Opinie o MediaExpert

3.0 - poziom obsługi
3.1 - jakość usług / cena
2.9 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 252
Średnia ocen:
3.0 / 5

Kategoria:
AGD i RTV

Strona internetowa:
www.mediaexpert.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Anna
link | zgłoś
2020-10-23
*.254.236.*
Podczas zakupu sprzętu firmy Apple zostałam ekspedient namówił mnie na zakup karty Microsoft Office home @student. Karta za 650 PLN. Bardzo dobre oprogramowanie dożywotnio bardzo dobry niezbędny program. Nie miałam przy sobie okularów. śprzedawca nie powiedział, że zwrot nie jest mozliwy. W domu po [rozwiń/zwiń]
Brsk
Przedmiot przeterminowane. Brak info że rzecz nie jest warta tych pieniędzy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotr
link | zgłoś
2020-10-23
*.56.208.*
1. Zamówiłem suszarkę - niby proste 2. Zapłaciłem BLIKIEM 3. Towar przyszedł uszkodzony - więc nie odebrałem 4. Czekam już ponad 14 dni - a pieniędzy nie oddali 5. Pani mówi, że towar do nich nie w wrócił - przyjechał do mnie w 1 dzień a zwrot trwa ponad 14 dni ?!?!?!? jednym słowem nie poleca [rozwiń/zwiń]
brak
nie oddają pieniędzy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
kolduor
link | zgłoś
2020-10-22
*:d79a:f8ca:*
Zamówiony towar dotarł następnego dnia. Co mam więcej mówić - polecam.
szybka dostawa
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marcin
link | zgłoś
2020-10-22
*.228.12.*
Kupując telefon dałem się namówić na naklejenie folii na ekran za bagatela 90 zł! Sprzedawca zapewniał że folia ma dożywotnią gwarancję i jak tylko będę miał zastrzeżenia do niej to mogę przyjść i za darmo wymienią mi folię na nową. Teraz po tygodniu okazało się że po pierwsze ta folia to jakiś badz [rozwiń/zwiń]
brak
Niemiła obsługa, folia bardzo droga a jakość tragiczna!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Milo
link | zgłoś
2020-10-21
*:d15c:97c0:*
Nie polecam z całego serca brałem telefon na raty gdzie na stronie było 30 rat 0 procent a się na miejscu okazuje ze takiej możliwości nie ma cud ! Dodatkowo obsługa na sile chce wcisnąć inna opcje kredytowa w między czasie prosząc o dane i chcąc zrezygnować nagle okazuje się ze protokół jest otwart [rozwiń/zwiń]
Brak
Jak wyzej
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
janusz
link | zgłoś
2020-10-21
*:ff8e:3841:*
Nigdy więcej nie zrobię zakupów w sklepie Media Expert. Ceny nie są wcale takie atrakcyjne jak się reklamują. Serwis gwarancyjny natomiast jest beznadziejny i robi wszystko aby pozbyć się "natrętnego klienta". Nieprawidłowe użytkowanie urządzenia przez klienta to metoda na odmowę wykonania naprawy w [rozwiń/zwiń]
brak zalet
serwis gwarancyjny
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mycha
link | zgłoś
2020-10-21
*.173.161.*
Nigdy więcej.. przeglądałam kilka dni szczoteczki elektryczne w filtrach zaznaczalam z czujnikiem nacisku..wybralam..poszlam do sklepu w Wawie przy Rondzie Wiatraczna. Nie mieli,zamówili na drugi dzień.dostalam smsa z kodem żeby się stawić w kasie. Zapłaciłam raz dwa złożyłam naladowalam. Podczas my [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dorota
link | zgłoś
2020-10-21
*.248.163.*
Zamówiłam w sklepie odkurzacz Boscha. Odkurzacz jak najbardziej ok, ale jakież było moje zdziwienie kiedy po zakupie w Media expert zapasowych worków ( opakowanie 4 szt) za 49,99zł. Ja przezornie na swoje nieszczęście zakupiłam 3 opakowania za prawie 150 zł. Z ciekawości weszłam na internet [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dział Obsługi Klienta ME
link | zgłoś
2020-10-21
*.239.144.*
Dzień dobry Panie Andrzeju, Prosimy o kontakt w sprawie zakupionego telewizora na adres [email protected]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Joanna
link | zgłoś
2020-10-21
*.178.96.*
Namówiłam moją mamę do zakupu kuchenki w tym sklepie, niestety. Mama od dwóch tygodni (bez działającej kuchni!) walczy - najpierw o uznanie reklamacji (próbowano jej wmówić, ze czarny buchający dym to oznaka wypalania piekarnika). W końcu reklamację uznano. Dziś kurier ma dostarczyć działający egzem [rozwiń/zwiń]
Obsługa klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?