Opinie o MediaExpert

2.6 - poziom obsługi
2.7 - jakość usług / cena
2.5 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 197
Średnia ocen:
2.6 / 5

Kategoria:
AGD i RTV

Strona internetowa:
www.mediaexpert.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
malina
link | zgłoś
2020-05-04
*.146.96.*
Kupiłam telewizor na którym pojawiły się pionowe pasy. W sklepie autorytatywnie stwierdzili, że to uszkodzenie mechaniczne i nie uznali reklamacji. Nie przekazali telewizora do uprawnionego serwisu, choć reklamacja była w ramach gwarancji producenta. Sprzedawca stwierdził, że uszkodzona jest matryca [rozwiń/zwiń]
brak
towar niskiej jakości, łamanie praw konsumentów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Henryk
link | zgłoś
2020-05-03
*.172.239.*
Sklep w Sulęcinie,Kierowniczka sklepu to totalna pomyłka,za swoją nie udolność w prowadzeniu sklepu obarcza winną pracowników,arogancja w stosunku do klienta na najwyższym poziomie,straszenie że jak odbiorę towar swoim transportem to utracę gwarancje,a pracownicy zostaną ukarani za wydanie towaru,ta [rozwiń/zwiń]
Brak wszystkich !!!!!!!!!
Wszystkie jakie istnieją w branży handlowej
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
WojGol
link | zgłoś
2020-04-30
*.199.250.*
13.04 zamówiłem kuchenkę gazową, piekarnik i zmywarkę z odbiorem 16.04. Zapłacone oczywiście z góry. Przesyłka do mnie nie dotarła do dnia dzisiejszego. Pomimo licznych telefonów na infolinie jestem cały czas zapewniany, że towar jest spakowany i jest w drodze. Mailowo przyjęto zgłoszenie o ponagle [rozwiń/zwiń]
brak
obsługa, przebieg informacji klienta o statusie zamówienia, brak odpowiedzi na maile
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kacha
link | zgłoś
2020-04-29
*.183.190.*
Polityka sklepu fatalna, zapraszam tutaj wszystkich pokrzywdzonych i oszukanych, nie jesteś sam! https://www.facebook.com/groups/267130704419186/
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Katarzynka22
link | zgłoś
2020-04-29
*.183.190.*
Uwaga oszuści! Reklamacja bez rozpatrzenia 1.5 miesiąca sprawa u rzecznika, a Pani rzecznik już doskonale sklep zna... Więcej chyba mówić nie trzeba, dlatego trzymajcie się z daleka, bo zostaniecie oszukani!
Żadnych
Istnienie tego sklepu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Ewelina
link | zgłoś
2020-04-27
*.64.36.*
Ekspres do kawy za 3500 zl przyszedl uzywany! Mijaja prawie 2 tygodnie i ciagle nie moge sie doprosic o rozpatrzenie mojej reklamacji. Obsluga klienta raz kieruje na zlozenie odstapienia, pozniej reklamacji. Ani na jedno ani na drugie nikt nie odpowiada. Na infolinii obiecuja ze ktos sie zajmie tym [rozwiń/zwiń]
brak
totalny brak profesjonalizmu i poszanowania klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tom
link | zgłoś
2020-04-27
*.112.47.*
Zamówiłem 2 kwiecień 2020 dwa switche i 4 kable RJ termin dostawy 5 dni. Po 10 dzwonię, po godzinie ktoś odebrał, sprawy nie znał, powiedział że oddzwoni do pół godzin. po 4 godzinach dzwoni dziewczyna z biura obsługi i mówi mi, że przesyłki nie realizują bo dostawca wysłał im tylko jeden switch, 5 [rozwiń/zwiń]
Brak
Jedna BRAK ZALET !!!!!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mariusz
link | zgłoś
2020-04-24
*:d4b0:598b:*
opakowanie było otwierane w sklepie albo magazynie kupiony towar nie kompletny Reklamacja nic nie dała firma twierdzi że to nie możliwe Mają złodzieja który wyciąga co chce z kartonów i tyle można mu zrobić a ty klient jesteś frajer że kupujesz przez internet. kulier wychodzi i zostawia cię z to [rozwiń/zwiń]
Złodzieje w firmie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Małgorzata
link | zgłoś
2020-04-24
*:2f22:419:*
W dniu 19.04.2020 została zamówiona kuchenka firmy Amica. Dostawa na dzień dzisiejszy. Równolegle został wypełniony i wysłany formularz "odbioru zużytego sprzętu" . Na infolinii uzyskałam informację, że z uwagi na sytuację epidemiologiczną sklep w moim miejscu zamieszkania nie wykonuje montażu oraz, [rozwiń/zwiń]
Cena
Poziom obsługi, recykling starego sprzętu nieprzemyślany
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michał
link | zgłoś
2020-04-24
*:a85a:1ef7:*
Nie respektują praw konsumenta. Po zwrocie towaru nie oddaję pieniędzy. wg. ustawy o prawach konsumenta jest na to 14 dni. u mnie dawno już ten termin minął. towar też już dawno jest u nich... zwrotu pieniędzy nie można się doprosić... masakra
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?