Opinie o MediaExpert

2.6 - poziom obsługi
2.7 - jakość usług / cena
2.5 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 195
Średnia ocen:
2.6 / 5

Kategoria:
AGD i RTV

Strona internetowa:
www.mediaexpert.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Marek
link | zgłoś
2020-08-13
*.147.105.*
Mnie też okradli niestety.Amlitiuner drogi nawalił(wada fabryczna-zdarza się)Złożyłem reklamacje,po kilku tygodniach dostałem powiadomienie o odbiorze-niestety chcieli mi wcisnąć z pogniecioną obudową tłumacząc że im się uszkodził i obniża mi cenę o 200 Pln bo tyle muszą zapłacić serwisowi za uszkod [rozwiń/zwiń]
brak
za krótka rubryka na wymienienie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Justyna
link | zgłoś
2020-08-12
*.254.188.*
Nie kupujcie nic w Media Expert. Mnie okradli! Zabrali zareklamowany sprzęt, nie oddają pieniędzy od wielu tygodni. Nie odpowiadają na wiadomości. Nigdy więcej zakupów w Media Expert!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewanna Wybranna
link | zgłoś
2020-08-12
*.254.232.*
W media nie opłaca się kupować prezentów. Mama mi kupiła prezet na urodziny w postaci zbyt dużego odkurzacza. Jest naprawdę duży. Ponieważ mieszkam w mniejszej miejscowości, bez własnego pojazdu, po odbiór przyjechałam dopiero po dwóch tygodniach. Więc czas na zwrot minął, choć kiedyś w tym samym sk [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
NimitZ
link | zgłoś
2020-08-12
*.89.72.*
Miesiąc temu kupiłem u nich Xboxa One Cyberpunk Edition, przysłali kolekcjonerską limitkę opakowaną tylko w strecz, przez co pudełko było całe rozpieprzone. Odmówiłem przyjęcia, więc od miesiąca nie mam ani kasy, ani konsoli, bo "sprawa jest w toku". Na infolinii wisi się pół godziny słuchając durne [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Magdalena
link | zgłoś
2020-08-10
*:59a8:aa3e:*
Złożyliśmy zamówienie tydzień wcześniej - po tygodniu zadzwonił automat z informacją iż pralka i suszarka nie zostaną dostarczone. Po 3 dniach widnieje status wysłane do klienta, zero informacji, zero szacunku do klienta, tak złego doświadczenia ze sklepem internetowym jeszcze nie mieliśmy. Wstyd!
Brak
Brak kompetencji w prowadzeniu biznesu online
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Milla
link | zgłoś
2020-08-09
*.243.228.*
Obsługa to jakiś żart,nikt nic nie wie odsyłanie od jednego działu do drugiego a przesyłki jak nie ma tak nie ma a zamówione 27 lipca i do 10 sierpnia jeszcze nie ma.Przesłany na odczepnego list przewozowy jest lipny.BANDA OSZUSTÓW!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
małgorzata
link | zgłoś
2020-08-07
*.146.32.*
ten sklep to jakaś porażka. sprzęty zaraz się psują , nie można się doczekac rozpatrzenia reklamacji i kontaktu z nimi, bo nikt nie odpowiada, po batalii reklamacji ponad 3 miesiące informacja że do zamówienia 02325663073 wystawiono fakturę korygującą i podobno wrócili pieniądze, tylko nie wiem na c [rozwiń/zwiń]
brak
sprzęt psuje się po paru dniach, a o reklamację trzeba walczyc juz ponad 3 miesiace
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Barbara
link | zgłoś
2020-08-07
*:ffd9:215e:*
Towaru zamówionego nie otrzymałam, oczywiście nikt nie wie dlaczego. Cały dzień czekania na kuriera A tu wałek.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jacek
link | zgłoś
2020-08-06
*.232.45.*
oczywiście 29.07.2020 zakupiłem i do 6.08 nie otrzymałem.
brak
brak wydania zakupionego produktu, brak informacji co się z nim dzieje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
jacek
link | zgłoś
2020-08-06
*.232.45.*
Zakupiłem 29.08.2020 w sklepie internetowym lodówkę. Do 6.08 nie została do mnie dostarczona. Dział Obsługi Klienta pomimo wielokrotnych telefonów nie potrafi wyjaśnić sprawy. Chyba będę zmuszony zgłosić sprawę na Policję. Nadmienię za produkt zapłaciłem!
brak
brak wydania zakupionego produktu, brak informacji co się z nim dzieje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?