Opinie o mall.pl

1.6 - poziom obsługi
1.7 - jakość usług / cena
1.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 41
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
mall.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Czesław
link | zgłoś
2017-08-31
*.172.255.*
NIE POLECAM ZAKUPÓW W MALL.PL !!!! W grudniu 2016 r kupiłem ławkę do ćwiczeń FT-26. Niestety wystąpiły pęknięcia przy spawie. Towar oddany do reklamacji w czerwcu 2017. I tu UWAGA !!!! Do tej pory reklamacja nie jest załatwiona. Ciągle otrzymuję tylko informację "PROSZĘ O CIERPLIWOŚĆ",która niestety [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Pawel
link | zgłoś
2017-08-22
*.252.203.*
Uwaga sklep jest juz totalnie bezszczelny. Pakujepołamanych sprzęt w opakowania nie uszkodzone. Klient myśli ze wszystko jest ok. A tu niespodzianka sprzęt uderzony młotkiem lub czymś podobnym. Chamstwo .
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jurek
link | zgłoś
2017-08-17
*.254.242.*
Sklep wystawia towary w bardzo atrakcyjnych cenach, a na drugi dzień odpowiada ze zamówienie zostało anulowane powołując się na swój regulamin sklepu. Generują tylko sztuczny ruch w sieci. TEN SKLEP TO JAKAŚ PORAŻKA
BRAK
WYSTAWIAJĄ TOWAR KTÓREGO NIE MAJĄ ZAMIARU SPRZEDAĆ
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2017-08-12
*.109.49.*
W dniu 27.07.2017 zamówiłam w sklepie Mall.pl leżak ogrodowy V-Garden King.Następnego dnia otrzyamałam potwierdzenie otrzymania przez sklep przelewu za towar. Minął tydzień i nic.Wysłałam maila z zapytaniem o termin dostawy.CISZA.Po kolejnych kilku dniach wysłałam kolejnego maila .Otrzymałam odpowie [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
a może
link | zgłoś
2017-08-11
*.254.134.*
A może te pozytywy to jednak pracownicy ;-) hmmm? Ja myślę, że UOKIK szybciutko to zweryfikuje prawda?:-), w sieci p[pojawiają się opinie o tym, że [pracownicy są " zachęciani do dodawania pozytywnych opinii...co ciekawe na moderowanych portalach pojawiają się w odstępie 50 sekundowym bardzo ciekawe [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ania
link | zgłoś
2017-08-10
*.222.12.*
Ponieważ 3 razy prosiłam o możliwość edycji opinii (ania -dotyczącej zakupu lodówki) na PORTALU-KONSUMENTA.pl i się nie doczekałam, chciałabym poinformować, że aby dokonać naprawy gwarancyjnej lodówki Guzzanti GZ 246 należy zgłosić taką konieczność Sprzedawcy (tu: Mall.pl), a ten przysyła kuriera w [rozwiń/zwiń]
jak kto lubi
jak kto lubi
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
nitka
link | zgłoś
2017-08-10
*:24cd:48dc:*
Nigdy nie miałam z mall.pl żadnych problemów, zamawiam regularnie karmę dla kotów, czasem coś innego. Odbieram osobiście w Warszawie na Służewcu, obsługa na 5. Towar może nie w tempie blyskawicznym, ale góra 3 dni. Te negatywy zdają się mocno naciągane, może ktoś komuś zalazł za skórę?
ceny, jakość
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kszy
link | zgłoś
2017-08-04
*.24.147.*
Zakupy w tym sklepie to jakiś żart. Większość zakupionych i opłaconych towarów, po kilku dniach okazuje się że nie istnieje - brak u dostawcy. Po wymianie maili, kiedy chcę jakiegoś rozsądnego wytłumaczenia lub rozwiązania sytuacji ze strony sklepu - cisza. Jak można sprzedawać i pobierać pieniąd [rozwiń/zwiń]
Ceny niektórych produktów. Jednak produkty te faktycznie nie istnieją!
Wszystko, a dodatkowo niemiła obsługa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
fontanka
link | zgłoś
2017-08-01
*.42.6.*
Odradzam - zamówiłam karmę dla psa (dostawa 1-2 dni). To było 27 lipca.Do dziś nie przyszła, nawet nie została przekazana firmie kurierskiej, a BOK oczywiście milcz\y. Wysłałam już 3 maile.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ania
link | zgłoś
2017-07-29
*.222.12.*
15 czerwca zamówiłam w mall.pl lodówkę Whirlpool ARC 104/1 A+. Po 11dniach, tj.26 czerwca (jest lato i upały- więc prosiłam sklep o szybką wysyłkę!!!!) kurier dostarczył mi zupełnie inną - chłodziarkę dziwnej firmy Guzzanti GZ 246 (na lodówki tej firmy nie ma gwarancji producenta, brak serwisów napr [rozwiń/zwiń]
BRAK
CAŁOKSZTAŁT
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dyro
link | zgłoś
2017-07-29
*.254.234.*
Jeden koles, niedopchany wypisuje 100 opinii i mowi jest nas duzo, buhahahaa. Jest nas dwoch ja i moj brzuch...idz do seksuologa bo zona chodzi niedopchana.
wszystko
nic
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
aga
link | zgłoś
2017-07-29
*.126.238.*
Panie Pawle proszę o kontakt wiwisekcja(at)o2.pl jest nas więcej!
stop oszustom
stop oszustom
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paweł
link | zgłoś
2017-07-29
*.67.140.*
Absolutnie odradzam dokonywanie zakupów w tym sklepie! Jeśli chcesz doświadczyć niezgodności otrzymanego towaru z przedstawioną ofertą, a następnie długotrwałej korespondencji z działem reklamacji, lubisz tracić czas, nerwy i pieniądze – dobrze trafiłeś. Dla tego sklepu jesteś ważny do momentu zapła [rozwiń/zwiń]
Wady skutecznie przesłaniają zalety
Praktyki jak za komuny, długi czas oczekiwania na towar, niezgodność w dostawie, długotrwały proces reklamacyjny i wiele innych negatywnych zachowań
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?