Opinie o PGE S.A.

3.9 - poziom obsługi
4.1 - jakość usług / cena
3.9 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 8
Kategoria:
Dostawcy prądu

Strona internetowa:
www.gkpge.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
SIERADZ
link | zgłoś
2017-05-19
*.160.155.*
Poziom obsługi psuje się systematycznie. Faktury wysyłane zbyt późno - by poczta polska zdążyła dostarczyć na czas. W PGE twierdzą ,że to wina poczty. Przepraszam ale to oni zawarli umowę z pocztą i niech ją sobie egzekwują! Biuro obsługi klienta w Sieradzu na peryferiach miasta - nieosiągalne dla s [rozwiń/zwiń]
zalety to były 20 lat temu - teraz coraz gorzej
wysokie koszty stałe, BOK daleko , kontakt z infolinią trudny
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysiek Orliński
link | zgłoś
2016-05-24
*.231.63.*
Umowa zawarta w styczniu i wszystko do tej pory ok, firma nowoczesna, ma super rozwiązania, minimum formalności.
nowoczesność rozwiązań
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dizzy
link | zgłoś
2016-01-18
*.231.42.*
Nie mam na co narzekać, wszystko super polecam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
buziaczekinia
link | zgłoś
2015-04-30
*.114.77.*
Nie polecam, przy zawieraniu umowy przedstawicielka (która zresztą potem się rozpłyneła jak duch) mówiła, że nie będzie problemu z przepisaniem umowy w firmie. Jak nadszedł moment przepisania do PGE nic nie docierało meile, telefony. Skończyło się wypowiedzeniem umowy, którego i tak nie zrozumieli i [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kazik
link | zgłoś
2015-04-29
*.172.247.*
To co mi się nie podoba to długie kolejki w punkcie obsługi klienta. Oczywiście Panie wszyskie wyszkolone, uśmiechnięte i chętne do pomocy i współpracy ale czekanie w koljce 1,5 godziny to absurd. Powinni zatrudnić wiecej ludzi.
profesjonalna obsługa
długie kolejki
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Andrzej P.
link | zgłoś
2014-06-13
*.42.205.*
Mam niewielkie zastrzezenia, ale nie wiem z czego to wynika, poniewaz czasami mryga mi zarowka i nie wiem czy to wina mojej istalacji elektrycznej w domu, czy moze wina jest po stronie PGE S.A.. Jeszcze to sprawdze a na dzien dzisiejszy moge tylko powiedziec, ze rachunki rzeczywiscie znaczaco sie ob [rozwiń/zwiń]
niskie ceny
mryka swiatlo, tak jakby byly wahania mocy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marlena Domanowska
link | zgłoś
2014-05-22
*.42.212.*
PGE S.A. to najpopularniejszy w Polsce dostawca energii elektrycznej. Korzystam z ich usług od samego poczatku i mam pewność, że nigdy mnie nie zawiodą. Mają rozbudowaną infrastrukturę i wiem,że gdy nie będę miała prądu to szybko zjawią się ich pracownicy i naprawią to co trzeba. W innych firmach ni [rozwiń/zwiń]
sprawdzona i zaufana firma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysiek D.
link | zgłoś
2014-05-22
*.42.212.*
Muszę przyznać, że PGE zaskoczyło mnie bardzo ciekawa ofertą, a zwłaszcza planeem taryfowym, gdzie mogę sobie dostosować ceny za energię i wybrać taki plan, który odpowieda mojemu zapotrzebowaniu. Nie muszę płacić tyle samo przez całą dobę, ale na przykład płacić mniej w nocy, no bo i tak wtedy nie [rozwiń/zwiń]
ciekawe plany taryfowe
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...