Opinie o MediaExpert

3.1 - poziom obsługi
3.1 - jakość usług / cena
2.8 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 12
Kategoria:
AGD i RTV

Strona internetowa:
www.mediaexpert.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Darek
link | zgłoś
2017-08-17
*.28.255.*
Kupiłem kamerę soprtową przez internet. W opisie jest instrukcja po polsku. Na wszelki wypadek wysłałem mail, żeby ta instrukcja na pewno była. Odpisali, ze standardowo jes dołączana do każdej kamer i jest w pudełku. W otrzymanej paczce nie ma instrukcji. Po zgłoszeniu reklamacji po tygodniu albo i [rozwiń/zwiń]
szybka dostawa
Brak instrukcji po polsku
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
MARTA
link | zgłoś
2017-08-17
*.9.96.*
Odradzam stanowczo zakupy w tym sklepie. Zdecydowałam się na zakup dwóch dużych sprzętów AGD. Podpisałam umowę kredytową. Wypytuję Panią z obsługi jak to wygląda przy rezygnacji z kredytu, bo można w ciągu 14 dni odstąpić od umowy kredytowej. Powiedziano mi, że najlepiej przyjść wtedy do nich bo oni [rozwiń/zwiń]
nie ma
opóźnienia w dostawie, nieuczciwość, brak rzetelnych informacji przy zawieraniu umowy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rafał
link | zgłoś
2017-04-19
*.254.145.*
Odradzam stanowczo. Posumowanie: jeśli kupujecie w Media Expert większy sprzęt, to się upewnijcie, że macie tyle miejsca na podwórku albo na klatce (lub w mieszkaniu) żeby "przez nie wiadomo ile bo ustawa nie nakłada terminu" trzymać tam zużytą pralkę, lodówkę, zmywarkę czy co tam kupicie. Widok s [rozwiń/zwiń]
można obejrzeć w sklepie stacjonarnym
obsługa klienta internetowego
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Malaria
link | zgłoś
2016-08-21
*.156.117.*
"Na dwoje babka wróżyła." Wielokrotnie znalazłam fajne rzeczy w Media Expert - ekspres do kawy, słuchawki do komputera. Wyprzedaże też są spoko, jednakże przez większość roku nie ma tam nic ciekawego. Raz na jakiś czas można wpaść na promocje, kupić kilka bajerów i zapomnieć do następnej promocji. P [rozwiń/zwiń]
atrakcyjne promocje
ubogi asortyment
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marek
link | zgłoś
2016-05-16
*.31.147.*
Ostatnio korzystałem z usług kilkakrotnie. Zamówienie internetowe pralki zrealizowane bez zarzutu. W sklepie spotkałem się z fachową obsługą sklepu ale dwukrotnie oferowali montaż, który następnie nie był wykonywany. Zwracają pieniądze ale niepotrzebnie traciłem czas na dojazdy i wzywanie innych mon [rozwiń/zwiń]
szybko, wiedza sprzedawców
sprzedaż usług, których nie potrafią wykonać
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ziut
link | zgłoś
2015-10-21
*.60.3.*
Brak poszanowania klientów. Brak możliwości dochodzenia swoich praw.Reklamacja załatwiania długo. Zwracany towar w doszczętnie zniszczonym opakowaniu. Zdaniem sprzedawcy opakowanie klientowi do niczego niepotrzebne. Zła i arogancja obsluga
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agata
link | zgłoś
2015-06-19
*.229.245.*
miło szybko i tanio, zmówienie przez internet zrealizowano błyskawicznie na następny dzień już towar był do odbioru we wskazanym przeze mnie sklepie
zamówienie bez wychodzenia z domu z możliwością odbioru w sklepie
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Violetta
link | zgłoś
2015-05-26
*.21.238.*
Jestem bardzo zadowolona z produktu i jego ceny.Obsługa pomogła mi w podjęciu decyzji odnośnie zakupowanego produktu a był to zestaw kina domowego.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zbyszek
link | zgłoś
2015-04-25
*.5.45.*
Sprzedają zestawy "TV + HDMI + Uchwyt na ścianę". Niestety uchwyt nie pasuje w żaden sposób do TV z zestawu. Nie rozumiem jak to możliwe, że nikt tego nie sprawdza. Robi to potworne zamieszanie, niepotrzebne komplikacje i opóźnienia w dostawach oraz powoduje niepotrzebne gromadzenie złych emocji. To [rozwiń/zwiń]
szeroka oferta oraz stosunkowo przystępne ceny
totalny bałagan organizacyjny.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Pawcio
link | zgłoś
2015-04-24
*.222.80.*
Wszystko Ok ale długi czas realizacjia 3 dni myslalem ze jednego dnia zamowie na drugi dzin wysla i trzeciego dostane niestety dostalem SMSa o dostepnosci prodiuktu w sklepie po 3 dobach
bony rabatowe
troszę dlugi czas oczekiwania
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Robert
link | zgłoś
2015-03-29
*.101.88.*
Byłem parę razy, za każdym razem próbują wciskać abonament z Orange. Ja nie chce żadnego abonamentu tylko telewizor! Po co w takim sklepie jakieś abonamenty?!
Obsługa wciska wszystko na siłę, oczywiście używając metod handlowych ale przeginają.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Eli
link | zgłoś
2015-03-28
*.101.88.*
Popieram. Przyświeca im zasada wcisnąć gniot emerytowi i zapomnieć.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?