Opinie o NET-S Chmielowscy

1.9 - poziom obsługi
2.2 - jakość usług / cena
1.9 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 9
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
www.net-s.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
ANDRZEJ
link | zgłoś
2020-01-27
*.238.229.*
Złodzieje oszuści. Termin 24 h, a po dokonaniu przedpłaty potwierdzają odległy termin i nie chcą oddać pieniędzy !!!
Tylko wady
Oszuści
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jarek
link | zgłoś
2020-01-02
*.65.34.*
OMIJAĆ TEN SKLEP!!! W czasie zamówienia cena się zmienia (na stronie 1 cena, w podsumowaniu już co innego). Czekam na CPU 4 tydzień!!! Nie mam ani sprzętu, ani pieniędzy. Gradna nie sklep.
żadnych!!!!
same wady!!!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysztof
link | zgłoś
2019-12-15
*.96.230.*
Omijać z daleka! Nie posiadają na stanie sprzedawanych przez siebie towarów. Na wysyłkę czeka się tygodniami!
brak
Nieprawda podawana na stronie o dostępności towaru i terminach wysyłek.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Opinia Net-s
link | zgłoś
2019-12-13
*.226.122.*
Nadali zamówiony z wysyłką 24h CPU po ok tygodniu. Pytam gdzie kod na grę z promocji AMD www.amdrewards.com? Nie mają/nie oferują/ nie są w promocji... No to 10 dnia demontaż cpu, czyszczenie, pisanie oświadczenia i zwrot konsumencki. I teraz NAJLEPSZE: Po około dwóch tygodniach upominam się o kasę [rozwiń/zwiń]
Oszuści, złodzieje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
wredziol
link | zgłoś
2019-10-21
*.11.114.*
Właśnie minął trzeci tydzień oczekiwania na telefon, którego, jak się okazało, nie mają… W odpowiedzi na ponaglający mail odpowiadają „zapytamy działu logistyki”. $%^$# mnie obchodzi ile czasu potrzebują na kontakt z „działem logistyki”. Po kolejnym tygodniu odpowiadają, że to nie ich wina, tylko dy [rozwiń/zwiń]
brak towaru, niekompetentne odpowiedzi na pytania o towar,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
meryjan
link | zgłoś
2019-09-30
*.75.113.*
Porażka, omijać z daleka. Czas oczekiwania na przesyłkę oczywiście niezgodny z informacją na stronie, po ponagleniach mailowych w końcu zachcieli przesłać towar - zestaw klawiatura i mysz. Rozpakowałem, z foliowego opakowania wyjąłem tylko mysz, nie odpowiadała mi więc postanowiłem zwrócić całość. O [rozwiń/zwiń]
brak
niedotrzymywanie terminów, slaby kontakt, fatalna obsługa zwrotów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
aaannnndddyyy
link | zgłoś
2017-04-02
*.221.122.*
miła i pomocna obsługa !
ceny ceny ceny
chba brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andy
link | zgłoś
2016-02-09
*.221.123.*
super firma
super ceny
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dorota
link | zgłoś
2014-12-19
*.238.148.*
Zamówiłam prezent na święta 9.12, na stronie widniała informacja, iż czas realizacji wydłużył się do 5 dni roboczych, po 7 dniu roboczym, wysłałam zapytanie co się dzieje z moim zamówieniem, następnego dnia otrzymałam odpowiedź, iż zostaje anulowane, z powodu wyprzedania towaru, informację otrzymała [rozwiń/zwiń]
Brak
Opieszałość
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?