Opinie o mall.pl

3.2 - poziom obsługi
3.5 - jakość usług / cena
3.1 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 31
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
mall.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
DennisfusKD
link | zgłoś
2019-11-13
*.172.17.*
Модульные ктп 250.400.630.1000ква, КТП КОМПЛЕКТНЫЕ ТРАНСФОРМАТОРНЫЕ ПОДСТАНЦИИ москва, Производство ктп москва и не только Вы найдете на нашем специализированном сайте: http://sviloguzov.ru/ - Мы рады Вам!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
mac
link | zgłoś
2019-11-04
*.146.232.*
MALL to zwykła banda oszustów. Otrzymałem wadliwy monitor. Przez blisko dwa tygodnie zgłaszam mailowo na [email protected], [email protected] w końcu na [email protected] bo innego kontaktu z MALL nie ma. Dzień przed upływem terminu reklamacji dostaję odpowiedź, że żadnego zgłoszenia nie otrzymali. DZIADOSTWO.
brak
oszuści i cwaniacy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
katarzyna
link | zgłoś
2019-10-09
*.221.142.*
Sklep bardzo profesjonalny nawet przy wpadkach potrafi bardzo szybko reagować i pozytywnie rozpatrzyć reklamacje .
bardzo korzystne cenny
nie solidni pracownicy przy szykowaniu towaru
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Raddek
link | zgłoś
2019-08-06
*.153.35.*
Nie polecam. Nie popełnijcie tego samego błędu co ja. Niestety, zweryfikoowałem opinie o sklepie dopiero po fakcie i niestety znalazłem opis praktycznie idetycznej "przygody" która mam nieprzyjęmność przeżywać. 2.08 złożyłem zamówienie, które zgodnie z informacją na stronie oraz wg przesłanego potw [rozwiń/zwiń]
doskonali OSZUŚCI
nierzetelni, niewiarygodni
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Adrian
link | zgłoś
2019-08-01
*.181.12.*
Nie polecam zakupów w tym sklepie. Paczka dotarła do mnie po miesiącu. W tym czasie zdążyłem kupić towar w innym sklepie. Zwrotu nie chcą przyjąć, ponieważ została wystawiona faktura na firmę. Jedyny kontakt z firmą to mailowy. Na maile odpisuje mało kompetentna osoba po długim czasie.
brak kontaktu z firmą, bardzo długi czas realizacji zamówienia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
bj
link | zgłoś
2019-07-30
*:60de:a376:*
1.Czas dostawy zamiast 1-2dni to tydzień 2.Przemiot używany porysowany 3.Przedmiot wybrakowany brak korka 4.Reklamacja to jakaś abstrakcja od miesiąca wypełniam dokumenty czy były ostrzeżenia na paczce, czy paczka dziurawa, czy widać uszkodzenia a wszystko przez korek 1cm którego dokupić nie mogę [rozwiń/zwiń]
Paczka doszła
Cały sklep to jakieś miejsce na pozbycie się zwrotów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Julu
link | zgłoś
2019-06-21
*.156.225.*
Nie polecam zakupów w tym sklepie. Czas oczekiwania na zamówienie bardzo długi. Napisano ze natychmiastowa wysyłka, 13 czerwca przesyłają potwierdzenie otrzymania płatności, zamówienie dotarło 21 czerwca, po interwencji, bo chyba zapomnieli. Beznadzieja!!
Czas realizacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mati125326
link | zgłoś
2019-05-31
*.198.151.*
Obsluga klienta to totalna porażka, czekam juz 1,5 miesiąca na reklamacje, nie dość że na każdą odpowiedz emailowa trzeba czekać 2-3 dni to za kazdym razem jest jakis problem. Najpierw zaproponowalem date odbioru paczki, kuriera nie bylo, dopiero dzien pozniej dostalem odpowiedz ze w danej godzinie [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sana
link | zgłoś
2019-05-30
*.191.98.*
Totalna porażka, nieudolni pośrednicy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Martyna
link | zgłoś
2019-05-28
*.146.228.*
Jeśli chodzi o realizację zamówienia wszystko było ok. Dostawa również. Zakupiłam ze sklepu MALL.PL telewizor na początku maja. Do TV był dołączony pakiet HBO GO na 6 miesięcy i jeszcze jakiś dwóch mniej znanych platform na miesiąc. Po dotarciu TV okazało się, że owe pakiety nie są już aktualne, zap [rozwiń/zwiń]
Obsługa klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Dorota
link | zgłoś
2018-12-14
*.189.139.*
Firma nadaje się na klasyfikację 3xN: Nieuczciwa, Nierzetelna, Nierespektująca praw klienta. Zamówiłam towar 16-11-2018, który opłaciłam z góry. Szybko dostałam informację o odnotowaniu wpłaty oraz o przygotowaniu przesyłki do wydania kurierowi. Jednocześnie firma kurierska przysłała info, iż czeka [rozwiń/zwiń]
niska cena
nierzetelność, nieuczciwość, brak kontaktu, nieposzanowanie praw klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łucja
link | zgłoś
2018-12-05
*:eb48:7aed:*
Nie polecam. Zamówiłam towar 26.11 z ekspresową dostawą (dodatkowo płatna) na 28.11. Towar przyszedł 3.12. Bez zadnego wyjaśnienia. Zero kontaktu z Bok.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jakub
link | zgłoś
2018-11-29
*.47.97.*
Zakupiona u nich zamrażalka Bosch GSN58VW30.Polecam sklep,Pomimo że zrezygnowałem w ramach reklamacji z zakupu.Zawinił przewoznik.Doskonały kontakt telefoniczni i mailowy.I bardzo szybki zwrot zapłaconej należności za towar.Szkoda tylko ze zjedzone nerwy były i trwało to ponad 2 tygodnie.I szkoda że [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...