Opinie o mall.pl

2.8 - poziom obsługi
3.2 - jakość usług / cena
2.9 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 32
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
mall.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Raddek
link | zgłoś
2019-08-06
*.153.35.*
Nie polecam. Nie popełnijcie tego samego błędu co ja. Niestety, zweryfikoowałem opinie o sklepie dopiero po fakcie i niestety znalazłem opis praktycznie idetycznej "przygody" która mam nieprzyjęmność przeżywać. 2.08 złożyłem zamówienie, które zgodnie z informacją na stronie oraz wg przesłanego potw [rozwiń/zwiń]
doskonali OSZUŚCI
nierzetelni, niewiarygodni
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Adrian
link | zgłoś
2019-08-01
*.181.12.*
Nie polecam zakupów w tym sklepie. Paczka dotarła do mnie po miesiącu. W tym czasie zdążyłem kupić towar w innym sklepie. Zwrotu nie chcą przyjąć, ponieważ została wystawiona faktura na firmę. Jedyny kontakt z firmą to mailowy. Na maile odpisuje mało kompetentna osoba po długim czasie.
brak kontaktu z firmą, bardzo długi czas realizacji zamówienia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
bj
link | zgłoś
2019-07-30
*:60de:a376:*
1.Czas dostawy zamiast 1-2dni to tydzień 2.Przemiot używany porysowany 3.Przedmiot wybrakowany brak korka 4.Reklamacja to jakaś abstrakcja od miesiąca wypełniam dokumenty czy były ostrzeżenia na paczce, czy paczka dziurawa, czy widać uszkodzenia a wszystko przez korek 1cm którego dokupić nie mogę [rozwiń/zwiń]
Paczka doszła
Cały sklep to jakieś miejsce na pozbycie się zwrotów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Julu
link | zgłoś
2019-06-21
*.156.225.*
Nie polecam zakupów w tym sklepie. Czas oczekiwania na zamówienie bardzo długi. Napisano ze natychmiastowa wysyłka, 13 czerwca przesyłają potwierdzenie otrzymania płatności, zamówienie dotarło 21 czerwca, po interwencji, bo chyba zapomnieli. Beznadzieja!!
Czas realizacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mati125326
link | zgłoś
2019-05-31
*.198.151.*
Obsluga klienta to totalna porażka, czekam juz 1,5 miesiąca na reklamacje, nie dość że na każdą odpowiedz emailowa trzeba czekać 2-3 dni to za kazdym razem jest jakis problem. Najpierw zaproponowalem date odbioru paczki, kuriera nie bylo, dopiero dzien pozniej dostalem odpowiedz ze w danej godzinie [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Sana
link | zgłoś
2019-05-30
*.191.98.*
Totalna porażka, nieudolni pośrednicy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Martyna
link | zgłoś
2019-05-28
*.146.228.*
Jeśli chodzi o realizację zamówienia wszystko było ok. Dostawa również. Zakupiłam ze sklepu MALL.PL telewizor na początku maja. Do TV był dołączony pakiet HBO GO na 6 miesięcy i jeszcze jakiś dwóch mniej znanych platform na miesiąc. Po dotarciu TV okazało się, że owe pakiety nie są już aktualne, zap [rozwiń/zwiń]
Obsługa klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
arson
link | zgłoś
2019-05-24
*.201.167.*
Zamiast telewizora dostałem plastikową wanienkę (sic!). A później to już droga przez mękę. Fatalna komunikacja - Nie sposób się dodzwonić, odpowiedzi na maile po 2-3 dniach. Odbiór omyłkowo wysłanego towaru. Po kolejnych kilku dniach informacja, że nie mają tv, za który zapłaciłem. Ciągle czekam na [rozwiń/zwiń]
BRAK
Bardzo utrudniony kontakt; '0" profesjonalizmu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna R
link | zgłoś
2019-05-07
*.226.199.*
Firma - dramat !!! Obsługa poniżej jakichkolwiek standardów. Zamówienie zlecone 27 kwietnia, dziś 7 maja ... w tym czasie kilka maili z zapytaniem gdzie jest moja przesyłka? Zero odpowiedzi. Od wczoraj (6 kwietnia) zaczęłam dzwonić ... w sumie kilka razy, za każdym razem Pan / Pani ma oddzwonić za c [rozwiń/zwiń]
brak
brak kontaktu, niesłowność, niewywiązywanie się z zobowiązań, totalny brak profesjonalizmu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Xyz
link | zgłoś
2019-05-04
*:29d9:d897:*
Nie polecam!!! Zamówiłam towar który przyszedł wadliwy 2 tyg temu kurier odebrał towar i po dzień dzisiejszy nie dostałem zwrotu mało tego sklep nie wie gdzie w danym momencie zwrócony towar się znajduje. Obsługa telefoniczna na żenującym poziomie! Z działem reklamacji jedynie kontakt mailowy. Odrad [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
dorota
link | zgłoś
2019-04-18
*.177.31.*
nie polecam reklamujac towar mam sie kontaktowac z kurierem!!! reklamuje u sprzedawcy i nie zycze sobie zeby obcy fecet robił zdjecia tego co zamowilam a jeszcze pewnie dzien wolny mam wziac zeby czekac na kuriera chore!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dorota
link | zgłoś
2018-12-14
*.189.139.*
Firma nadaje się na klasyfikację 3xN: Nieuczciwa, Nierzetelna, Nierespektująca praw klienta. Zamówiłam towar 16-11-2018, który opłaciłam z góry. Szybko dostałam informację o odnotowaniu wpłaty oraz o przygotowaniu przesyłki do wydania kurierowi. Jednocześnie firma kurierska przysłała info, iż czeka [rozwiń/zwiń]
niska cena
nierzetelność, nieuczciwość, brak kontaktu, nieposzanowanie praw klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łucja
link | zgłoś
2018-12-05
*:eb48:7aed:*
Nie polecam. Zamówiłam towar 26.11 z ekspresową dostawą (dodatkowo płatna) na 28.11. Towar przyszedł 3.12. Bez zadnego wyjaśnienia. Zero kontaktu z Bok.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...