Opinie o Paris Optique

2.7 - poziom obsługi
2.8 - jakość usług / cena
2.3 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 19
Średnia ocen:
2.6 / 5

Kategoria:
Działalność ekspercka

Strona internetowa:
parisoptique.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
emlt
link | zgłoś
2020-04-06
*.4.170.*
szumna nazwa niestety do standardów europejskich jeszcze długa droga. NIE POLECAM, źle wykonane okulary, problem z reklamacją.
brak
brak profesjonalizmu, zamiast skupienia na pracy skupienie na własnym telefonie.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klient12345
link | zgłoś
2020-03-01
*.147.51.*
Nie polecam. Podobno doswiadczony specjalista zle zrobil pomiary, przy odbiorze okularow od razu poczulam ze sa za luzne i przy nawet lekkim pochyleniu glowy leca mi z nosa, uslyszalam ze moze byc to ,,kwestia przyzwyczajenia”, mowie okej zobaczymy, wrocilam po 3 dniach. Obsluzyla mnie nie mila kobi [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klient
link | zgłoś
2020-02-28
*.82.30.*
Pan Rafał Miodek CH Bonarka - całkowity brak profesjonalizmu.
brak
brak profesjonalizmu, wprowdzanie w błąd
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysztof
link | zgłoś
2020-02-26
*.173.96.*
Zastanawiam się dlaczego tyle jest negatywnych opin. Ja po wizycie w salonie jestem bardzo zadowolony. Panie ktore tam pracują z chęcią pomogły w dopasowaniu ramki. Wiadomo, że na okulary trzeba czekać, ale to przecież nie jest tragedia. Z chęcią kupię kolejne.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomek
link | zgłoś
2020-02-26
*.82.30.*
Salon w CH Bonarka. Całkowity brak kompetencji sprzedawcy pana Rafała. Czas realizacji szkieł - 2 tygodnie. Zamawiane 2-krotnie, za każdym razem pomyłka w zamówieniu. Minął miesiąc i pozostaję bez okularów. Brak możliwości kontaktu z kierownikiem, biurem obsługi. CAŁKOWITA ŻENADA!
brak
fatalna obsługa, brak kompetencji, bardzo długi czas oczekiwania na szkła
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Mariusz
link | zgłoś
2020-02-25
*:6bff:9d4:*
Salon w Atrium Reduta Warszawa. Obsługa- dramat. Pani "optometrystka", przynajmniej za taką się podaje nie potrafi zmierzyć wady wzroku. Wykonali soczewki progresywne, które nie nadają się do noszenia. Po powtórnej wizycie w salonie i zwróceniu uwagi, że z soczewkami jest coś nie tak, pani powiedzia [rozwiń/zwiń]
brak
Nieprofesjonalna, niedouczona obsługa.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kalina
link | zgłoś
2020-02-23
*.173.178.*
Szkoda słów , beznadziejna obsługa. Najpierw robili mi okulary progresywne przez miesiąc gdyż były pobrane źle pomiary , wiec trwało to dwa razy dłużej (bo była poprawka). Później nosiłam okulary 3 tyg i zwróciłam do poprawy gdyż nadal źle widziałam. wiec wzięli je ponownie do wykonania. Obiecali ze [rozwiń/zwiń]
Brak
wszystko do kitu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
krZYSZTOF
link | zgłoś
2020-01-08
*.40.191.*
Pomimo, że widzę głównie negatywne opinie, chcę powiedzieć, że jestem mile zaskoczony jakością usługi w tej firmie. Pierwsze okulary kupiłem w tej firmie dwa lata temu.Są OK, mam je do dzisiaj. Dlatego po kolejne również udałem się do tego salonu. Kupiłem markowe oprawki, szkła progresywne i ni [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Stella
link | zgłoś
2019-10-20
*.173.128.*
Widać że wszystkie opinie pisze konkurencja. Brawo macie na to czas. Ja jestem bardzo zadowolona. Kupiłam z mężem 2 pary okularów progresywnych 9lacac za 1. Super promocja. Ekipa z Gdyni na medal. Najlepsze pod słońcem dziewczyny ❤️
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
klient paris
link | zgłoś
2019-05-27
*.41.133.*
Wszystko ok. Salon w Krakowie Bonarka - ok. Miłe Panie :)
Dobra obsługa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]