Opinie o MediaExpert

2.6 - poziom obsługi
2.7 - jakość usług / cena
2.5 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 197
Średnia ocen:
2.6 / 5

Kategoria:
AGD i RTV

Strona internetowa:
www.mediaexpert.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Anna Kaźmierczak
link | zgłoś
2020-02-15
*.20.38.*
odebrałam radio które trzeszczy Pani w sklepie powiedziała, że było uszkodzone wejście usb którego wogóle nie używałam, włączyłam radio a ono znowu trzeszczy w sklepie powiedziano mi, że jak serwis stwierdzi że radio gra to obciążą mnie kosztami informuję radio jest na gwarancji jestem niezadowolona [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Joanna
link | zgłoś
2020-02-14
*.173.113.*
Dno!!!!!!!!!!i wodorosty,skandal w pon.zamowilam pralko-suszarka z dostawą na środę...Z dopłatą za montaż i wniesienie...dzwoniłam do sklepu dopytywalam co z moim zamówieniem....oczywiście nikt nie odbierał...zadzwonili w piątek!!! o 15...zapytali czy zamówiłam...I Pan stwierdził że za chwilę oddzwo [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rafex97
link | zgłoś
2020-02-14
*.190.201.*
NIE POLECAM,3 miesiące czekam na realizacje mojej reklamacji i ciągle jestem zbywany,jedna osoba do reklamacji na całe miasto,czekanie na decyzje koordynatora.DRAMAT.Teraz Każą czekac tydzień!
Brak
Sklep
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wiktoria
link | zgłoś
2020-02-13
*.221.139.*
Dno! Zszargane nerwy i nic więcej. Reklamacja produktu uszkodzonego trwa już w moim przypadku 1,5 miesiąca. Przy każdym telefonie jestem informowana, że towar jest zarezerwowany i niedługo zostanie wysłany... Za każdym razem rozmowa jest przeprowadzana z inną osobą, która nie jest w temacie więc zos [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mateusz
link | zgłoś
2020-02-10
*.246.208.*
Od kiedy media expert istnieje chodzę tylko tam, bardzo fajna obsługa, dużo wyboru czego chcieć więcej?
super obsługa, duży wybór
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Dominik
link | zgłoś
2020-02-10
*.147.111.*
UWAGA ...! Przestrzegam wszystkich Polaków przed kupowaniem czegokolwiek z Media Expert . Pracownicy sklepu nie ponoszą odpowiedzialność za sprzedany towar ! Mówią o tym w prost w aroganckiej atmosferze,możliwość zwrot wadliwego towaru jest tylko teorią, która niema nic wspólnego z rzeczywistością. [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa1896
link | zgłoś
2020-02-09
*.173.120.*
Sklep Media Expert w Wadowicach tworza experci. Zakupilam telewizor Sony z ktorego jestem bardzo zadowolona, nie ukrywam ze nie bylo latwo wybrac wlasciwy model ale dzieki poteznej wiedzy kierownika sklepu Pana Dariusza udalo sie wybrac model telewizora ktory jest cudowny. Atmosfera ktora panuje w s [rozwiń/zwiń]
Doskonały dźwięk, piękny obraz
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Nowaczek90
link | zgłoś
2020-02-08
*.253.206.*
od dawna szukałam ekspresu do kawy, który pasowałby mi w każdym aspekcie. Z racji, że nie znam się tak na tym potrzebowałam pomocy specjalisty. W media expert spotkałam się z uprzejmą i kompetentną obsługą, dzięki, której w tej chwili piję pyszną kawę z mojego wymarzonego ekspresu :D
miła obsługa, duży wybór, dużo sklepów stacjonarnych
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Hobbit
link | zgłoś
2020-02-07
*.251.135.*
Kupiłam w media expert ekspres. Sam towar jest ok i jestem bardzo zadowolona. Jednak ktoś kto pracuje dla ww. sklepu ma fantazję niczym Tolkien. W opisie składu zestawu czarno na bialym pisze jak byk "Termos". Oczywiście termosu NIE MA w zestawie. Piszę do me o tymże braku, reklamując niezgodności w [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Lukasz
link | zgłoś
2020-01-14
*.248.210.*
NIE POLECAM MEDIA EXPERT!!!!!!!!! Kupiłem synowi smartwacha,po upływie około pół roku gumowy pasek pękł, zegarek był normalnie użytkowany.Pani w sklepu stwierdziła że jest to uszkodzenie mechaniczne,sklepowa ze zdolnością oceniania uszkodzeń,nie chciała przyjąć reklamacji,dopiero po interwencji u p [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?