Opinie o MediaExpert

2.6 - poziom obsługi
2.7 - jakość usług / cena
2.5 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 197
Średnia ocen:
2.6 / 5

Kategoria:
AGD i RTV

Strona internetowa:
www.mediaexpert.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Barbara
link | zgłoś
2020-04-23
*.147.102.*
Zamówiłam rower i czekałam na potwierdzenie zamówienia , zadzwoniłam i pani potwierdziła.Zadzwonilam dzień przed dostarczeniem i okazało się ,że zamówienie anulowano ,natomiast zaproponowano mi kupno tegoż roweru po podwyższonej cenie. Jak dla mnie to jest zwykle oszustwo.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotr
link | zgłoś
2020-04-22
*.254.227.*
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie. Zakupiłem pralkę 2.04 - przez internet - od azu zapłaciłem - 03.04 anulowałem zamówienie KTÓRE NIE WYECHAŁO ZE SKLEPU. Pieniędzy nie otrzymałem - tylko informację, że Media Expert ma na to 14 dni. Po 14 dniach - cisza - informacja z infolini, że "ktoś [rozwiń/zwiń]
Brak
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienia, totalny rak informacji i ignorowanie klienta.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Karol
link | zgłoś
2020-04-20
*.244.214.*
Względy bezpieczeństwa potraktowane z najwyższą powagą, czego nie widuję w innych placówkach, np. w centrach miast. Sprzedawcy i doradcy bardzo uprzejmi i pomocni. Nie ma do czego się przyczepić, przyjemne zakupy :)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
zyga
link | zgłoś
2020-04-20
*.248.138.*
nie dość ,że nie otrzymałem zamówionego i zapłaconego towaru to jeszcze nie chcą mi zwrócić mojej zapłaty a na e-maile z mojej strony w tej sprawie nie mam żadnej odpowiedzi.
Brak
Wszystkie jakie mogą być bo są nieuczciwi nie oddając natychmiast zapłaty za niedostarczony towar i każdemu radzę by najpierw zobaczył towar a następnie za niego zapłacił bo może zostać załatwiony tak jak ja.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Karol
link | zgłoś
2020-04-20
*.156.143.*
Chciałam dopytać o ubezpieczenie. Nie uzyskałam żadnych odpowiedzi na moje pytania. Pan daniel szmyt z którym korespondowałam nie potrafil/nie chciał nawet przekierować mojego zapytania do kompetenten osoby. Przy czym podałam link do konkretnego produktu którym byłam zainteresowana. Dodatkowo odpo [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Konrad
link | zgłoś
2020-04-18
*.207.208.*
oddałem popsuty tel nie chciałem naprawy ,bo to straszny bubel po 21 dniach brak kontaktu,podjechałem ,na miejscu dopiero znaleźli że tel jest w serwisie,normalnie mija 14 dni zwrot gotówki i dziękuje,tak jest wszędzie ,tylko nie u tych niedouków . Każą mi pisać jakieś pisma i czekać kolejne 14 dni [rozwiń/zwiń]
nie ma
tylko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
klient
link | zgłoś
2020-04-18
*.248.156.*
Zamówiłam ze sklepu Internetowego smartfon i laptop. Nie moglam zakupic w sklepie, bo juz były zamkniete. Laptop potrzebowałam do nauki zdalnej dla dziecka. W przesyłce otrzymałam tylko smartfon. Zgłosiłam reklamacje i zanzaczyłam po co mi laptop. Nikt przez 2 tygodnie sie ze mną nie skontaktował, p [rozwiń/zwiń]
brak
Brak kontaktu i rzetelnego podejscai do reklamacji. Oczernianie innych firm
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomek
link | zgłoś
2020-04-18
*.67.88.*
Oddałem na reklamacje zepsutą myszkę.Odpisano mi że odbiorą myszkę i mogę liczyć na zwrot pieniędzy lub wymianę sprzętu na nowy.Niestety reklamacja ciągnie się już dwa tygodnie nie mam żadnej informacji o przesyłce oraz nikt z działu obsługi klienta nie odpisuje na moje maile.
Nie ma zalet
Terminowość,Stosunek do klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Maria
link | zgłoś
2020-04-15
*.184.204.*
Na podstawie zamówienia nr 02329646686 zamówiłam nietanią zamrażarkę skrzyniową Liebherr. Przesyłka została dostarczona z jedniodniowym opóżnieniem z tym, że zawierała niesprawną zamrażarkę. Po dwóch dniach zażądałam wymiany zamrażarki na nową sprawną lub zwrotu pieniędzy. Sklep zaczął mataczyć kilk [rozwiń/zwiń]
korzystanie z bezkarności zapewnionej przez prawo nie chroniące konsumenta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Grzegorz
link | zgłoś
2020-04-15
*.156.130.*
Sprzedają towar którego nie maja... i nie widza kiedy bedzie...
brak..
totalne dno
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?