Opinie o LAVARD

2.7 - poziom obsługi
3.1 - jakość usług / cena
2.5 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 17
Kategoria:
Sieci handlowe

Strona internetowa:
nowa.lavard.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Krzysztof
link | zgłoś
2019-09-16
*.147.35.*
Ostrzegam przed sklepem internetowym, produkt zamówiony 8 dni temu i do tej pory nie wysłany, na maila nie mogę się doprosić o zwrot pieniędzy i anulowanie zamówienia którego nie raczyli jeszcze wysłać.
brak
długa wysyłka, kontakt ze sklepem fatalny
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2019-06-14
*.177.247.*
Problem z wymianą zakupionego towaru. Bardzo sztywne reguły - 7 dni i koniec. Brak prawidłowej komunikacji. Tydzień usiłowałam dowiedzieć się - jak długo jest możliwa wymiana. Po kilku meilach dopiero otrzymałam odpowiedz. Zakupów w tym sklepie nie będę kontynuowała. Na rynku jest mnóstwo sklepów z [rozwiń/zwiń]
Brak zalet - w dobie tak dużej konkurencji bardzo słabe podejście do klienta
Brak elastyczności przy wymianie towaru; słaba komunikacja. Wiadomości podopisywane lakonicznie nazwa marki Lavard - jakby pisał je automat. Miałam poczucie,ze jestem zbywana.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michał
link | zgłoś
2019-03-28
*.41.230.*
Chciałbym przestrzec wszystkie osoby przed zakupami w tym sklepie. Sklep nastawiony jest na sprzedaż, a później to już mają klienta w głębokim poważaniu. W przypadku jakichkolwiek problemów z towarem sklep ma politykę odrzucania reklamacji z powodu „złego i intensywnego użytkowania”. Zakupiony płasz [rozwiń/zwiń]
brak obsługi posprzedażowej
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2019-02-22
*.196.8.*
Jeżeli chodzi o towar, to stosunek jakości do ceny jest zdecydowanie poniżej oczekiwań. Brak wystarczających informacji na stronie internetowej dot. zwrotu zamówienia, do przesyłki nie był dołączony formularz zwrotu, kontakt mailowy ze strony sklepu zdawkowy i niezbyt sympatyczny, długi czas oczekiw [rozwiń/zwiń]
szybka wysyłka towaru
niemiły kontakt ze sklepem internetowym, niska jakość ubrań w stosunku do cen
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Darek
link | zgłoś
2019-01-23
*.51.121.*
Niestety jestem rozczarowany - w marynarce z garnituru za 1500 zł pękły szwy po kilku miesiącach sporadycznego noszenia
krój
cena i trwałość
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Radek
link | zgłoś
2018-12-18
*:94f4:dd8f:*
Kupiłem koszule najwyższy model (200zł.), kilka miesięcy postrzępiony materiał na kańcówkach kołnierzyka plus materiał na mankietach i kołnierzyku odklejony , reklamacja nie uznana dziękuję więcej nie kupię i nie polecam.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Pietruszka
link | zgłoś
2018-12-12
*.79.250.*
Kupiłem kurtke tej firmy.Jak na wnikliwy ogląd produktu wydaje mi się że cena jest dość adekwatna do jakości, ale tak naprawdę i tak czasem się okaże czy zostały użyte dobrej jakości materiały czy też złej.Obsługa w Serenada w Krakowie miła i fachowa.Polecam odwiedzić ten sklep.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Gosia
link | zgłoś
2018-08-18
*.208.238.*
Kukupiliśmy połówkę w sklepie Lavard niestety po trzech pytaniach się zmechaciła (prałam ją w 30 stopniach). Bardzo kiepska jakość materiału. nie polecam!
Brak
Cena. Jakość.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kasia
link | zgłoś
2018-07-30
*.239.168.*
Po dzisiejszej wizycie w sklepie(galeria łódzka)na pewno więcej sklepu nie odwiedzę.Wraz z narzeczonym szukając dodatków do garnituru ślubnego,weszliśmy w celu zakupów.Niestety Pani która obsługiwała w sklepie niby pod nosem stwierdziła,że chyba pomyliliśmy sklepy. Zastanawiam się czym się kierowała [rozwiń/zwiń]
Brak
Obsługa sklepu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andrzej
link | zgłoś
2018-07-03
*.254.147.*
Kupiłem skórzane buty w grudniu 2017 po miesiącu pękł mi jeden but z boku. złożyłem reklamacje odpisano mi, że kupiłem zbyt ciasne buty i uszkodziłem je mechanicznie( po miesiącu!!!!!!!!!!!!!)dwukrotnie reklamowałem ale bez skutku odpuszcze, ale przestrzegam wszystkim przed butami sprzedawanymi w te [rozwiń/zwiń]
brak
słaby produkt
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
agaszarotka
link | zgłoś
2018-05-04
*.254.190.*
Moja opinia dotyczy sklepu na Podhalu czyli w siedzibie firmy. Obsługa bardzo miła i fachowa. Ubrania tej firmy bardzo mi się podobają. Kupiłam piękną marynarkę z super materiału i w przepięknym kolorze oraz bluzkę. Podobało misię 80% rzeczy bardzo i na pewno tam wrócę. Miła odmiana od sieciówek. I [rozwiń/zwiń]
ubrania i ich jakość
rozmiarówka - brak rozmiarów 44 i 46 .... wykupione
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotr
link | zgłoś
2018-04-22
*.169.77.*
Dotyczy sklepu Lavard Fashion House Gdansk. Serdecznie dziekuje Pani Kasi, Pani Dominice, oraz trzeciej Pani, ktorej, przepraszam imienia nie pamietam za bardzo mila, fachowa obsluge przy zakupie garnituru na uroczystosc slubna. Bylo to spore wyzwanie ze wzgledu na ograniczenie czasowe i bez pomocy [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krof
link | zgłoś
2018-03-25
*.196.48.*
Gliwice ch Europa . Kupiłem płaszcz w piątek za 500zł, i do płaszcza dostałem wieszak ZŁAMANT żenada
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...