Opinie o MediaExpert

2.3 - poziom obsługi
2.3 - jakość usług / cena
2.1 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 21
Kategoria:
AGD i RTV

Strona internetowa:
www.mediaexpert.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Bizi1978
link | zgłoś
2019-10-12
*:a530:f805:*
Drakar. Zamówienie online na zajutrz info ze przesyłka wyszła 8 będzie do odbioru. Czekam calu dzień dzwonię na infolinię dostaje potwierdzenie ze będzie... Zmarnowalem cały dzień po czym godzinę przed zamknięciem sklepu dostaje info ze za 2 dni będzie.... To jest zwyczajna kpina nie polecam tego sk [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
szpaQ
link | zgłoś
2019-10-07
*.182.48.*
Dostawa transportem Media expert tragedia!!!!!!!!!!!!!!! 04.10.19 powinienem otrzymać zamówienie czekałem cały dzień i nic cisza.14.10.2019 dzwonię na infolinię.I co!? mam czekać na info od kierowcy.Pytam w jakich godzinach może być Pani odpowiada że będzie do 21:00 dodam że dzwoniłem o godzinie 11 [rozwiń/zwiń]
Słaba strona dostaw
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Alex
link | zgłoś
2019-10-01
*.221.132.*
Nie polecam nikomu obsługa klienta który przychodzi z reklamacja jest żenująca to wręcz warczenie na niego wszystkie pytania maja jedna odpowiedź nie bo nie. Standarty tej firmy sa z okresu kiedy llienta witalo SIĘ "czego"
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Blanka
link | zgłoś
2019-09-12
*.173.26.*
Jestem strasznie zawiedziona. Przyszłam do sklepu z prośbą o założenie kupił jej niezależnie przeze mnie folii Paperlike na iPada Air. Kiedy zobaczyli, że nie ma w niej montażu na mokro, nie chcieli robić na sucho. W innych miejscach albo nie naklejali folii na tablet albo było za drogo. Więc się zg [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aneta
link | zgłoś
2019-07-16
*.172.236.*
Mam pytanie ile powinna trwać reklamacja produktu w media expert? 14 czy 21 dni roboczych. Sprawdzając status to raz jest w sklepie raz w serwisie producenta.
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
iwona
link | zgłoś
2019-07-04
*.245.212.*
Kupilam klimator 15/06/2019 oczywiscie towar przyjechał niekompletny wiec nastepnego dnia kurier zabrał go z powrotem I tak walcze z Media Mark zeby odzyskac swoje pieniadze totalna ignorancja z ich strony zero kontaktu z osoba kompetentna Obracaja czyjas gotowka na rynku i nie spieszy im się z [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ewa
link | zgłoś
2019-06-12
*.29.248.*
Jestem zniesmaczona i oburzona. Chciałam zakupić w sklepie w Gdańsku większą ilość powerbanków. W sklepie nie było takiej ilości więc chciałam złożyć zamówienie. Sprzedawca i chyba kierownik (bo przechodził i sprzedawca zapytał o taka możliwość) odpowiedział,że nie mogę. Na moje pytanie: dlaczego n [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Focus
link | zgłoś
2019-04-17
*.37.150.*
akupiłem expres do kawy delong ok 2400 który po przywiezieniu do domu założyłem filtr do wody zalałem wodą, wsypałem kawę. Po właczeniu menu chciałem przestawić język na polski i włączył sie inny język na "p" a expres się zablokował. Żaden przycisk nie działa. Przywiozłem do sklepu godz. póżniej. Sp [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
annaxx14
link | zgłoś
2018-07-09
*.181.253.*
Każdego tygodnia (ba, każdego dnia) słyszę w reklamach o "promocjach", "wyprzedażach", "megapromocjach" itd., a kiedy pójdzie się do tego sklepu, wszystko drożej niż w innych sklepach. Przyciągają klientów masą reklam jakie to niby u nich promocje i niskie ceny, a jak się już odwiedzi ten sklep to o [rozwiń/zwiń]
najwyższe ceny, kłamliwe treści w reklamach odnośnie "najniższych" cen
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Gassendi
link | zgłoś
2018-02-23
*.254.151.*
Firma robi klientów w Bambuko! Nie realizuje dostaw, chociaż mają na to wiele czasu - w moim wypadku 5 dni roboczych! NIE POLECAM!
brak
nie wywiązują się z umowy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Darek
link | zgłoś
2017-08-17
*.28.255.*
Kupiłem kamerę soprtową przez internet. W opisie jest instrukcja po polsku. Na wszelki wypadek wysłałem mail, żeby ta instrukcja na pewno była. Odpisali, ze standardowo jes dołączana do każdej kamer i jest w pudełku. W otrzymanej paczce nie ma instrukcji. Po zgłoszeniu reklamacji po tygodniu albo i [rozwiń/zwiń]
szybka dostawa
Brak instrukcji po polsku
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rafał
link | zgłoś
2017-04-19
*.254.145.*
Odradzam stanowczo. Posumowanie: jeśli kupujecie w Media Expert większy sprzęt, to się upewnijcie, że macie tyle miejsca na podwórku albo na klatce (lub w mieszkaniu) żeby "przez nie wiadomo ile bo ustawa nie nakłada terminu" trzymać tam zużytą pralkę, lodówkę, zmywarkę czy co tam kupicie. Widok s [rozwiń/zwiń]
można obejrzeć w sklepie stacjonarnym
obsługa klienta internetowego
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Malaria
link | zgłoś
2016-08-21
*.156.117.*
"Na dwoje babka wróżyła." Wielokrotnie znalazłam fajne rzeczy w Media Expert - ekspres do kawy, słuchawki do komputera. Wyprzedaże też są spoko, jednakże przez większość roku nie ma tam nic ciekawego. Raz na jakiś czas można wpaść na promocje, kupić kilka bajerów i zapomnieć do następnej promocji. P [rozwiń/zwiń]
atrakcyjne promocje
ubogi asortyment
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...