zgłoś
2019-02-24
*.71.106.*
Kupiłem garnitur. Marynarka nie pasowała na karku. Obiecali poprawić. Gdy przyszedłem po poprawione okazało się, że nie tylko nie jest poprawione, ale usiłowali mi wcisnąć inną marynarkę niż kupiłem.Wówczas obiecali mi sprowadzić następną marynarkę. Po tygodniu przyjechałem po nową marynarkę, która [rozwiń/zwiń]
brak
opisane powyżej
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2019-02-22
*.196.8.*
Jeżeli chodzi o towar, to stosunek jakości do ceny jest zdecydowanie poniżej oczekiwań. Brak wystarczających informacji na stronie internetowej dot. zwrotu zamówienia, do przesyłki nie był dołączony formularz zwrotu, kontakt mailowy ze strony sklepu zdawkowy i niezbyt sympatyczny, długi czas oczekiw [rozwiń/zwiń]
szybka wysyłka towaru
niemiły kontakt ze sklepem internetowym, niska jakość ubrań w stosunku do cen
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zdzisław
link | zgłoś
2019-02-13
*.30.136.*
szkoda że nie przeczytałem opinii przed zakupem koszuli . po dwukrotnym użyciu ( kupiona koszula przed miesiącem) kołnierzyk zmechacony jak po 2 latach reklamacja odrzucona z powodu mechaniczne obtarcie , no oczywiście o moją brode i zarost . Ogólnie skandal spójrzcie na ich stronę , nic i nik [rozwiń/zwiń]
żadnych
same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Asen
link | zgłoś
2019-01-28
*.248.214.*
Czas oczekiwania podczas zamówienia 1-3 dni, po 6 dniach zadzwoniłem na infolinie dostałem odpowiedz ze płaszcz został zamówiony z innego salonu i będzie dopiero za 3-4 dni. Brak jakiego kolokiek maila ze strony sklepu z taka informacja. Nie polecam !
Brak
Cała transakcja
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Darek
link | zgłoś
2019-01-23
*.51.121.*
Niestety jestem rozczarowany - w marynarce z garnituru za 1500 zł pękły szwy po kilku miesiącach sporadycznego noszenia
krój
cena i trwałość
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Oburzony
link | zgłoś
2019-01-19
*.51.121.*
Tragedia. Zostawiłem w sklepie ponad 2,5 tysiąca (garnitur na ślub, płaszcz i inne dodatki), w zamian za co sklep nie potrafił uwzględnić reklamacji widocznie gołym okiem wadliwego towaru. Żałuję że zdążyłem tyle u was wydać - nie polecam nikomu.
brak
obsługa klienta, ceny, jakość
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Radek
link | zgłoś
2018-12-18
*:94f4:dd8f:*
Kupiłem koszule najwyższy model (200zł.), kilka miesięcy postrzępiony materiał na kańcówkach kołnierzyka plus materiał na mankietach i kołnierzyku odklejony , reklamacja nie uznana dziękuję więcej nie kupię i nie polecam.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
anonim
link | zgłoś
2018-12-16
*:1575:e776:*
rzeczy ladne lecz trafiłam na niesympatyczna i chamska dziewczyne o imieniu Natalia wysoka blondynka. Jestem oburzona postawa tej kobiety zachowywala sie jakby byla tam za kare zero szacunku i brak profesjonalizmu to w tym sklepie spotkalo mnie pierwszy raz. Jestem oburzona i bardzo zniesmaczona pos [rozwiń/zwiń]
chamstwo i prostactwo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Pietruszka
link | zgłoś
2018-12-12
*.79.250.*
Kupiłem kurtke tej firmy.Jak na wnikliwy ogląd produktu wydaje mi się że cena jest dość adekwatna do jakości, ale tak naprawdę i tak czasem się okaże czy zostały użyte dobrej jakości materiały czy też złej.Obsługa w Serenada w Krakowie miła i fachowa.Polecam odwiedzić ten sklep.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Laura
link | zgłoś
2018-12-05
*:93c9:65d5:*
NIE POLECAM, 2 tygodnie temu zrobiłam zamówienie na lavard.pl - do tej pory go nie otrzymałam. Totalnie olewają klientów.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Gosia
link | zgłoś
2018-08-18
*.208.238.*
Kukupiliśmy połówkę w sklepie Lavard niestety po trzech pytaniach się zmechaciła (prałam ją w 30 stopniach). Bardzo kiepska jakość materiału. nie polecam!
Brak
Cena. Jakość.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kasia
link | zgłoś
2018-07-30
*.239.168.*
Po dzisiejszej wizycie w sklepie(galeria łódzka)na pewno więcej sklepu nie odwiedzę.Wraz z narzeczonym szukając dodatków do garnituru ślubnego,weszliśmy w celu zakupów.Niestety Pani która obsługiwała w sklepie niby pod nosem stwierdziła,że chyba pomyliliśmy sklepy. Zastanawiam się czym się kierowała [rozwiń/zwiń]
Brak
Obsługa sklepu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andrzej
link | zgłoś
2018-07-03
*.254.147.*
Kupiłem skórzane buty w grudniu 2017 po miesiącu pękł mi jeden but z boku. złożyłem reklamacje odpisano mi, że kupiłem zbyt ciasne buty i uszkodziłem je mechanicznie( po miesiącu!!!!!!!!!!!!!)dwukrotnie reklamowałem ale bez skutku odpuszcze, ale przestrzegam wszystkim przed butami sprzedawanymi w te [rozwiń/zwiń]
brak
słaby produkt
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...