Opinie o Orange

1.6 - poziom obsługi
1.9 - jakość usług / cena
1.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 183
Kategoria:
Operatorzy komórkowi

Strona internetowa:
www.orange.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Piotr
link | zgłoś
2018-02-05
*.174.66.*
KU PRZESTRODZE Podpisałem umowę na instalację Neostrada (w styczniu 2018) 15-01-2018 pod umówiony adres przyszli instalatorzy. Po chwili stwierdzili, że montaż jest niemożliwy ponieważ brak kabla. Właściwy kabel znalazł się piętro niżej w skrzynce. Okazało się , że trzeba go przeprowadzić do [rozwiń/zwiń]
nie stwierdzono
nie rzetelna informacja w pkt sprzedaży, nie kompetentna obsługa infolinii
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
frtg
link | zgłoś
2017-05-24
*.42.71.*
Kupiłem neostradę do 80 Mb a jest z ledwością 0,5Mb.Dlaczego tak strasznie oszukują klienta, czy spadające zyski i coraz mniejsza ilość użytkowników zmusza do tak haniebnych metod. Przecież wiedzą ile można sprzedać. Kompletne dno , reszta postów mówi to samo. Nigdy więcej nie dam się oszukać tej ba [rozwiń/zwiń]
scsd
dsdfc
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
oszusci
link | zgłoś
2017-05-20
*:c84d:5d41:*
oszuści!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michasz
link | zgłoś
2017-03-14
*.7.160.*
Nie polecam!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Viper
link | zgłoś
2017-01-30
*.188.121.*
Nie Polecam... Po 1 obsługa wydaje się mieć IQ po niżej 40 Po 2 Router to słabo skonstruowane pudło. Po 3 Po zgłoszeniu błędu błąd może zniknąć na Max 1 dzień. Po 4 Internet jest dużo wolniejszy niż w umowie. Po 5 Filmy ładują się całe wieki. Gdy TP było same lepiej zażądali firmą. Od [rozwiń/zwiń]
Bez limitu
Ciężko jest o dobrą pomoc ze strony obsługi.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Baker
link | zgłoś
2017-01-27
*.38.13.*
Również nie polecam, neo do 10mb/s wyciąga 6 (max normalnie ok.2-3) ale co z tego jeżeli codziennie połączenie zanika na kilka godzin. A jak już jest pobieranie normalne to ping jest od 60 taka norma, jak mu coś odbije to czasem jest nawet 30.000 więc raczej jest dosyć duży. Gdy była przeprowadzana [rozwiń/zwiń]
-niska prędkość downloadu oraz uploadu -ping od 60 do 30.000
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Użytkownik
link | zgłoś
2017-01-05
*.83.245.*
Firma Orange to zdecydowanie najgorszy dostawca internetu i sieci komórkowej w Polsce. Mam wykupioną Neostradę do 80 Mb/s natomiast prędkość nie przekracza 6 Mb/s (wg obsługi klienta sieć powinna spokojne obsługiwać do 120). Połączenie jest na dodatek bardzo często zrywane natomiast obsługa klienta [rozwiń/zwiń]
salony dosłownie wszędzie.
1. Częste utraty połączenia (zwane ładnie niestabilnym łączem) 2. Prędkość internetu dużo niższa niż obiecywana (u mnie przy umowie na "do 80Mb/s prędkość wynosi średnio 4 Mb/s) 3. Fatalna obsługa klienta - długi czas oczekiwania na jakąkolwiek reakcję ze strony operatora 4. Niska jakość rozmów 5. Gubiące się SMS'y 6. Niekonkurencyjna cena w stosunku do konkurencji oraz mnóstwo dodatkowych i ukrytych opłat
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomasz
link | zgłoś
2016-12-29
*.181.70.*
Zdecydowałem się napisać negatywną opinię po tym, kiedy chciałem rozwiązać umowę z firmą Orange (Neostrada). Sytuacja wyglądała następująco - podpisałem umowę na rok, po tym okresie chciałem ją rozwiązać (4 dni po upływie terminu umowy), konsultant w salonie przyjął moją rezygnację, liczyłem się z k [rozwiń/zwiń]
Byle jakie połączenie (kablowa sieć telefoniczna), słaby transfer, przerwy w połączeniu. Kruczki prawne w zapisach umowy, utrudniające pożegnanie się z tym operatorem.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Internauta
link | zgłoś
2016-12-28
*.195.150.*
Niestety ciezko jest u nich wywalczyc 50% najnizszej oferty (10mb/s), dziala jak chce, packet loss na poziomie >10%. Sami przyznaja ze ich magistrala nie jest wystarczajaco wydajna, wygrywaja przetargi i biora kase od panstwa na modernizacje a i tak zmian nic nie widac, monopolisci internetu stacjon [rozwiń/zwiń]
BRAK
Wszystko, niech najlepiej zgina te zlodzieje.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dawid
link | zgłoś
2016-12-22
*.125.83.*
Nie polecam. No chyba że ktoś lubi mieć wieczne problemy z internetem. Umowa się kończy i rezygnuję. Ping skacze jak zwariowany a wysyłanie nie przekracza 1 mbps. Zazwyczaj ja mam od 0.09 do 1.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
marchm1
link | zgłoś
2016-12-18
*.120.52.*
Zwiedzony wynikami speed testu spodziwałem się po sieci orange lte czegoś dobrego. Niestety rzeczywistość była dla mnie brutalna. Fluktuacje prędkości transferu są tak zmienne, że aż nie do wytrzymania. Akurat mieszkam w dzielnicy Poznania, która obfituje w różnych przedsiębiorców, a co za tym idzie [rozwiń/zwiń]
brak
nie działa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jano
link | zgłoś
2016-12-14
*.175.180.*
internet do 10 mb totalna masakra wieczny problem co chwila zrywa to już ostania umowa nigdy więcej . Pomiar wykonany SPEEDTEST. Pobieranie 1,19 wysyłanie 0,45 ping 35.
Nie spełnia warunków umowy oszustwo.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jakub
link | zgłoś
2016-12-12
*.0.137.*
Od jakiegoś czasu internet który przez dobre kilka lat chodził z prędkością 50-60 MB (umowa 80mb) zwolnił do 10-15 MB a orange na to że pewnie parametry łącza nie pozwalają na więcej a kiedyś nie było problemu to już nie wiedzą czemu ogólnie zero profesjonalizmu i mają klienta w dupie bo w większośc [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...