Opinie o PKO BP

4.0 - poziom obsługi
3.3 - jakość usług / cena
3.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 3
Kategoria:
Konta bankowe

Strona internetowa:
www.pkobp.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Aneta
link | zgłoś
2016-05-27
*.97.254.*
Mam konto w tym banku już wiele lat i ostro mnie wkurza!To drogi bank.Nigdy nie informują o pobraniu jakiejś opłaty-kwoty,tylko po prostu sobie bierą (owszem przesyłają "książeczki" z ciągłymi zmianami regulaminu).Zdzierają za prowadzenie konta,za wydanie nowej karty i osobno za korzystanie z tej sa [rozwiń/zwiń]
dużo oddziałów i bankomatów
kolejki,niemiły personel,drogo,bardzo częste problemy techniczne
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piter78
link | zgłoś
2015-09-16
*.231.20.*
Mam u nich konto już kilka lat i przez ten czas nie miałem żadnych problemów. Jedynie co mogę się przyczepić to bardzo częste zmiany regulaminu.
jak dla mnie ok
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Felix
link | zgłoś
2014-11-04
*.99.121.*
Dziwię się, że jeszcze nie dał tego podmiotu.Post PRL-owski bank, moloch, który w obliczu dużej konkurencji musiał się przystosować do realu. Za mało innowacji, inne banki wyprzedzają tu propozycje PKO. Ceny średnie, i wyższe, ale niestety za marmury się płaci.Mam tu konto cho, cho, albo i dłużej, ( [rozwiń/zwiń]
Duża sieć, stabilna pozycja, niezła obsługa
Mała innowacyjność w produktach
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?