Opinie o Multimedia Polska

1.3 - poziom obsługi
1.0 - jakość usług / cena
1.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 6
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
www.multimedia.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Dagmara
link | zgłoś
2016-02-17
*.191.66.*
Firma multimedia oferuje internet z domowizją ale zapomniała dodać że instaluje tylko internet natomiast domowizję należy sobie samemu zainstalować, mam 80 lat i nie potrafię sobiee sama zainstalować tej usługi ale firmy to nie obchodzi i dlatego płacę za usługę a nie mogę z niej skorzystać. Dlatego [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2015-01-15
*.199.95.*
Nie widze czy moja opinia sie dodała.... Ogolnie nie polecam.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
anna
link | zgłoś
2015-01-15
*.224.60.*
Co roku coraż drożej, a jakość usług coraz słabsza. Internet powolny, ciągle przerywa. W odpowiedzi na reklamację słyszę, że w chwili obecnej jest przecież wszystko w porządku. Programy w tv zmieniają bez zapowiedzi, podmieniają na programy z zupełnie innych działów tematycznych. Mam teraz badziewne [rozwiń/zwiń]
słaba jakość połączenia internetowego, często zrywa połączenie, brak szacunku dla klienta, zmiany umowy bez ostrzeżenia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ego
link | zgłoś
2015-01-05
*.231.118.*
syf
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Iwona
link | zgłoś
2014-12-23
*.15.144.*
Koszmar. Umówiłam się na montaż routera, wziełam dzień urlopu, bo monter miał przyjść między 9.00 a 12.00, do tej pory nie doszedł. Panie z infolinii nie wiedzą dlaczego nie doszedł, poinformuja jak tylko sie dowiedza. Od 26 godzin nie poinformowały.Ogólnie nikt za nic nie odpowiada.
brak
niesolidność, brak informacji,zawyżanie faktur,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Artur
link | zgłoś
2014-11-28
*.230.213.*
Olewają klientów. Umów nie można zgrać w terminach (każda kończy się w innym czasie). Kolejki w BOK-u w Lublinie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...