Opinie o Morele.net

3.6 - poziom obsługi
4.2 - jakość usług / cena
3.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 17
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
www.morele.net
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Michał
link | zgłoś
2017-12-13
*.48.2.*
Stanowczo odradzam. Zamówiłem produkt. Przy odbiorze zauważyłem, że zamówiony model to nie ta generacja, której poszukiwałem. Panowie w punkcie odbioru powiedzieli mi, że spokojnie mam obejrzeć i mam 14 dni na zwrot towaru. Następnego dnia gdy chciałem zwrócić towar otrzymałem informację, że jak kup [rozwiń/zwiń]
Znany sklep dużo artykułów
Niekompetentni pracownicy wprowadzający w błąd. Brak możliwości zwrotu przy zakupie na fakturę
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Artur
link | zgłoś
2016-04-24
*.180.190.*
Jestem zadowolony z zakupów w tym sklepie. Szybka wysyłka, duży wybór i ceny oraz odbiór osobisty.
Jakość, wybór i cena
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Radeq
link | zgłoś
2016-03-23
*.231.34.*
Jestem zadowolony ze sklepu. Nastepnego dnia od zamowienia towar byl dostepny do odbioru w Netpunkcie. Odbior odbyl sie sprawnie i szybko. Polecam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
lukasz
link | zgłoś
2015-08-16
*.13.233.*
Kupowałem u nich już chyba z 4 razy, za każdym razem było wszytsko ok. Wkurzyłamnie ich ostatnia "prpmocja" na pralkę Whirlpoo, nagle okazało się że jest o 100 zł taniej niż wszedzie indziej, ale niestety 84 zł transport, bo oczywiście darmowego nie było;)
generalnie ok
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ignac
link | zgłoś
2015-03-18
*.113.180.*
Zamówiłem w piątek. Miało być najpierw w poniedziałek, potem w środę, a ostatecznie było we wtorek. Obsługa miła, kilentów nie było wcale jak tam byłem (NET PUNKT w Warszawie przy al. KEN). Generalnie OK.
Dość szybki czas realizacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
betlin
link | zgłoś
2015-01-30
*.63.105.*
Kupiłem lodówkę samochodową, czas realizacji był trochę dłuższy od deklarowanego ale towar dotarł, jest sprawny więc o.k.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysztof
link | zgłoś
2015-01-06
*.49.114.*
Zdecydowanie NIE !. Byłem ich stałym klientem dopóki jedna z zakupionych rzeczy (karta graficzna) się nie popsuła. Zgłosiłem reklamację przez ich stronę internetową, niby wszystko pięknie wyglądało bo system pamiętał wszystkie zakupione przeze mnie produkty i zgłoszenie było proste i przyjemne. N [rozwiń/zwiń]
zerowy poziom obsługi klienta podczas reklamacji uszkodzonego towaru
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
JakPle
link | zgłoś
2015-01-06
*.41.192.*
Bardzo dobry kontakt telefoniczny. Sprawny interfejs klienta. Przesyłka dotarła w określonym czasie. Miła obsługa w punkcie odbiorczym.
Szybkość, bogaty asortyment, atrakcyjne ceny
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marian929
link | zgłoś
2015-01-05
*.12.49.*
W ostatnim czasie zakupiłem w ty sklepie żelazko które odebrałem w ich punkcie bez dodatkowych opłat za transport, cena żelazka w porównaniu do innych sklepów typu "codziennie niskie ceny" czy "idiotów" niższa o 20% to naprawdę sporo, dodam iż to już nie pierwsze moje zakupy w tym sklepie i naprawdę [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
rusti
link | zgłoś
2014-12-07
*.30.108.*
Jedyny sklep w Polsce, gdzie można zapłacić także PayPal. Niektóre niby umożliwiają tę formę płatności - teoretycznie, ale jest ona nieczynna. Kupowałem telewizor będąc fizycznie w USA. Kartą płacić nie mogłem, bo ze względu na różnice w zapisie kodu pocztowego, adresu, numeru telefonu, nie dostaje [rozwiń/zwiń]
w porządku
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
WzBielan
link | zgłoś
2014-11-28
*.105.179.*
W dniu 16.09. 2014 zamówiliśmy w morele.net kamerę cyfrową XBLITZ action FULL HD. Otrzymaliśmy kamerę-rejestrator bez integralnej części, tj. PRZYSSAWKI DO SZYBY SAMOCHODOWEJ, bez której kamerkę można używać…gdzieś, ale nie w samochodzie. Zgłosiliśmy reklamację poprzez ICHNIĄ stronę, ale dopiero po [rozwiń/zwiń]
żadnych
ŚWIADOMA sprzedaż towarów wybrakowanych, a nawet wadliwych.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
WzBielan
link | zgłoś
2014-11-02
*.105.179.*
NEGATYWNA! W dniu 16.09. 2014 zamówiliśmy w morele.net: kamerę cyfrową XBLITZ action FULL HD. Otrzymaliśmy kamerę-rejestrator bez integralnej części, tj. PRZYSSAWKI DO SZYBY SAMOCHODOWEJ. Zgłosiliśmy reklamację poprzez ICHNIIĄ stronę, ale dopiero po bezpośrednich interwencjach telefonicznych, spraw [rozwiń/zwiń]
duży wybór
Nieprofesjonalna obsługa serwisowa-REKKLAMACJE.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Lolek
link | zgłoś
2014-04-08
*.159.88.*
Kupuję u nich regularnie telefony. Mają płynny system zamówień. Warto kupować, bo można znaleźć produkty w ciekawych cenach.
promocje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...