Opinie o mebline.pl

4.2 - poziom obsługi
4.1 - jakość usług / cena
4.1 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 42
Średnia ocen:
4.1 / 5

Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
mebline.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Niezadowolona
link | zgłoś
2020-05-22
*.173.99.*
Zamówiłam szafę, dość że przyjechała z opóźnieniem to dodatkowo była uszkodzona przedni sokolik uszkodzony nie nadający się do montażu, na kartonach zauważyłam buty hm kierowcy chodzą sobie na aucie po meblach masakra pierwszy i ostatni raz u nich zamówiłam co kolwiek najgorsza firma ever...
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Teresa
link | zgłoś
2020-05-21
*.235.146.*
Przepraszam za poprzednią nie słuszną opinię .Napisałam że firma nie przesyła potwierdzeń zamówienia .Okazało się ze firma dopełnia wszystkich procedur ,tylko mejle od mebline wpadają do spam ,nie wiem czemu .Jeszcze raz przepraszam Teresa Ramczyk
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Teresa
link | zgłoś
2020-05-19
*.235.146.*
Dziwna firma .Złożyłam zamowienie na fotele żadnego potwierdzenia tak jak bym nic nie zamówiła cisza .Zamówię w innej firmie,tej już dziękuję
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paweł
link | zgłoś
2020-04-07
*.64.72.*
Witam wszystkich niedawno zamawialem biurko z nadstawką oczywiście przyjechało bez nadstawki I czekam na zwrot pieniążków i jakoś ciężko firmie oddac kasę ogólnie nie polecam firmy odradzam !!!!! banda oszustów jutro zadzwonie do tych oszustów I sie zapytam co za pajac siedzi w reklamacji co nie pot [rozwiń/zwiń]
Brak
Nie potrafią towaru skompletować
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Katarzyna
link | zgłoś
2019-12-30
*.172.238.*
Polecam wszystkim. Miła i profesjonalna obsługa. Produkt zgodny z oczekiwaniami, prezentuje się bardzo dobrze.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Barbara
link | zgłoś
2019-12-28
*.184.16.*
Kupiłam kanapę za pierwszym razem a teraz w grudniu łóżko (stelaż z materacem) Jestem zachwycona pięknym produktem i sposobem załatwienia.
zgodnie z zamówieniem,w terminie, telefon poprzedzający dostawę, bez wad.
Nie mam zastrzeżeń Jestem zachwycona dwukrotnie ( dwa razy super)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotr p
link | zgłoś
2019-10-10
*:2:2dc5:*
Słabo dosyć czekałem ok 40 dni dłużej niż było w umowie (33)n Mebloscianke która nie dotarła chciałem ugodowo zaczekać wiec zaproponowalem iż jeśli zrobia gest handlowy i dorzuca rabat nawet symboliczny to zrozumiem sytuację i cierpliwie zaczęłam w końcu zawsze coś może się zdarzyć na drodze itp ale [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2019-09-16
*.146.55.*
zamawialam meble 8 sierpnia rozmawialam z panią Magdalena czy meble dojadę do 20wrzesnia bo biorę ślub tak dojdą napewno!A dziś 16.września dostałam wiadomość że mebli na czas nie będzie super ja mebli niemam stare zostały oddane potrzebującym A teraz ja jestem czarnej d...zero kompetencji nie wiem [rozwiń/zwiń]
zadne
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kamil
link | zgłoś
2019-08-30
*.0.82.*
Zacznę od tego że czekałem prawie miesiąc nie odbierali odemnie telefonów,później tłumaczyli się urlopami(powinna być info na stronie o urlopach)kierowca dzwonił jak był już na miejscu,nie chciało mu się czekać to rozładował na podwórko pod drzwiami,NIE POLECAM TEGO SKLEPU NIKOMU
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Szymon
link | zgłoś
2019-03-26
*.108.220.*
Trzeci raz wracam do internetowego sklepu meblowego Mebline.pl, w sumie zakupiłem już mebli za ponad 12tys.zł. Okres oczekiwania krótszy niż na stronie. Niestety w ostatnim transporcie okazało się, że towar został dostarczony uszkodzony — nie sprawdziłem mebli podczas odbioru. Uszkodzenia zauważyłem [rozwiń/zwiń]
Obsługa tel, Realizacja reklamacji, Dostawa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?