Opinie o mall.pl

2.9 - poziom obsługi
3.4 - jakość usług / cena
2.8 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 40
Średnia ocen:
3.0 / 5

Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
mall.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Beata
link | zgłoś
2020-07-06
*.17.100.*
Zamówiłam w piątek wieczorem, w poniedziałek odebrałam osobiście z magazynu we Wrocławiu. Jedynie co mi się nie podobało,to że przed złożeniem zamówienia wysłałam zapytanie do mall.pl czy klimatyzator, którym byłam zainteresowana jest na miejscu w magazynie, czy będzie trzeba go dopiero sprowadzać [rozwiń/zwiń]
jak w opinii
jak w opinii
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
kolega
link | zgłoś
2020-06-25
*:a364:d60:*
Kolega tam niedawno coś kupował, nie przeczytał opinii - zakup miał taki przebieg - czekanie, propozycja po tygodniu wysłania tylko części towaru (zamiast zamówionego kompletu proponowali jedną rzecz z kompletu), jak kolega zagroził prawnikami (mną) to dopiero wysłali.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Maciek
link | zgłoś
2020-06-18
*.127.120.*
Nie polecam sklepu Mall.pl. Dostałem towar uszkodzony , ale nie w transporcie, został źle spakowany i w konsekwencji jeden z podzespołów był połamany.Złożyłem reklamację , zamieściłem zdjęcia , a sklep żąda o de mnie protokołu szkody przewoźnika. Przewoźnik nie jest stroną , gdy przesyłka jest bez s [rozwiń/zwiń]
Brak
Dział reklamacji na żenującym poziomie, brak chęci do rozwiązania problemu.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anita
link | zgłoś
2020-06-02
*:3c07:b5d1:*
Niestety szkoda że wcześniej nie sprawdziłam opini o tym sklepie , zamawiając przez ceneo wydawałoby się że nie powinno być żadnych problemów jednak sklep mall pl to jakaś porażka zero podejścia do klienta nawet brak chęci do rozwiązania problemu , paczka nie wysłana na wiadomości nie podpisują prze [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sebba
link | zgłoś
2020-05-27
*.146.99.*
Pewnie wcześniej opisywane tu nieprzyjemne historie były prawdziwe w takim razie ja albo w innym mall.pl kupowałem albo tak diametralnie przez kilka dni poprawili poziom obsługi. U mnie przy zamówieniu w niedzielę towar miał być już w poniedziałek. Ostatecznie przyjechał w środę, więc tragedii nie m [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
ewa
link | zgłoś
2020-05-19
*:62fe:fb2:*
Sprzedali wadliwy produkt, mail z zapytaniami jak reklamować były lakoniczne aby zniechęcić do reklamowania,prawie dwutygodniowa zwłoka w przekazaniu towaru do producenta... ZENADA, obsługa nieprofesjonalna - nie potrzafi odpowiedzieć sensownie na pytania
brak, brak brak, brak
nisko poziom osbługi ,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2020-05-13
*.221.133.*
Odradzam zakupy w sklepie mall.pl, nie wywiązują się z terminów dostarczenia przesyłek, wymiana informacji poprzez maile żenująca, brak szacunku do klienta.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marcin
link | zgłoś
2020-05-11
*.146.42.*
Odradzam. Omijajcie szerokim łukiem. Najgorszy sklep z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Wysyłają potwierdzenie nadania przesyłki, a jak się okzuje przesyłka jest w magazynie w Czechach i przyjeżdża do PL za 4 dni - a oni już niby nadali przesyłkę do mnie. Przez 3 dni słyszałem, że towar właśn [rozwiń/zwiń]
brak
oszustwo co do wysylki, długi termin dostawy, niekompetenetna infolinia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andrzej
link | zgłoś
2020-05-08
*.182.34.*
Nie róbcie nigdy zakupów w sklepie internetowym mall.pl Kilka miesięcy temu zamawiałem coś z mall.pl dopłaciłem za szybką wysyłkę ale produktu nie dostałem. Infolinii nie ma, można sobie pisać maila i czekać, aż ktoś raczy odpisać. Produkt finalnie dostałem z dużym opóźnieniem, powiedziałem s [rozwiń/zwiń]
brak
za mało miejsca aby pisać
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kk
link | zgłoś
2020-04-11
*.47.12.*
Już na tym etapie zamówienia daje negatywa. Przewidywany termin dostawy był na 9 kwietnia. Dzisiaj jest 11 kwietnia i nie ma towaru. Wchodzę na podany numer listu przewozowego DHL a tam napisane że towar nie został jeszcze doręczony do wysyłki, a na stronie mall podane jest,że towar już u przewoźnik [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?