Opinie o NC+

2.3 - poziom obsługi
2.6 - jakość usług / cena
2.2 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 22
Kategoria:
Telewizja cyfrowa

Strona internetowa:
ncplus.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Mariusz Tomczyk
link | zgłoś
2016-01-28
*.231.34.*
Ja tam nie miałem żadnych problemów z rezygnacją z NC+. Normalnie zrobiłem to w punkcie
ok
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
JTT
link | zgłoś
2015-04-24
*.219.63.*
OSTRZEGAM !!! Wszystkich przed firmą NC+ Umowa kończyła mi się w marcu 2015 w lutym złożyłem rezygnacje, ale początkiem marca zadzwoniła bałatmunistka z nową zniżkową super ofertą którą miałem otrzymać mailem. Maila nie otrzymałem i nic nie potwierdzałem (w spamie też nie było) a jak zadzwoniłem z [rozwiń/zwiń]
Działa
Oszustwa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotr
link | zgłoś
2015-03-31
*.101.89.*
Mam nadzieję, że nowe prawo konsumenckie chociaż trochę ukróci to dziadostwo jakie wyprawiała NC+. Po wypowiedzeniu listem poleconym umowy na miesiąc przed jej nominalnym zakończeniem, co już jest kuriozalne- zadzwonił do mnie ktoś z działu "utrzymania klienta"- 18 godzina, ja w kolejce do kasy w ma [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
drejk
link | zgłoś
2015-03-23
*.172.247.*
Skorzystałem z ich nowej promocji u jestem bardzo zadowolony. Za 20 zł mam wszystkie kanały, wiem że później się to zmieni ,ale mają tak dużo pakietów, że chyba przy nich zostanę.
ogólnie jestem bardzo zadowolony
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kasia
link | zgłoś
2015-01-31
*.158.217.*
Chcieliśmy rozszerzyć umowę o internet, gdyż korzystamy z Tv, telefonicznie zostało wszystko załatwione tylko ze czekamy już 2 m- c na modem do internetu i nic. Zgłosilam reklamacje i tez żadnego odzewu. Rozmawiając z konsultantem nie potrafią tego wytłumaczyć dlaczego nie otrzymaliśmy modemu, chce [rozwiń/zwiń]
Żadnych
Oszukuja
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tadeusz
link | zgłoś
2014-12-22
*.253.80.*
Dałem się nabić w butelką!!! Zdecydowałem się na miltiroom. Trzy razy zmieniałem dokoder, aby zadziałał. Do tego musiałem dokupić dwa urządzenia access point. Po tygodniu męki wreszcie zadziałało, ale nadal jest komunikat, że zły jest numer karty. Co więcej - zawiesza się przy każdym uruchomieniu. [rozwiń/zwiń]
firma dobrze rozleklamowana
tandeta do kwadratu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marcin
link | zgłoś
2014-12-20
*.81.160.*
Nie polecam. Poziom obsługi fatalny. Arogancja na infolinii. Nic nie można załatwić. 3 miesiące prosiłem się o przeksięgowanie nadpłaty z jednego konta na drugie. Mimo nadpłaty na drugim abonamencie policzyli odsetki. Bezczelność ludzi na info nie zna granic. Mają gdzieś długoletnich abonentów i w d [rozwiń/zwiń]
Brak profesjonalizmu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ness
link | zgłoś
2014-11-28
*.37.196.*
Co innego ustalasz podczas rozmowy, co innego na umowie, ciągle stosują stare sztuczki: dzwonią, nie pozwalając dojść do słowa oferują włączenie usług na "promocyjnych warunkach" wystarczy jedno tak i po zabawie;(.W BOK niczego nie załatwisz poza włączeniem nowych usług.Jak jest nawet błahy problem, [rozwiń/zwiń]
Jakość sygnału
Krętactwo i naciągactwo - zło w czystej postaci!.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
bura
link | zgłoś
2014-11-28
*.121.8.*
Oszuści co innego mówią akwizytorzy a co innego jest w umowie Opłaty rosną i nic z tym nie zrobicie mówią ,że 40 zł będziesz płacił a po 3 miesiącach po 100 przychodzi a po pięciu 140zł do tego kary za wszystko
nie da się rozwiązać umowy bez gigantycznych kar
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
inick
link | zgłoś
2014-11-08
*.3.63.*
Nierzetelna kompletnie amatorska obsługa klienta. Brak szacunku dla klienta, arogancja i chamstwo. To najłagodniejsze co można o nich powiedzieć. Jakość kanałów HD to porażka - "bitstream" sygnału HD ciut lepszy od SD.
brak
brak szacunku dla abonentow, arogancja
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Henryk
link | zgłoś
2014-11-05
*.117.129.*
Zestaw programów bardzo duży.Dużo programów w jakości HD. Od pewnego czasu posiadam usługę multiroom.Niestety drugi dekoder (biały) już musiałem wymienić 3 tygodnie temu i ten nowy już się zawiesza. Prawdopodobnie czeka mnie kolejna wymiana.
trudno wymienić
Bardzo długi czas oczekiwania (nawet 45 min) na połączenie z konsultantem w Biurze Obsługi Klienta.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
grazyna
link | zgłoś
2014-11-04
*.3.108.*
nigdy nikomu nie poleciłabym tv nc plus
nie ma
brak szacunku do starych abonentow
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Felix
link | zgłoś
2014-11-03
*.99.121.*
Firma cyfra +, której następcą jest nc+ oszukała mnie, wyłudzając niechcianą promocję , apotem liczyła karę, pomimo iż wypowiedziałem promocję w terminie, na co posiadam nagrania rozmów na CD.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...