Opinie o Paris Optique

2.0 - poziom obsługi
2.1 - jakość usług / cena
1.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 20
Kategoria:
Działalność ekspercka

Strona internetowa:
parisoptique.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Artur
link | zgłoś
2019-06-04
*.248.250.*
Nie jestem zadowolony począwszy ze sprzedawcy która mnie oszukała twierdząc ze powłoka na szkle się nie wytrze a jak cos to jest gwarancja i trzeba przynieść a teraz ta sama pani twierdzi ze gwarancja tego nie uwzględnia i karze sobie dopłacić za szkła Żenada Powłoka która miała się nie wytrzeć [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
klient paris
link | zgłoś
2019-05-27
*.41.133.*
Wszystko ok. Salon w Krakowie Bonarka - ok. Miłe Panie :)
Dobra obsługa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agas
link | zgłoś
2019-05-17
*.0.34.*
Szczerze odradzam, moim zdaniem specjaliści odpowiedzialni za przygotowanie soczewek do oprawek nie maja pojęcia o swojej fachu, personel sklepu podejmuje decyzje dot. Soczewek nie konsultując tego z klientem. Czekałam na okulary 1,5 miesiąca(dwukrotnie były złe soczewki, za trzecim razem soczewki [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
jg
link | zgłoś
2019-05-10
*.254.185.*
Odradzam, pomimo że w pierwszej ekspertyzie napisali że oba szkła maja odprysk ( jedno było w oprawce i nie wiem po co je wyjmowali) to jednak jedyne co zaproponowali to zakup nowych szkieł... pierwszy i ostatni raz w tej firmie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klient001
link | zgłoś
2019-04-26
*:7957:b2b8:*
oddałem okulary na gwarancję ponieważ po sezonie rozwarstwiły się warstwy na szkle, pani w salonie powiedziała tylko, że ta usterka pojawiła się bo okulary znajdowały się na słońcu. Od dziś okulary przeciwsłoneczne będę nosił tylko po zmroku albo idąc cieniem, pozdrawiam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Anna
link | zgłoś
2019-03-26
*.212.165.*
ODRADZAM SALON W BIELSKU _BIAŁEJ, NIE POLECAM. Jakość szkieł fatalna. W trakcie reklamacji.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
JS
link | zgłoś
2019-02-27
*.156.140.*
Przestrzegam przed zakupem okularów korekcyjnych w sklepach w Paris Optique, jest to firma, która nie robiąc ekspertyzy wystawia dokument oznajmiając, że nie uznaje danej reklamacji. Dla dobra klienta otrzymujemy możliwość zamówienia okularów raz jeszcze. Finalnie, gdy dowiadujemy się, że w związku [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Hanna
link | zgłoś
2019-02-20
*.73.22.*
absolutnie nie polecam zakupu okularów w tej firmie. Od sierpnia trwa proces reklamacyjny, nie mam okularów za które zapłaciłam ponad 1800 złotych.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Joanna
link | zgłoś
2019-02-19
*.185.196.*
Mimo, że jest wiele słabych opinii skusiłam się na zakup okularów i jestem z nich naprawdę zadowolona! Panie pracujące w salonie bardzo dobrze dobrały mi kształt oprawek do twarzy. Cena jest naprawdę niska a jakość oceniam póki co - wzorowo. Mam wielki talent do niszczenia moich rzeczy i zdarzyło mi [rozwiń/zwiń]
wytrzymałe, dobra cena, spory wybór,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michał
link | zgłoś
2019-02-16
*.172.237.*
Szczególnie odradzam zakup okularów w tej sieciowce. Po nie całym miesiącu szkiełka z dodatkową powłoka, zarysowały się i nie chcieli przyjąć reklamacji tłumacząc się że to uszkodzenie mechaniczne
Dosyć miła obsluga
Słabą jakość okularow
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Angelika
link | zgłoś
2019-01-14
*.146.248.*
Nie polecam salonu Paris Optique Sfera Bielsko-Biała. W zakupionych przeze mnie okularach była wada ukryta – soczewki miały równe poziome kreski (na lewej dwie, na prawej jedną). Na okulary czekałam 6 dni, na reklamację miesiąc, reklamacja pozytywna po ŻĄDANIU zwrotu pieniędzy. Obecnie nadal czekam [rozwiń/zwiń]
brak
olewanie klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
kana
link | zgłoś
2018-12-29
*.251.219.*
TRAGEDIA!!! nie jakość. Ceny niby ok ale szkoda kasy. Reklamacje nie są uwzględniane !!!!
brak
jakość
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
klien
link | zgłoś
2018-12-29
*.251.219.*
TRAGEDIA!!! nie jakość. Ceny niby ok ale szkoda kasy. Reklamacje nie są uwzględniane !!!!
brak
jakość
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...