Opinie o LAVARD

3.6 - poziom obsługi
3.9 - jakość usług / cena
3.5 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 93
Średnia ocen:
3.7 / 5

Kategoria:
Sieci handlowe

Strona internetowa:
nowa.lavard.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Izabela
link | zgłoś
2019-12-29
*:67e7:bec8:*
Wspaniała, urocza obsługa, bardzo pomocna. Pozdrowienia dla Pani Joanny.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marek
link | zgłoś
2019-12-21
*.172.255.*
Nie polecam nikomu sklepu internetowego, strona w tragicznym stanie, nie da się sprawdzić złowienia czy aktywować konta. Towar przyszedł z 3 tyg opóźnieniem na dodatek nie taki jaki chciałem, kontakt z obsługą nie istnieje, nie odbierają telefonu. Jeśli chce się zaciągnąć jakąś informację to i tak [rozwiń/zwiń]
Brak
Długi czas oczekiwania, Brak infolinii,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Damian
link | zgłoś
2019-12-19
*.75.155.*
Zakupiona kamizelka zgodna z opisem. Towar dotarł w czasie deklarowanym przez Sprzedawcę. Kamizelka zakupiona 15.12.19, a dostarczona 19.12.19.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Bobi
link | zgłoś
2019-12-17
*.238.10.*
Wita dokonałem zakupu internetowego płaszcza, po 2 dniach dokonałem zwrotu. Minęly już 2 dni robocze od ustawowego terminu zwrotu który wynosi 14 dni kalendarzowych od odstąpienia od umowy a środków na koncie brak. Po kontakcie ze sklepem internetowym (których do łatwych nie należał- na maila nie od [rozwiń/zwiń]
Dokładne wymiary
Fatalna obsługa sklepu internetowego
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ES
link | zgłoś
2019-12-06
*.78.225.*
Czyn ten sklep nie zakończył działalności plajtą. Wczoraj przez cały dzień nikt nie odbierał, dziś nie ma takiego numeru. Na maile nie odpowiadają. Pieniędzy za zwrócony towar nie ma od 10 dni, a na stronie info ze zwrotu w toku ani zakończonego nie ma... Niezbyt kulturalna i rozgarnieta pani w stac [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Klientka
link | zgłoś
2019-10-14
*.173.112.*
Nigdy nie sądziłam, ze przeczytanie opinii na temat sklepu w którym będę dokonywała zamówienie powinno być tak istotne. Niestety tego nie zrobiłam i bardzo żałuje. Po dokonaniu zamówienia internetowego dostałam informacje mailowo, ze zostało ono przyjęte, natomiast na następna jakakolwiek wiadomość [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotr
link | zgłoś
2019-09-28
*.10.207.*
Zakupiony garnitur wymagał poprawek (skrócenie spodni i rękawów marynarki), za dodatkową opłatą. Po odebraniu kilka dni później okazało się, że nic nie zostało zrobione, mimo ze zoastała pobrana opłata.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysztof
link | zgłoś
2019-09-16
*.147.35.*
Ostrzegam przed sklepem internetowym, produkt zamówiony 8 dni temu i do tej pory nie wysłany, na maila nie mogę się doprosić o zwrot pieniędzy i anulowanie zamówienia którego nie raczyli jeszcze wysłać.
brak
długa wysyłka, kontakt ze sklepem fatalny
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2019-06-14
*.177.247.*
Problem z wymianą zakupionego towaru. Bardzo sztywne reguły - 7 dni i koniec. Brak prawidłowej komunikacji. Tydzień usiłowałam dowiedzieć się - jak długo jest możliwa wymiana. Po kilku meilach dopiero otrzymałam odpowiedz. Zakupów w tym sklepie nie będę kontynuowała. Na rynku jest mnóstwo sklepów z [rozwiń/zwiń]
Brak zalet - w dobie tak dużej konkurencji bardzo słabe podejście do klienta
Brak elastyczności przy wymianie towaru; słaba komunikacja. Wiadomości podopisywane lakonicznie nazwa marki Lavard - jakby pisał je automat. Miałam poczucie,ze jestem zbywana.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2019-02-22
*.196.8.*
Jeżeli chodzi o towar, to stosunek jakości do ceny jest zdecydowanie poniżej oczekiwań. Brak wystarczających informacji na stronie internetowej dot. zwrotu zamówienia, do przesyłki nie był dołączony formularz zwrotu, kontakt mailowy ze strony sklepu zdawkowy i niezbyt sympatyczny, długi czas oczekiw [rozwiń/zwiń]
szybka wysyłka towaru
niemiły kontakt ze sklepem internetowym, niska jakość ubrań w stosunku do cen
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?