Opinie o NETICO

3.4 - poziom obsługi
3.4 - jakość usług / cena
3.4 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 5
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
www.netico.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Drozdek Michał
link | zgłoś
2017-02-27
*.217.216.*
Firma bardzo ok. idzie się dogadać a to przy dzisiejszych dostawcach najważniejsze. Internet i TV dobrze chodzi. Mogę polecić.
Szybka obsługa, dobry net
słaba informacja o nowych ofertach
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
arbuzinski
link | zgłoś
2017-01-04
*.217.216.*
internet z netico to porażka. obsługa również. ! nie polecam tej firmy. ! obsługa klienta jak sto lat temu. pozatym pan artur pajer, niewiem ale co najwyżej zatrudniłbym pana do składania długopisów. ! OCENA 0 / 10 . TRAGEDIA !
0
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krystyna Janik
link | zgłoś
2016-11-30
*.90.106.*
Bardzo dobry internet i obsługa klienta. Polecam. Miałam też przypadek, że uszkodził mi się router nie dość, że sprawdzili i nie pobrali opłaty to jeszcze zaproponowali dzierżawę routera wifi i od razu go zainstalowali. Uczciwa obsługa dzieki
lokalna firma idzie porozmawiac z człowiekiem, dobrzy serwisanci
może czasami mało informacji o aktualnej ofercie promocyjnej
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Józef Wądziel
link | zgłoś
2016-09-20
*.217.216.*
Firma mile zaskakuje jest lokalna a ma bardzo kompetentnych pracowników szczególnie serwisu. Jeśli chodzi o usługę internetu i telewizji działają bardzo fajnie mam już ich od roku. Polecam
Dobry kontakt, nie durne infolinie. Szybka reakcja na problem
w zasadzie to słabi z marketingu mogli by sie bardziej promować
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ala
link | zgłoś
2015-11-26
*.218.61.*
Jestem bardzo zawiedziony brakiem jakiejkolwiek odpowiedzialności ze strony dostawcy. Internetu nie ma średnio 8 razy w ciągu dnia - po około 3 minuty. Po rozmowie z miłą Panią - stwierdziła, że to problem routera i zaleciła żebym podłączył internet bezpośrednio, a jeśli problem nie ustąpi to przyjd [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...