Opinie o MediaExpert

3.0 - poziom obsługi
3.1 - jakość usług / cena
2.9 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 247
Średnia ocen:
3.0 / 5

Kategoria:
AGD i RTV

Strona internetowa:
www.mediaexpert.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Robert
link | zgłoś
2020-08-15
*.41.75.*
Zakup w sklepie internetowym to porażka.Płyta elektryczna zakupiona z dodatkową opłatą i terminem realizacji.Pieniądze za termin pobrane,a płyta została wysłana z 2 dniowym opóźnieniem z magazynu.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marek
link | zgłoś
2020-08-13
*.147.105.*
Mnie też okradli niestety.Amlitiuner drogi nawalił(wada fabryczna-zdarza się)Złożyłem reklamacje,po kilku tygodniach dostałem powiadomienie o odbiorze-niestety chcieli mi wcisnąć z pogniecioną obudową tłumacząc że im się uszkodził i obniża mi cenę o 200 Pln bo tyle muszą zapłacić serwisowi za uszkod [rozwiń/zwiń]
brak
za krótka rubryka na wymienienie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Justyna
link | zgłoś
2020-08-12
*.254.188.*
Nie kupujcie nic w Media Expert. Mnie okradli! Zabrali zareklamowany sprzęt, nie oddają pieniędzy od wielu tygodni. Nie odpowiadają na wiadomości. Nigdy więcej zakupów w Media Expert!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewanna Wybranna
link | zgłoś
2020-08-12
*.254.232.*
W media nie opłaca się kupować prezentów. Mama mi kupiła prezet na urodziny w postaci zbyt dużego odkurzacza. Jest naprawdę duży. Ponieważ mieszkam w mniejszej miejscowości, bez własnego pojazdu, po odbiór przyjechałam dopiero po dwóch tygodniach. Więc czas na zwrot minął, choć kiedyś w tym samym sk [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
NimitZ
link | zgłoś
2020-08-12
*.89.72.*
Miesiąc temu kupiłem u nich Xboxa One Cyberpunk Edition, przysłali kolekcjonerską limitkę opakowaną tylko w strecz, przez co pudełko było całe rozpieprzone. Odmówiłem przyjęcia, więc od miesiąca nie mam ani kasy, ani konsoli, bo "sprawa jest w toku". Na infolinii wisi się pół godziny słuchając durne [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Magdalena
link | zgłoś
2020-08-10
*:59a8:aa3e:*
Złożyliśmy zamówienie tydzień wcześniej - po tygodniu zadzwonił automat z informacją iż pralka i suszarka nie zostaną dostarczone. Po 3 dniach widnieje status wysłane do klienta, zero informacji, zero szacunku do klienta, tak złego doświadczenia ze sklepem internetowym jeszcze nie mieliśmy. Wstyd!
Brak
Brak kompetencji w prowadzeniu biznesu online
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Milla
link | zgłoś
2020-08-09
*.243.228.*
Obsługa to jakiś żart,nikt nic nie wie odsyłanie od jednego działu do drugiego a przesyłki jak nie ma tak nie ma a zamówione 27 lipca i do 10 sierpnia jeszcze nie ma.Przesłany na odczepnego list przewozowy jest lipny.BANDA OSZUSTÓW!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
małgorzata
link | zgłoś
2020-08-07
*.146.32.*
ten sklep to jakaś porażka. sprzęty zaraz się psują , nie można się doczekac rozpatrzenia reklamacji i kontaktu z nimi, bo nikt nie odpowiada, po batalii reklamacji ponad 3 miesiące informacja że do zamówienia 02325663073 wystawiono fakturę korygującą i podobno wrócili pieniądze, tylko nie wiem na c [rozwiń/zwiń]
brak
sprzęt psuje się po paru dniach, a o reklamację trzeba walczyc juz ponad 3 miesiace
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Barbara
link | zgłoś
2020-08-07
*:ffd9:215e:*
Towaru zamówionego nie otrzymałam, oczywiście nikt nie wie dlaczego. Cały dzień czekania na kuriera A tu wałek.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jacek
link | zgłoś
2020-08-06
*.232.45.*
oczywiście 29.07.2020 zakupiłem i do 6.08 nie otrzymałem.
brak
brak wydania zakupionego produktu, brak informacji co się z nim dzieje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?