Opinie o mBank

3.0 - poziom obsługi
3.0 - jakość usług / cena
2.9 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 20
Kategoria:
Konta bankowe

Strona internetowa:
www.mbank.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Paweł
link | zgłoś
2017-04-08
*.145.220.*
Mbank całkowicie nielegalnie wysyłał do internetu salda rachunków wszystkich swoich klientów, tych którzy kliknęli historię swojego rachunku. Czyli praktycznie wszystkich. Teraz z tych nielegalnych danych będą korzystać różne firmy i urzędy. UKS'y będą miały co robić. Ukrywaliście forsę w mbanku, to [rozwiń/zwiń]
Dziurawy jak ser system elektroniczny
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
kolo
link | zgłoś
2017-03-07
*.111.156.*
ostatnio coraz mocniej mnie denerwują, tak po prostu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ulik
link | zgłoś
2016-12-15
*.47.75.*
Nie polecam , bardzo wysokie opłaty i od lutego wypłaty z bankomaty płatne
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Bogdan
link | zgłoś
2016-05-18
*.252.97.*
A ja jestem zadowolony. 3 lata temu w rozmowie tel. wyraziłem zgodę na ubezpieczenie. Zapomniałem o tym, a kiedy w ubiegłym miesiącu zauważyłem, że pobierają mi co miesiąc jakąś kwotę zadzwoniłem na infolinię z prośbą o przedstawienie mi mojej zgody na takie ubezpieczenie (bo zwyczajnie zapomniałem) [rozwiń/zwiń]
Niegdy nie miałem z nimi problemu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wojciech76
link | zgłoś
2016-03-17
*.113.213.*
Mbank - porażka niekompetencja, naciąganie i oszustwa że niby można załatwić coś na papierze a jak przychodzi do rozwikłania problemu kontrargument : nie mamy tego na nagraniu. To powinien być bank nazywany P jak porażka
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Joanna
link | zgłoś
2015-06-19
*.7.182.*
Śmieszą mnie telefony od Pań z mBanku, które proponują SPECJALNIE DLA MNIE produkty, a które dostępne są bez łaski na portalu bankowości internetowej. Jestem ich klientką (dobrą klientką, nigdy nie zalegałam z niczym) praktycznie od początku zaistnienia tego banku. Ponadto gdybym nawet dała się sku [rozwiń/zwiń]
wiele produktów przez Internet
opieszałość, brak zindywidualizowanej oferty dla STAŁYCH klientów, notoryczne zmiany w Regulaminach, ciągłe podnoszenie cen usług.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anonim
link | zgłoś
2015-03-27
*.101.89.*
Kontakt z bankiem w przypadku spraw innych jest nie możliwy. Po złożeniu wniosku o usługę przez internet, wysyłają na konto wiadomość o rozpatrzeniu jej pozytywnie, z jakiegoś powodu nie zostało to aktywne. W tej sprawie można kontaktować się przez czat( za darmo) z tym że tam zawsze odpowiadają: sk [rozwiń/zwiń]
szybkość w dostawaniu kredytów i gotówki o ile to może być zaletą
Brak kontaktu z bankiem potrafia tylko odsyłac do kogoś innego.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rafal
link | zgłoś
2015-02-28
*.96.56.*
Bank ktory w kazym miesiacu majstruje przy tabeli oplat i prowizji, ciagle poswyzsza oplaty i zmienia regulaminy. Z tym bankiem nie mozna czuc sie bezpiecznie. Do tego nagminnie lamie prawo i lekcewazy niekorzystne dla siebie wyroki sadowe.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
magda
link | zgłoś
2015-02-28
*.182.223.*
Właśnie zrezygnowałam z usług tego banku. Stosują klauzule abuzywne, nie przestrzegają prawa i wyroków po przegranych sprawach sądowych. Po 4 latach rozstała się ponieważ pomimo dużych wpływów na konto nie mogłam mieć kredytu odnawialnego z powodu wolnego zawodu. Żenada!
strona internetowa
klauzule niedozwolone w umowach, brak elastyczności
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
GON
link | zgłoś
2014-12-26
*.175.129.*
Fatalny nowy system transakcyjny i z tego powodu rozważam opuszczenie go. Ze starego byłam zadowolona więc powiedzieć mogę że co dobre, to było. Reszta powiedzmy bez większych zastrzeżeń.
Konto i przelewy bezpłatne
Fatalny kolorowy nieczytelny serwis!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
hattrip
link | zgłoś
2014-12-19
*.69.250.*
Miła obsługa, mżliwość negocjacji warunków. Szybka odpowiedź na wszystkie zapytana, dobra oferta
tanio, szybko, profesjonalnie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
toksol
link | zgłoś
2014-11-27
*.40.47.*
Jestem w tym mBanku już ponad 10 lat. Nie biorę kredytów więc mi nie przeszkadza wysokie ich oprocentowanie. Większą gotówkę trzymam w innym banku bo mBank ma bardzo niskie oprocentowanie lokat. Odpowiadał mi serwis internetowy, prosty, zwarty graficznie, niezawodny,.. Teraz zmieniają mi na siłe n [rozwiń/zwiń]
nie ma kosztów gdy się normalnie korzysta z kont, kart, itp
marne oprocentowanie wkładów, nieczytelny, rozedrgany układ graficzny strony
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marcin
link | zgłoś
2014-05-31
*.238.70.*
Nie polecam w wręcz odradzam. Konto może i tanie ale wpłatomaty działają jak złodzieje, wpłata przyjęta ale błąd systemu i księgowanie środków do 7 dni ... nie wiem co w tym czasie robią z moją kasą ale nie ma na to reklamacji. Jak ktoś musi z mbanku korzystać to niech wpłaca pieniądze po 1 banknoci [rozwiń/zwiń]
brak
wpłatomaty, księgowanie wpłat, reklamacji brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]