Opinie o mall.pl

2.8 - poziom obsługi
3.1 - jakość usług / cena
2.8 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 33
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
mall.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Łukasz
link | zgłoś
2019-01-09
*.25.166.*
Witam. Prezent bożonarodzeniowy zamówiony 11.12.2018 został wysłany 28.12.2018 po rezygnacji z zamówienia 22.12.2018. Wysłali paczkę mimo rezygnacji. Paczkę muszę odesłać na swój koszt. Czyli moje straty to około 4h na maile, opinie, 2x przesyłka czyli 30 pln, brak prezentu, konieczność wyjazdu pr [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomasz
link | zgłoś
2019-01-09
*.136.158.*
Odradzam korzystanie z tego sklepu, nie dostarczono z góry opłaconego zamówienia, a na zwrot pieniędzy czekam od ponad dwóch tygodni. Od momentu zakupu mija dzisiaj miesiąc. Obsługa klienta na żenującym poziomie. Wygląda jakby mieli się zaraz z Polski zawinąć.
Brak
Same way
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Joanna
link | zgłoś
2018-12-27
*.246.130.*
Sklep przetrzymuje pieniądze od 10 dni, nie ma możliwości zamówienia za pobraniem, po czy stwierdza że nie może zrealizować zamówienia. Kontakt ze sklepem tylko drogą elektroniczną ale nie odpowiadają na wiadomości.
brak
najgorszy sklep internetowy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łukasz
link | zgłoś
2018-12-23
*.229.213.*
Zamówiłem w sklepie wymarzone klocki dla dziecka na gwiazdkę (dzień zamówienia 10.12 termin dostawy, którą zaproponował sklep to 12.12). Ponieważ klocki nie pojawiły się 12 grudnia, 14 grudnia zadzwoniliśmy do sklepu. Na połączenie czekaliśmy 30 minut. Kiedy w końcu ktoś raczył odebrać telefon Pani [rozwiń/zwiń]
Zdecydowanie brak
Termin realizacji, obsługa klienta, generalnie sklep powinien zmienić nazwę na PORAZKA
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2018-12-19
*.248.107.*
Omijajcie ten sklep internetowy szerokim łukiem. Kłamcy, aroganci, sprzedają towar którego nie mają. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z aż takim brakiem profesjonalizmu. Pieniądze wpłaciłam 11 grudnia, 14 grudnia dostałam informację, że paczka jest przygotowana do odbioru przez kuriera. Od 17 grudnia [rozwiń/zwiń]
Żadnych
Niekompetencja, wprowadzanie klienta w błąd, brak wysyłki zamówionego i opłaconego towaru, niemożliwy kontakt telefoniczny i długo bym tak mogła wymieniać
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Wojciech
link | zgłoś
2018-12-18
*.96.247.*
Pomimo opłacenia po 7 dniach nie mam Ani pieniędzy ani zakupów a odpowiedzi na reklamację brak ODRADZAM!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dorota
link | zgłoś
2018-12-14
*.189.139.*
Firma nadaje się na klasyfikację 3xN: Nieuczciwa, Nierzetelna, Nierespektująca praw klienta. Zamówiłam towar 16-11-2018, który opłaciłam z góry. Szybko dostałam informację o odnotowaniu wpłaty oraz o przygotowaniu przesyłki do wydania kurierowi. Jednocześnie firma kurierska przysłała info, iż czeka [rozwiń/zwiń]
niska cena
nierzetelność, nieuczciwość, brak kontaktu, nieposzanowanie praw klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kasia
link | zgłoś
2018-12-06
*.232.130.*
Proszę nie robić w tym sklepie zakupów. Bałagan nieziemski, telefonicznie nie można się z nikim skontaktować, a na maile chyba odpowiada maszyna bo nie ma w nich sensu ani konkretnych odpowiedzi. Z zamówienia zrezygnowałam bo nie przyszło na czas, a jak próbowałam się dowiedzieć gdzie jest nikt tego [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paweł
link | zgłoś
2018-12-06
*.134.140.*
Absolutnie nie polecam i ostrzegam przed mall.pl. Strata czasu. Od prawie tygodnia nie potrafią wysłać paczki i oczywiście zero kontaktu.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łucja
link | zgłoś
2018-12-05
*:eb48:7aed:*
Nie polecam. Zamówiłam towar 26.11 z ekspresową dostawą (dodatkowo płatna) na 28.11. Towar przyszedł 3.12. Bez zadnego wyjaśnienia. Zero kontaktu z Bok.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Jakub
link | zgłoś
2018-11-29
*.47.97.*
Zakupiona u nich zamrażalka Bosch GSN58VW30.Polecam sklep,Pomimo że zrezygnowałem w ramach reklamacji z zakupu.Zawinił przewoznik.Doskonały kontakt telefoniczni i mailowy.I bardzo szybki zwrot zapłaconej należności za towar.Szkoda tylko ze zjedzone nerwy były i trwało to ponad 2 tygodnie.I szkoda że [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Norbert
link | zgłoś
2018-11-13
*.228.150.*
Witam.Zamówiłem zegarek 8.11.Produkt otrzymałem terminowo.Z mojej strony brak zastrzeżeń.Produkt zgodny z opisem.No i atrakcyjna cena.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jan
link | zgłoś
2018-11-13
*.70.60.*
Moja historia jest podobna do innych. Wybrałem sklep ze względu na bliskość odbiorcy - ok 20 km. Z wysyłką zwlekano jednak kilka dni, w końcu po kilku interwencjach przekazano zamówienie do DHL. DHL zatelefonował do odbiorcy, że otrzymał od sprzedawcy mocno uszkodzony karton, a ponieważ w środku [rozwiń/zwiń]
nie ma
wirtualny towar, zwodzenie i oszukiwanie kupujących
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...