Opinie o Plebis.eu

2.2 - poziom obsługi
2.2 - jakość usług / cena
2.1 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 384
Kategoria:
Operatorzy komórkowi

Strona internetowa:
plebis.eu/contact.php
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Ryszard
link | zgłoś
2016-11-21
*.247.245.*
czekałem 3 miesiące nie polecam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
karolina
link | zgłoś
2016-11-15
*.243.105.*
Bardzo negatywnie oceniam sklep plebis.eu. Na towar cekałam około 60 dni, bo okazało się, że idzie z Chin (nie było takiej informacji przy produkcie), nie otrzymałąm parogonu (dopiero po 3 mailach w tej sprawie wystawili mi fakturę), towar przyszedł nie taki jak chciałam, aby go zwrócić muszę pokry [rozwiń/zwiń]
bark
brak wystawienia paragonu, brak informacji o czasie dostawy, niestosowanie się do przepisów prawa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2016-11-14
*.14.7.*
Zamówiłam u nich telefon i właśnie mija 63 dzień roboczy a przesyłka nawet nie została nadana... Ratunku!!! jak mam do nich przemówić żeby zrozumieli ?!? Czy ktoś już doczekał tych 70 dni ?
brak
wszystko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
greg
link | zgłoś
2016-11-13
*.23.129.*
1.Zamowienie z dnia 20 09 2016 2.Minelo 6 dni-moj status przesylki nie ulegl zmianie .Wysylam Odstapienie od umowy- 3.Na odpowiedz nie czekam 24 godziny tylko 4 tygodnie. 4.W miedzy czasie uruchamiam ognivo-informuje swoj bank o nierzetelnej firmie i zadam zwrotu wplaconej kwoty.Moj bank przekazu [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Władysław
link | zgłoś
2016-11-12
*.80.32.*
naciągacze
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zbyszek
link | zgłoś
2016-11-10
*.37.187.*
Nie polecam ,zamówiłem telefon 3.11.2016 r a 6.11.2016r wysłałem maila z rezygnacją z zakupu,odpisali że nie mogą odstąpić i muszę czekać na przesyłkę i ją odebrać. Pierwszy raz mam taką sytuację że sklep nic sobie nie robi z regulaminu i dyrektywy UE mówiącej o tym że klient może zrezygnować z zaku [rozwiń/zwiń]
Nie widzę
Nie rzetelność
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andrzej
link | zgłoś
2016-11-06
*.246.67.*
Jeżeli costaliście oszukani przez tą firmę piszcie [email protected] mogę pomóc
brak
wszystko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2016-10-30
*.243.6.*
UWAGA!!!! Warto odstępować od umowy przed otrzymaniem towaru, gwarantuje to dyrektywa unijna 2011/83/EU - pozwalające odstąpić od umowy przed otrzymaniem towaru: Choć ustawa nie przewiduje wprost uprawnienia konsumenta do odstąpienie od umowy jeszcze przed odebraniem produktu, to takie uprawnienie [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
jozef
link | zgłoś
2016-10-30
*.8.51.*
Samsung Galaxy S7 Ceny zmieniamy co 24h. Nasza dzisiejsza cena: Zadaj pytanie 7 185,37 zł3 592,69 zł / szt. Składając zamówienie teraz oszczędzasz 50% (3 592,68 zł). Samsung Galaxy J5 Ceny zmieniamy co 24h. Nasza dzisiejsza cena: Zadaj pytanie 1 341,72 zł670,86 zł / szt. Składając zamówien [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
jozef
link | zgłoś
2016-10-30
*.8.51.*
Oszuści, podają ceny a po wpłaceniu pieniędzy i potwierdzeniu przyjęcia zamówienia dostałem e-mail że 'błąd systemu" cztery propozycje zmiany na inny telefon odpowiedzi takie same "błąd systemu". Na żądanie zwrotu pieniędzy odpowiedż "nie mam dostępu do bankowości". To są oszuści.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
maaaa
link | zgłoś
2016-10-30
*.99.8.*
Niestety mnie też oszukali. Jeszcze piszę z tą babką co czyta drugie zdanie ale nie liczę na wiele. Wystawiłem negatywny komentarz a ona twierdzi że dużo więcej. Jakaś psychiczna. Planuje zgłosić sprawę do Europejskiego Centrum Kosumenta i UOKIK tak jak zrobili to inni. Czy to coś da? .
Nauczę się czytać regulamin i komentarze o sklepach internetowych
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2016-10-28
*.73.9.*
Ilość ofiar oszustów będzie rosła. Polecam kontakt: [email protected] Nie pozostaną bezkarni.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Katarzyna
link | zgłoś
2016-10-28
*.72.242.*
UWAGA! OSZUŚCI! NIE KUPUJCIE! NIE WARTO!!! Proszę, przeczytać poniższy komentarz dla własnego dobra. Szczerze radzę nie kupować w tym "sklepie"! Po pierwsze: nie chodzi o sklep, ja mówi sam "sprzedawca" w jednym z maili do mnie, cytuje (pisownia oryginalna): "firma nie jest zarejstrowana w Polsce, [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?