Opinie o mall.pl

2.7 - poziom obsługi
3.1 - jakość usług / cena
2.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 35
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
mall.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Mati125326
link | zgłoś
2019-05-31
*.198.151.*
Obsluga klienta to totalna porażka, czekam juz 1,5 miesiąca na reklamacje, nie dość że na każdą odpowiedz emailowa trzeba czekać 2-3 dni to za kazdym razem jest jakis problem. Najpierw zaproponowalem date odbioru paczki, kuriera nie bylo, dopiero dzien pozniej dostalem odpowiedz ze w danej godzinie [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sana
link | zgłoś
2019-05-30
*.191.98.*
Totalna porażka, nieudolni pośrednicy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Martyna
link | zgłoś
2019-05-28
*.146.228.*
Jeśli chodzi o realizację zamówienia wszystko było ok. Dostawa również. Zakupiłam ze sklepu MALL.PL telewizor na początku maja. Do TV był dołączony pakiet HBO GO na 6 miesięcy i jeszcze jakiś dwóch mniej znanych platform na miesiąc. Po dotarciu TV okazało się, że owe pakiety nie są już aktualne, zap [rozwiń/zwiń]
Obsługa klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
arson
link | zgłoś
2019-05-24
*.201.167.*
Zamiast telewizora dostałem plastikową wanienkę (sic!). A później to już droga przez mękę. Fatalna komunikacja - Nie sposób się dodzwonić, odpowiedzi na maile po 2-3 dniach. Odbiór omyłkowo wysłanego towaru. Po kolejnych kilku dniach informacja, że nie mają tv, za który zapłaciłem. Ciągle czekam na [rozwiń/zwiń]
BRAK
Bardzo utrudniony kontakt; '0" profesjonalizmu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna R
link | zgłoś
2019-05-07
*.226.199.*
Firma - dramat !!! Obsługa poniżej jakichkolwiek standardów. Zamówienie zlecone 27 kwietnia, dziś 7 maja ... w tym czasie kilka maili z zapytaniem gdzie jest moja przesyłka? Zero odpowiedzi. Od wczoraj (6 kwietnia) zaczęłam dzwonić ... w sumie kilka razy, za każdym razem Pan / Pani ma oddzwonić za c [rozwiń/zwiń]
brak
brak kontaktu, niesłowność, niewywiązywanie się z zobowiązań, totalny brak profesjonalizmu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Xyz
link | zgłoś
2019-05-04
*:29d9:d897:*
Nie polecam!!! Zamówiłam towar który przyszedł wadliwy 2 tyg temu kurier odebrał towar i po dzień dzisiejszy nie dostałem zwrotu mało tego sklep nie wie gdzie w danym momencie zwrócony towar się znajduje. Obsługa telefoniczna na żenującym poziomie! Z działem reklamacji jedynie kontakt mailowy. Odrad [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
dorota
link | zgłoś
2019-04-18
*.177.31.*
nie polecam reklamujac towar mam sie kontaktowac z kurierem!!! reklamuje u sprzedawcy i nie zycze sobie zeby obcy fecet robił zdjecia tego co zamowilam a jeszcze pewnie dzien wolny mam wziac zeby czekac na kuriera chore!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michal
link | zgłoś
2019-02-25
*.47.72.*
SKLEP,BO DZIAL REKLAMACJI TO ODDZIAL SKLEPU DZIALA (brak slowa)TRAGICZNIE I ZA WSZELKA CENE NA "ODPYCH". PANI Z W/W DZIALU NACIAGA BRZMIENIE KODEKSU CYWILNEGO ART.568 par 1i2 KC JESLI CHODZI O OKRES REKOJMI.DLA TEJ PANI REKOJMIA TRWA DO 1 ROKU A NIE JAK W KC 2LATA.REKLAMACJA TRWALA 2 MIESIACE I 10 D [rozwiń/zwiń]
BRAK
KLIENT DLA SKLEPU JEST NIEWAZNY, WAZNA KASA I O D P Y C H !!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łukasz
link | zgłoś
2019-01-09
*.25.166.*
Witam. Prezent bożonarodzeniowy zamówiony 11.12.2018 został wysłany 28.12.2018 po rezygnacji z zamówienia 22.12.2018. Wysłali paczkę mimo rezygnacji. Paczkę muszę odesłać na swój koszt. Czyli moje straty to około 4h na maile, opinie, 2x przesyłka czyli 30 pln, brak prezentu, konieczność wyjazdu pr [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomasz
link | zgłoś
2019-01-09
*.136.158.*
Odradzam korzystanie z tego sklepu, nie dostarczono z góry opłaconego zamówienia, a na zwrot pieniędzy czekam od ponad dwóch tygodni. Od momentu zakupu mija dzisiaj miesiąc. Obsługa klienta na żenującym poziomie. Wygląda jakby mieli się zaraz z Polski zawinąć.
Brak
Same way
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Joanna
link | zgłoś
2018-12-27
*.246.130.*
Sklep przetrzymuje pieniądze od 10 dni, nie ma możliwości zamówienia za pobraniem, po czy stwierdza że nie może zrealizować zamówienia. Kontakt ze sklepem tylko drogą elektroniczną ale nie odpowiadają na wiadomości.
brak
najgorszy sklep internetowy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łukasz
link | zgłoś
2018-12-23
*.229.213.*
Zamówiłem w sklepie wymarzone klocki dla dziecka na gwiazdkę (dzień zamówienia 10.12 termin dostawy, którą zaproponował sklep to 12.12). Ponieważ klocki nie pojawiły się 12 grudnia, 14 grudnia zadzwoniliśmy do sklepu. Na połączenie czekaliśmy 30 minut. Kiedy w końcu ktoś raczył odebrać telefon Pani [rozwiń/zwiń]
Zdecydowanie brak
Termin realizacji, obsługa klienta, generalnie sklep powinien zmienić nazwę na PORAZKA
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2018-12-19
*.248.107.*
Omijajcie ten sklep internetowy szerokim łukiem. Kłamcy, aroganci, sprzedają towar którego nie mają. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z aż takim brakiem profesjonalizmu. Pieniądze wpłaciłam 11 grudnia, 14 grudnia dostałam informację, że paczka jest przygotowana do odbioru przez kuriera. Od 17 grudnia [rozwiń/zwiń]
Żadnych
Niekompetencja, wprowadzanie klienta w błąd, brak wysyłki zamówionego i opłaconego towaru, niemożliwy kontakt telefoniczny i długo bym tak mogła wymieniać
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...