Opinie o Miromiko

4.4 - poziom obsługi
4.5 - jakość usług / cena
4.4 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 165
Kategoria:
Usługi reklamowe

Strona internetowa:
miromiko.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
link | zgłoś
2018-07-20
*.49.141.*
Koszulka z czaszką fajna szkoda że nie ma odbioru osobistego w warszawie byłoby szybciej pomyślcie o tym pewnie więcej byście sprzedali przecież !
czaszka
brak odbioru osobistego w Warszawie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kamila
link | zgłoś
2018-07-20
*.49.141.*
Koszulki jak na zdjęciach bardzo fajny krój bawełna fajna biała i gładka. Wilk wygląda bardzo realistycznie mężowi się podoba a to najważniejsze .
wygląd
chyba trochę za drogo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kamo Leszek
link | zgłoś
2018-07-19
*.49.141.*
Zdecydowanie polecam za taką cenę naprawdę dobry produkt z pewnością jeszcze coś u Was kupię bo córki zadowolone
jakość
brak kontaktu telefonicznego
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kokosz Paweł
link | zgłoś
2018-07-19
*.49.141.*
Koszulki fajne , nadruk trwały , bawełna ok
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tasak
link | zgłoś
2018-07-19
*.254.226.*
Wszystko w porządku polecam tego sprzedajcego
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Kartofel
link | zgłoś
2018-07-19
*.6.136.*
Koszulki 3d z czaszką wychodzącą z koszulki są super , niespotykana jakość detali widać każde zagłębienie i dym wygląda bardzo fajnie czekałem trochę ale było warto
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kamil Nosal
link | zgłoś
2018-07-19
*.6.136.*
Witam , zamówiłem koszulki z kotkami dla dziewczyny koszulki przyszły szybko nadruk bardzo ok z pewnoscią jeszcze coś zamówię
jakość
brak kontaktu telefonicznego
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kamil Fornik
link | zgłoś
2018-07-18
*.6.71.*
Zamówiłem białą koszulkę z orłem na prezent nadruk fajny bo nie czuć go jak inne materiał też gatunkowo w porządku wysyłka po 2 dniach od zamówienia polecam serdecznie zakupy w sklepie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
klawisz
link | zgłoś
2018-07-18
*.6.71.*
OK
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomek Sandkowski
link | zgłoś
2018-07-17
*.254.227.*
Polecam miromiko fajne te koszulki z czaszkom, nadruk się nie spiera i bawełna też w porządku. Na pewno jeszcze coś u nich kupię bo warto
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Kalafior
link | zgłoś
2018-07-17
*.49.235.*
Wszystko w jak najlepszym porządku towar pierwsza klasa - szybka wysyłka
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
KOkoN
link | zgłoś
2018-07-16
*.49.148.*
ok
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Stonka
link | zgłoś
2018-07-12
*.49.186.*
Koszulka z psem ładna , materiał dobrej jakości szkoda że nie ma bluz :(
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...