Opinie o mall.pl

2.3 - poziom obsługi
2.4 - jakość usług / cena
2.3 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 39
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
mall.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Mateusz
link | zgłoś
2018-01-03
*.47.6.*
Odradzam zakupy Mall.pl. Zamówiłem telewizor Sony i zapłaciłem (O ZGROZO, NIGDY W ŻYCIU NIE POPEŁNIAJCIE MOJEGO BŁĘDU) z góry przelewem. Z winy ich magazynu przesyła została nieprawidłowo nadana, tak że potem błądziła i była odsyłana w te i z powrotem pomiędzy magazynami firmy kurierskiej. Prz [rozwiń/zwiń]
BRAK
Zrobili śle wszystko, czego można oczekiwać od sklepu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
krzysiek22
link | zgłoś
2017-12-20
*:c95f:4e99:*
oszukańcze promocje , generowanie przez sklep numeru zamówienia do wpłaty na konto a gdy już wpłacone to zamówienie nie może być zrealizowane. Nie polecam ani towaru ani pieniędzy od prawie 2 miesięcy, brak kontaktu mailowego , kontakt przez bok - to wmawianie kłamstwa dzwoniącemu że pieniądze zosta [rozwiń/zwiń]
brak
ani towaru ani pieniędzy prawie 2 miesiące
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
cbd
link | zgłoś
2017-12-14
*.156.72.*
24.11 2017 zakupiłem i opłaciłem online zakupiony towar. Termin dostawy miał być na 04.12.2017. W dniu dostawy sklep poinformował, że "zamówienie czeka na towar", a 08.12, że towar zostanie wysłany. Sklep również przysłał elektroniczne potwierdzenie nadania. Jednocześnie firma kurierska informowała, [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
tasia
link | zgłoś
2017-12-13
*.54.86.*
Sklep totalnie beznadziejny. Zamówiłam zabawkę z dostawą expressową, ponieważ zależało mi, żeby doszła na Mikołajki. Otrzymałam potwierdzenie iż produkt otrzymam 06.12.2017. W dniu 04.12 otrzymałam mailem info, że przesyłka została wysłana, co było KŁAMSTWEM, ponieważ tego dnia została jedynie wprow [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Luke
link | zgłoś
2017-12-08
*.146.35.*
Odradzam zdecydowanie jakiekolwiek zakupy! To karykatura sklepu internetowego. Zakupiłem TV - za ponad 10 tyś zł - zgodnie z adnotacją "wysyłka w ciągu 3 dni" .. a) po zamówieniu żadnej wiadomości, żadnego potwierdzenia. Minął dzień. b) na drugi dzień żadnej wiadomości, żadnego potwierdzenia... [rozwiń/zwiń]
opisane wyżej wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marlena
link | zgłoś
2017-12-05
*.15.82.*
Sklep internetowy lekceważący klienta. Zrobiłam zamówienie, opłaciłam nie otrzymałam towaru. Próbuję mailowć z obsługą klienta, ale jedyna wiadomość jaką otrzymałam to, że wyjaśnią sprawę w następnym mailu, ale następnego maila nie ma.
nie ma
niesłowność, lekceważenie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2017-11-27
*.241.95.*
Szczerze nie polecam,odradzam i przestrzegam przed zakupami w sklepie internetowym jakim jest Mall.pl!!!!!!!!! Błędem moim (i zapewne innych) było to,iż nie sprawdziłam opinii o Mall.pl przed dokonaniem zakupu. Nie chcąc się zbytnio rozpisywać(choć nie wiem czy mi się to uda w tym przypadku) opiszę [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Eli
link | zgłoś
2017-11-15
*.254.240.*
Nie polecam, wplata przyjeta, zamowienie anulowane i brak zwrotu srodkow
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Eli
link | zgłoś
2017-11-14
*.254.240.*
Nie polecam, zamowienie przyjete, platnosc dotarla a nastepnie firma je anuluje i pieniedzy nie odsyla. Nie polecam a nawet odradzam.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
zk
link | zgłoś
2017-10-30
*.122.17.*
Szanowny Panie Rafale. Sprawa jest tak oczywista, towar wysłany w nieoryginalnych opakowaniach, uszkodzenia w miejscach wewnętrznych brytfann i rantach, które świadczą o oszustwie co najmniej osób pakujących towar, w dodatku pokryte rdzą, iż tego typu żądania są po prostu delikatnie mówiąc prostacki [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
BARBARA
link | zgłoś
2017-10-19
*.47.134.*
Bardzo polecam ten sklep, bo po kilku zakupach tam mam jak najlepsze zdanie o nich. Szanują klienta. Respektują prawo rękojmi, nie utrudniają reklamacji żądnymi oszukańczymi wpisami do regulaminu jak inni. Co więcej, biorą na siebie wszystkie koszty z odbiorem reklamowanego towaru, przesyłką do pro [rozwiń/zwiń]
uczciwość, rzetelność i życzliwość w stosunku do klienta
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Robert
link | zgłoś
2017-10-18
*.254.230.*
Nie polecam !!! Zakupy dokonane w dniu 28.09.2017 płatność dokonano natychmiast po zakupie karta płatnicza sklep mall.pl nie potwierdził płatności po tygodniu odnaleziono pieniądze ale do dzisiaj ich nie zwrócił ani nie zrealizował zamówienia totalna porażka nie polecam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Czesław
link | zgłoś
2017-08-31
*.172.255.*
NIE POLECAM ZAKUPÓW W MALL.PL !!!! W grudniu 2016 r kupiłem ławkę do ćwiczeń FT-26. Niestety wystąpiły pęknięcia przy spawie. Towar oddany do reklamacji w czerwcu 2017. I tu UWAGA !!!! Do tej pory reklamacja nie jest załatwiona. Ciągle otrzymuję tylko informację "PROSZĘ O CIERPLIWOŚĆ",która niestety [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?