Opinie o MediaExpert

3.0 - poziom obsługi
3.1 - jakość usług / cena
2.9 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 248
Średnia ocen:
3.0 / 5

Kategoria:
AGD i RTV

Strona internetowa:
www.mediaexpert.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Art
link | zgłoś
2020-07-22
*.11.238.*
po zakupie PETENT który złożył reklamacje nie istnieje w oczach tej firmy. oczekiwania na infolini to około 2-4h gdzie reklamacje przyjmują tylko złożone przez internet. bez upomnienia się o swoje brak odpowiedzi ze strony media expert.
brak
reklamacje w tej firmie to dramat
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jan
link | zgłoś
2020-07-21
*.184.64.*
Od tygodnia zamawiam telefonicznie ładowarkę indukcyjną Kod:896450 i ciągle jestem informowany,że kabel powinien być w komplecie ale go nie ma i nic nie można zrobić.Chodzi o kabel USB micro USB, który w opisie wyrobu jest zaznaczony jako wyposażenie.Proponują mi dodatkowo dokupić kabel za około 35, [rozwiń/zwiń]
brak zalet tak się nie załatwia sprawy
brak koordynacji odpowiedzialnych osób za sprzedaż towarów.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Maja
link | zgłoś
2020-07-17
*:5e44:99a6:*
Nie polecam składania zamówień w tym sklepie. Ciągłe problemy.. Co prawda, składałam tylko 2 zamówienia, ale przy każdym występował problem. Na infolinii zapewniają ze wystarczy złożyć reklamację i produkt zostanie na nowo wysłany, w przeciwnym razie zwrot pieniędzy. Ostatecznie sprawa i tak zostaje [rozwiń/zwiń]
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
karol
link | zgłoś
2020-07-13
*.227.117.*
Trzy dni przesyłałem wiadomość email że zdjeciami i twierdzili ze nie przechodzi po trzech dniach nagle 10 czy11 wiadomości przeszło ale nie ma chętnego do rozwiązania mojej reklamacji z uszkodzeniem sprzętu. Jak dla mnie to chore podejście do klienta
Brak
Jestem ciekaw po jakim czasie otrzymam wolny od wad towar
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wanda
link | zgłoś
2020-07-12
*.120.211.*
Miałam przyjemność trafić na wyjątkowo profesjonalną obsługę. Pan z działu agd odpowiedział na niemal wszystkie moje pytania dot. lodówki moich marzeń. Wróciłam do domu z chudszym portfelem ale i z uśmiechem na twarzy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
kasum
link | zgłoś
2020-07-08
*.244.214.*
Po zgłoszeniu usterki przysłano mi naprawiony sprzęt i cały proces trwał krócej niż 2 tygodnie robocze. Nie ma co narzekać, bo takie sytuacje się zdarzają
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
marszall
link | zgłoś
2020-07-08
*.244.214.*
Sklep to typowy elektromarket jednak można trafić za świetne promocje. Obsługa okej
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
aldona
link | zgłoś
2020-07-07
*.15.92.*
w czerwcu kupiłam kuchnię gazową. Obsługa w sklepie OK. Szybko, profesjonalnie. Niestety opłaciłam "pakiet Pełen Komfort". i to był błąd. Kuchnia co prawda została dostarczona w wyznaczonym terminie, ale na podłączenie i zabranie starej - nie doczekałam się - mimo 3-krotnego przesuwania przez firmę [rozwiń/zwiń]
zwrot zapłaty za pakiet Pełen Komfort
3 dni mieszkania "z kuchenka w pokoju"
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kubator78
link | zgłoś
2020-07-04
*.220.145.*
Bardzo lubiłem kupować w tym sklepie do czasu pierwszej reklamacji. Od trzech miesięcy nie mam ani sprzętu który wysłałem ani pieniędzy wszelkie kontakty z działem reklamacji kończy się zapewnieniem że zwrócą pieniądze do tego i tego dnia i to wszystko totalna olewka przestrzegam więc wszystkich zad [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Iga
link | zgłoś
2020-07-03
*.248.159.*
Masakra !!! Wciskają drogie ubezpieczenie, a reklamacji nie uznają. Wszystko kwalifikowane jest jako usterka mechaniczna. Ubezpieczanie jest zawarte w sklepie, a w momencie reklamacji sklep umywa ręce i samemu trzeba wydzwaniać do ubezpieczyciela, który nie odbiera telefonu. Nie polecam tego sklepu [rozwiń/zwiń]
Brak
Same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?