Opinie o mall.pl

2.9 - poziom obsługi
3.0 - jakość usług / cena
2.9 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 27
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
mall.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
grzegorz
link | zgłoś
2018-06-29
*.47.129.*
brak kontaktu z biurem obsługi klienta, zupełna kpina ze strony sprzedającego towar drugi gatunek
brak
kontakt ; towar; jakość
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
monika
link | zgłoś
2018-06-22
*.0.121.*
jak to możliwe ze taka firma jeszcze działa, to jedno wielkie oszustwo zamówiłam wózek, ale po kilku dniach sprawdziłam na stronie przewoźnika że nie znaleziono przesyłki o takim numerze jak podał sklep, napisałam odstąpienie od umowy i od 7.06 czekam na zwrot pieniędzy na konto. w mailach i na info [rozwiń/zwiń]
brak
oszuści, wyłudzają pieniądze
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
damian
link | zgłoś
2018-06-15
*.9.51.*
Oszuści. Podpisuję się pod każdym negatywnym komentarzem. Przesyłka zamówiona. Informują, że wysłali, po czym DHL zaprzecza tym informacją. Brak kontaktu.
ŻADNYCH
OSZUŚCI
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Karolina
link | zgłoś
2018-06-15
*.174.248.*
NIE POLECAM SKLEPU. Zamowienie z 28 maja do tej pory nie jest zrealizowane, oplacone niestety z gory. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem, telefony, maile nie odpowiadaja. Po zalogowaniu do sklepu, zamowienie odznaczone jako zakonczone a towar wcale nie dotarl. DHL tez wypina sie i kieruje d [rozwiń/zwiń]
Brak
Brak kontaktu ze sklepem, nieprawdziwe informacje w serwisie internetowym
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
spa
link | zgłoś
2018-06-07
*.146.169.*
ODRADZAM! ZŁODZIEJSTWO! WIELKI PRZEKRĘT! Towaru nie ma na stanie, kasa pobrana,a zamówiony telefon nie przyszedł... Email od mall, ze przesylka czeka na kuriera i tak juz 4 dni czeka. Opłaciłam przesyłkę express ani towaru, ani kasy. Nie odpowiadaja na maile i nie można się tam dodzwonic. totalna l [rozwiń/zwiń]
ŻADNYCH!!!
NIE WYSYŁAJĄ TOWARU, NIE ODPOWIADAJĄ NA MAILE, NIE MOŻNA SIĘ DODZWONIĆ,TO JEST KRADZIEŻ PIENIĘDZY
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Jerry
link | zgłoś
2018-05-30
*.254.177.*
Odradzam! Nie polecam! Dodatkowa opłata za ekspresową przesyłkę (jeden dzień roboczy) a dopiero 3 dnia przekazano ją kurierowi. W sumie 4 dni. Prezent nie wypalił. Żałuje ze wcześniej nie przeczytałem opinii o tym „sklepie” . Ominąłbym z daleka. Czego wszystkim radzę.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kasia
link | zgłoś
2018-05-02
*.254.131.*
Działanie tego sklepu to porażka. Przesyłka miała dotrzeć 25 kwietnia. Urodzinowy prezent. Przesyłka nie dotarła i już nie dotrze. Po wielu rozmowach z pracownikami tego sklepu, gdzie codziennie słyszałam, ze są jakieś problemy i ppstarają się jak najszybciej wysłać paczkę, dzisiaj dowiedzialam się, [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
MMM
link | zgłoś
2018-04-10
*.254.139.*
Przeciągają reklamację ile się da, nie chcą uznać, zgłaszam do Rzecznika Praw Konsumentów sprawę. Odradzam zakupy w tym sklepie.
żadnych
nieprofesjonalność, przedłużanie reklamacji, interpretacja prawa wg własnego widzimisie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Leszek
link | zgłoś
2018-04-06
*.146.48.*
mall to jeden wielki oszust zamówiłem karczownik 17 marca do tej pory go nie przysłali- zapłacony- a dziś zamawiam za pobraniem a ma być 9 kwietnia ale 20 zł droższy 129 wpłaciłem a za pobraniem 149, ale ten zapłacony nie wie czy go dostanę kiedykolwiek ,sprawa dla prokuratury????????????
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
oszukiwany klient
link | zgłoś
2018-02-09
*.90.160.*
FIRMA MALL.PL NIE ODDAJE PIENIĘDZY ZA UZNANĄ REKLAMACJĘ.!!! POZOSTAJE DROGA SĄDOWA!!! W przypadku zakupu wartościowego produktu w tej firmie należy liczyć się z tym, że Mall.pl będzie przeciągać załatwianie reklamacji ile tylko się uda, a po jej uznaniu możecie mieć problem z odzyskaniem należnych [rozwiń/zwiń]
krętactwa i skrajna niesolidność
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Tomasz
link | zgłoś
2018-01-23
*.210.78.*
Towar zamówiony w grudniu, odesłany (odstąpienie od umowy, potwierdzone przez sklep). Zwrot wpłaconej kwoty po ponad miesiącu, do tego 20 dni bez żadnego kontaktu ze sklepem, brak odpowiedzi na maile. Sprawa zgłoszona Rzecznikowi Konsumentów - być może jego interwencja skłoniła sklep do zwrotu. ODRA [rozwiń/zwiń]
brak
brak kontaktu, wstrzymywanie zwrotu pieniędzy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
BARBARA
link | zgłoś
2017-10-19
*.47.134.*
Bardzo polecam ten sklep, bo po kilku zakupach tam mam jak najlepsze zdanie o nich. Szanują klienta. Respektują prawo rękojmi, nie utrudniają reklamacji żądnymi oszukańczymi wpisami do regulaminu jak inni. Co więcej, biorą na siebie wszystkie koszty z odbiorem reklamowanego towaru, przesyłką do pro [rozwiń/zwiń]
uczciwość, rzetelność i życzliwość w stosunku do klienta
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
nitka
link | zgłoś
2017-08-10
*:24cd:48dc:*
Nigdy nie miałam z mall.pl żadnych problemów, zamawiam regularnie karmę dla kotów, czasem coś innego. Odbieram osobiście w Warszawie na Służewcu, obsługa na 5. Towar może nie w tempie blyskawicznym, ale góra 3 dni. Te negatywy zdają się mocno naciągane, może ktoś komuś zalazł za skórę?
ceny, jakość
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...