Opinie o Monnari

1.6 - poziom obsługi
2.0 - jakość usług / cena
1.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 20
Średnia ocen:
1.7 / 5

Kategoria:
Sieci handlowe

Strona internetowa:
www.monnari.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Bozena
link | zgłoś
2020-05-15
*.251.138.*
Ta firma to kompletna porażka, zero szacunku dla klienta i jego racji. Kupiłam w tym sklepie elegancki niebieski sweter. Po niecałym miesięcu użytkowania na rękawie pojawiła się fioletowa plama. Za kilka dni pojawiło się kilka kolejnych plam, tym razem centralnie na plecach. Wady były ewidentne, dl [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Edyta
link | zgłoś
2020-04-24
*:1a:a40:*
Dla mnie jedna z najlepszych Marek.Polecam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Bajka
link | zgłoś
2020-04-14
*.246.143.*
Jakość towaru wg mnie bardzo dobra ale ceny bardzo wysokie, niekiedy zdarzało się, gdy zamawiałam przez internet, że towar był uszkodzony tj. źle uszyte spodnie itp.. Zgadzam się z opiniami, że zwrot pieniędzy to porażka. Wielokrotnie dzwoniłam na infolinię i cytowałam ich regulamin, ale po interwen [rozwiń/zwiń]
towar bardzo dobrej jakości
bardzo drogie ubrania
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dorota
link | zgłoś
2020-02-19
*.169.204.*
Zdecydowanie nie polecam zakupów tej marki. Jakość nie idzie w parze z ceną. Kupiłam w grudniu kurtkę, w lutym zrobiła się dziura na szwie, poprosiłam o zwrot pieniędzy bo kurtka była źle zszyta, niestety dostałam odpowiedź odmowną, twierdzą że można to naprawić. Pewnie tak tylko obawiam się że będz [rozwiń/zwiń]
Brak
Materiał za słaby na kurtkę zimową
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
marzena
link | zgłoś
2020-01-02
*:56f6:58ad:*
Ten sklep to porażka, na zwrot pieniędzy czekam już miesiąc. Dzwoniłam, Pani opowiedziała sprawdzi i oddzwoni, nie oddzwoniła, Napisałam maila, odpisali,że tego samego dnia przeleją, oczywiście pieniędzy nie mam. Odradzam zakupy.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Aga
link | zgłoś
2019-12-16
*.75.85.*
Zakupy online, problematyczny zwrot towaru - bardzo długo czas zwrotu środków na konto, nawet do 4 tygodni.
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Iwona
link | zgłoś
2019-06-25
*.4.177.*
ZDECYDOWANIE odradzam zakupy w sklepie internetowym. Zamówioną bluzkę odebrałam w sklepie stacjonarnym 10.06.19 i od razu zrobiłam zwrot (w realu nie podobał mi się kolor). Do tej pory 26.06.19 nie zwrócono mi pieniędzy!!!! Kilkakrotnie kontaktowałam się w tej sprawie z infolinią - bez skutku. Nie [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Małgorzata
link | zgłoś
2019-04-02
*.233.186.*
Osobiście odradzam zakupy w sklepie Monnari, ponieważ po raz pierwszy przy zwrocie towaru, nie otrzymałam pieniędzy na konto jak to robią wszystkie sklepy tylko Kartę Podarunkową( czyli karta ważna przez rok z taka gotówka ile zapłaciłam, ale mogę ją tylko wykorzystać w sklepach Monnari.Nigdy więcej [rozwiń/zwiń]
Nie widzę
Nie można zwrócić towaru
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2018-07-11
*.252.18.*
Moja opinia dotyczy sklepu internetowego Monnari. Odebrałam zamówiony towar w sklepie stacjonarnym i od razu zwróciłam z powodu złego rozmiaru ( na dodatek zamówiona bluza była brudna jakby ktoś ją nosił). Obsługa sklepu powiedziała, że następnego dnia wysyłają zwroty do firmy. Minęło 16 dni i ani ś [rozwiń/zwiń]
Zero kontaktu ze sklepem internetowym, nie mozna się doczekać zwrotu pieniedzy za zwrócony towar
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jarosław
link | zgłoś
2015-01-05
*.205.85.*
Odradzam dokonywania zakupów w Monnari. W Monnari nie ma możliwości zwrotu lub wymiany towaru. Żona kupiła przed Świętami w ścisku sklepowym płaszcz. W domu po spokojnym zmierzeniu okazało się jednak, że jest zbyt ciasny. Po 2 godzinach od zakupu okazało się, że nie można płaszcza ani zamienić ani o [rozwiń/zwiń]
Brak możliwości zwrotu lub wymiany
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]