Opinie o LAVARD

3.6 - poziom obsługi
3.9 - jakość usług / cena
3.5 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 93
Średnia ocen:
3.7 / 5

Kategoria:
Sieci handlowe

Strona internetowa:
nowa.lavard.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Monika
link | zgłoś
2020-03-24
*.183.129.*
17ty dzień od dokonania zwrotu towarów, zwrotu płatności brak. Zero odpowiedzi na maile, na infolinii nikt nie odbiera, brak reakcji. Wysłane przedsądowe wezwanie do zapłaty, w przyszłym tygodniu kieruję sprawę do sądu. Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie, to są oszuści.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Monika
link | zgłoś
2020-03-24
*.183.129.*
17ty dzień od dokonania zwrotu towarów, zwrotu płatności brak. Zero odpowiedzi na maile, na infolinii nikt nie odbiera, brak reakcji. Wysłane przedsądowe wezwanie do zapłaty, w przyszłym tygodniu kieruję sprawę do sądu. Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie, to są oszuści.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Julia
link | zgłoś
2020-03-21
*.41.37.*
Totalna abstrakcja, czas czekania na produkt, a czas czekania na zwrot należności. Obsługa chyba sobie nie radzi. Jedne zakupy na początku roku, pierwsze i ostatnie.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dorota
link | zgłoś
2020-02-26
*.225.84.*
Odradzam zakupy w sklepie internetowym. Od miesiąca czekam na zwrot pieniędzy. Zgłosiłam to dzisiaj UOKiK
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michal
link | zgłoś
2020-02-21
*.225.94.*
Sklep internetowy to jest ogromna porazka. Zamawiałem 3 rzeczy w odstępie 3 miesiecy. Pierwsze z poczatku grudnia okazalo sie ze nie ma asortymentu dopiero pod koniec grudnia, zwrot w styczniu, drugie bylo pod koniec grudnia zwrot pod koniec stycznia i moje ostatnie zamowienie (wiecej w tym sklepie [rozwiń/zwiń]
Żadnych
Wszystkie z mozliwych
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Joanna
link | zgłoś
2020-02-14
*.9.113.*
Termin zamówionego produktu 30.01, termin otrzymanego produktu 14.02. Sklep internetowy to jakaś porażka. Dwa wykonane telefony, 4 wysłane wiadomości mailowe i tylko dzięki temu dowiedziałam się, że sklep ma awarię systemu o czym nie byli łaskawi mnie sami poinformować. Zdecydowanie odradzam zakupy [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Pol34
link | zgłoś
2020-02-13
*.147.43.*
Sklep Lavard to jakaś pomyłka po prawie tygodniu czekania na przesyłkę z sklepu internetowego po trzech interwencjach telefonicznych i na czacie wkońcu miła pani poinformowała że nie mają tego towaru i nie wyślą. Porażka.
Na infolini trzeba było czekać 15 minut na rozmowę
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Elżbieta
link | zgłoś
2020-02-12
*.207.142.*
Szkoda że nie przeczytałam opinii o e-sklepie Lavard ,poniewaz moje doświadczenia niestety pokrywają sie z innymi opiniami.Pierwszy płaszcz który zamówiłam, przysłano mi w terminie do 5 dni ale niestety okazał sie za mały . Na zwrot pieniedzy czekałam długo dopiero po mojej interwencji telefonicznej [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Danny
link | zgłoś
2020-02-03
*.65.79.*
27 stycznia 2020 udałem się do salonu Lavard mieszczącego się w CH Arkadia w Warszawie w celu złożenia reklamacji płaszcza, który kupiłem 11 stycznia 2020. Ekspedientka w salonie, kiedy powiedziałem o co chodzi zapytała "czy płaszcz był prany". Zaskoczyło mnie to pytanie. Odpowiedziałem, że nie był. [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aneta
link | zgłoś
2020-01-23
*.174.116.*
Straszna porażka. Na zamówiony produkt czekałam prawie miesiąc. Zero kontaktu z ich strony. Zwrot to jakaś porażka. Odsyłacz produkt i cisza. Dziesiątki maili i dopiero zwrot kosztów. Fajne ciuchy maja ale ze względu na obsługę tego internetowego sklepu nie zrobie już tam zakupów po raz kolejny. Szk [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?