Opinie o mebline.pl

4.2 - poziom obsługi
4.1 - jakość usług / cena
4.1 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 41
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
mebline.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Katarzyna
link | zgłoś
2019-12-30
*.172.238.*
Polecam wszystkim. Miła i profesjonalna obsługa. Produkt zgodny z oczekiwaniami, prezentuje się bardzo dobrze.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Barbara
link | zgłoś
2019-12-28
*.184.16.*
Kupiłam kanapę za pierwszym razem a teraz w grudniu łóżko (stelaż z materacem) Jestem zachwycona pięknym produktem i sposobem załatwienia.
zgodnie z zamówieniem,w terminie, telefon poprzedzający dostawę, bez wad.
Nie mam zastrzeżeń Jestem zachwycona dwukrotnie ( dwa razy super)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
kresowiak
link | zgłoś
2019-11-27
*.220.17.*
Beznadziejna firma, odradzam. Meblosciankę zamówiłem juz 3 tygodnie temu, miało byc 10 dni roboczych. Pisze do nich maila, zero odzewu. BEznadzieja
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Grzegorz
link | zgłoś
2019-11-08
*.9.124.*
Dno meble zamówione 5 sierpnia jest 8 listopad maja klienta w dupie wielokrotnie pisałem ciągle za tydzień meble niby do 12 tygodni mija 15 tygodni oddałem meble a teraz jestem w dupie przez ala firmę!!!!!!! Nawet słowa przepraszam nic maja klienta w dupie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
daria
link | zgłoś
2019-11-05
*.157.153.*
odradzam !!!!! banda oszustów maja w 4 literach kupujacych. kłamią!!!! pisza do 21 dni roboczych czekam prawie 30 i słyszę że może za tydzień wiec podziękowałam za usługę, nie dajcie się wyrolowac
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Piotr p
link | zgłoś
2019-10-10
*:2:2dc5:*
Słabo dosyć czekałem ok 40 dni dłużej niż było w umowie (33)n Mebloscianke która nie dotarła chciałem ugodowo zaczekać wiec zaproponowalem iż jeśli zrobia gest handlowy i dorzuca rabat nawet symboliczny to zrozumiem sytuację i cierpliwie zaczęłam w końcu zawsze coś może się zdarzyć na drodze itp ale [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2019-09-16
*.146.55.*
zamawialam meble 8 sierpnia rozmawialam z panią Magdalena czy meble dojadę do 20wrzesnia bo biorę ślub tak dojdą napewno!A dziś 16.września dostałam wiadomość że mebli na czas nie będzie super ja mebli niemam stare zostały oddane potrzebującym A teraz ja jestem czarnej d...zero kompetencji nie wiem [rozwiń/zwiń]
zadne
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kamil
link | zgłoś
2019-08-30
*.0.82.*
Zacznę od tego że czekałem prawie miesiąc nie odbierali odemnie telefonów,później tłumaczyli się urlopami(powinna być info na stronie o urlopach)kierowca dzwonił jak był już na miejscu,nie chciało mu się czekać to rozładował na podwórko pod drzwiami,NIE POLECAM TEGO SKLEPU NIKOMU
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Szymon
link | zgłoś
2019-03-26
*.108.220.*
Trzeci raz wracam do internetowego sklepu meblowego Mebline.pl, w sumie zakupiłem już mebli za ponad 12tys.zł. Okres oczekiwania krótszy niż na stronie. Niestety w ostatnim transporcie okazało się, że towar został dostarczony uszkodzony — nie sprawdziłem mebli podczas odbioru. Uszkodzenia zauważyłem [rozwiń/zwiń]
Obsługa tel, Realizacja reklamacji, Dostawa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2019-03-18
*.219.28.*
Witam, ja na swój zamówiony narożnik czekałam 30 dni (miało być do 28, ale wcześniejsza dostawa nie doszła do skutku, nie z mojej winy). I termin umówionej dostawy nie doszedł do skutku w wyniku bliżej nieokreślonej (zakręconego kierowcy z którym była umówiona dostawa na godz.6.50 rano a on dzwoni o [rozwiń/zwiń]
drugi kierowca ok (dzwonił wcześniej że jest już w drodze)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Elżbieta
link | zgłoś
2018-09-03
*.146.172.*
Jestem bardzo zawiedziona że skusilam się zakupem mebli w tej firmie. Mogłam skorzystać z zakupu w innym sklepie ruch samych mebli. Fakt że czekałam na dostawę 3 tygodnie ale co z tego, meble przywiózł zakręcony kierowca dzwoniąc 15 min przed dostawą. Meble w kaetonach porozrywanych. W meblach dwie [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Pawel
link | zgłoś
2018-08-06
*.222.85.*
Witam. Na początek zacznę od plusa, który należy się kierowcy. Odpowiednio wcześniej dostałem telefon oraz kontakt z pełną kulturą. Na dostawę oczekiwałem 35 dni. Obsługa e-mail posiada cześć informacji a konsultant telefoniczny drugą część, dzięki czemu ciężko użyskać sensowne informacje. Dwie szaf [rozwiń/zwiń]
Kontakt z kurierem
Czas dostawy, kontakt, źle skompletowane zamówienie, uszkodzone dwie szafki.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tadek
link | zgłoś
2018-03-01
*.146.161.*
Sklep dobry. Duży wybór mebli i jak masz problem to ci zawsze pomogą w wyborze mebla itd.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...